Психологічне заняття для дітей початкової школи " Це я."

Про матеріал
Конспект психологічного заняття для дітей початкової школи " Це я." Мета : підсилити самоідентичність та розвиток самоповаги; вчити позитивному оцінюванню відмінностей між людьми, розвивати моторно-рухову увагу, самоконтроль, зняти емоційне напруження.
Перегляд файлу

Заняття

Тема: Це «Я».

Мета : підсилити самоідентичність та розвиток самоповаги; вчити позитивному оцінюванню відмінностей між людьми, розвивати моторно-рухову увагу, самоконтроль, зняти емоційне напруження.

Теоретичні положення:

Позитивне ставлення до себе – важлива умова повноцінного розвитку особистості дитини. Для його формування дітям необхідно відчувати власну значимість в очах інших людей . Формуванню позитивного ставлення дитини до себе й інших  сприяє усвідомлення неповторності, унікальності себе й оточуючих.

Обладнання: аркуші паперу, ватман , фломастери.

  •      Скажіть дітям, що урок присвячений знайомству з кожним учнем та вивченню неповторності, унікальності кожної дитини.
  •      Прийняття правил групи.
  •      ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ:

1. Під час розмови з іншими людьми намагайся бути ввічливим.
2. Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим.
3. Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення.
4. Спілкуючись з іншими намагайся не виявляти свого поганого настрою.
5. Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів.
6. Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.

 

  •      «Знайомство» Діти поділяються на пари.( 5 хвилин на завдання) За цей час кожен має розповісти партнерові про себе і навпаки. Після цього один учень стає за спиною другого, кладе руки  йому на плечі і знайомить його з класом.
  •      Психомалюнок «Хто я?» Учням роздаються квіточки , на яких вони повинні написати  по середині своє ім’я, а на пелюстках якості. Діти по черзі підходять , розповідають про себе  і клеять до корзини.

Психолог: подивиться,який у нас вийшов букет,  коли квітів багато, це дуже красиво, так і з людьми - всі різні, а коли разом всім цікаво спілкуватися і дружити, а що потрібно робити , щоб квіти довго зберігались? ( оберігати) Так і з людьми.

  •   Енергізатор « Світлоносне дихання».
  •   Вправа « Місто дружби».
  1. За допомогою кубика обрати ролі у грі. (слідкує за часом, пише, малює, відповідає). Діти кидають кубик по черзі. Всі разом обговорюють, прикрашають мапу.
  2.               Групою обговорити та написати план дій і реалізацію його, щодо розвитку емоційного інтелекту всіх учасників освітнього процесу у своєму закладі.  Слово емоційний інтелект пишемо по середині і від нього відходять стрілочки з планом.

Час  виконання  5 хвилин.

  •      Релаксативна гра «Співаємо своє ім’я».

 Профілактика і корекція страху самотності, страху не догодити дорослому. Співати  краще стоячи . Запросіть кожну дитину проспівати своє ім’я перший раз самостійно, другий всі допомагають. Потім всі співають своє ім’я, але щоб вийшла єдина пісня.

Попросить дітей розповісти що вони відчували, коли співали разом.

Висновок: Коли всі дружньо разом щось роблять -  це завжди цікаво та приємно.  Школа – другий наш дім, а діти в класі, як велика родина, де один одному допомагає та не ображає.

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку