Заняття
Тема: Це «Я».
Мета : підсилити самоідентичність та розвиток самоповаги; вчити позитивному оцінюванню відмінностей між людьми, розвивати моторно-рухову увагу, самоконтроль, зняти емоційне напруження.
Теоретичні положення:
Позитивне ставлення до себе – важлива умова повноцінного розвитку особистості дитини. Для його формування дітям необхідно відчувати власну значимість в очах інших людей . Формуванню позитивного ставлення дитини до себе й інших сприяє усвідомлення неповторності, унікальності себе й оточуючих.
Обладнання: аркуші паперу, ватман , фломастери.
1. Під час розмови з іншими людьми намагайся бути ввічливим.
2. Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим.
3. Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення.
4. Спілкуючись з іншими намагайся не виявляти свого поганого настрою.
5. Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів.
6. Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.
Психолог: подивиться,який у нас вийшов букет, коли квітів багато, це дуже красиво, так і з людьми - всі різні, а коли разом всім цікаво спілкуватися і дружити, а що потрібно робити , щоб квіти довго зберігались? ( оберігати) Так і з людьми.
Час виконання 5 хвилин.
Профілактика і корекція страху самотності, страху не догодити дорослому. Співати краще стоячи . Запросіть кожну дитину проспівати своє ім’я перший раз самостійно, другий всі допомагають. Потім всі співають своє ім’я, але щоб вийшла єдина пісня.
Попросить дітей розповісти що вони відчували, коли співали разом.
Висновок: Коли всі дружньо разом щось роблять - це завжди цікаво та приємно. Школа – другий наш дім, а діти в класі, як велика родина, де один одному допомагає та не ображає.