Психолого – педагогічна характеристика учениці

Про матеріал
В даному матеріалі міститься "Психолого – педагогічна характеристика учениці". Яку можна використати при захисті практики у ВНЗ.
Перегляд файлу

1

            Психолого – педагогічна характеристика учениці

Під час проходження педагогічної практики, серед учнів, головним суб’єктом спостереження було обрано  Качинську Ірину Василівну. Ірина – учениця 9 класу Берестівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» із високою успішністю в рамках навчальної програми.

Ірина зростає у повній,багатодітній,благополучній родині. Як і кожен член сім’ї, вона має свої обов’язки, які не тільки допомагають підтримувати порядок у домі, але й спонукають її відчувати себе корисною.

Щодо особистісних характеристик учениці, перш за все я помітила її впевненість у власних силах, отримувати нові знання та бажання вчитися. Вона добре подумає перед тим, як сказати щось уголос, і ніколи не викрикуватиме перше, що прийде на згадку, не впевнившись, що таке твердження є, найімовірніше, правильною відповіддю. Якщо ж у Ірини є підстави вважати себе правою у своїх переконаннях та знаннях, вона не вагатиметься перед тим, щоб висловити свою думку чи відповісти на запитання вчителя. Варто особливо відзначити її кмітливість та розвинене абстрактне мислення. Крім того, велика кількість додаткової інформації, яку вона здобуває за межами школи, без сумніву, дуже допомагає їй у повсякденному житті й під час навчального процесу, оскільки знає коли й як може це використати. Саме ця риса вигідно виділяє ученицю на фоні ровесників, оскільки так вона підкреслює свою ерудованість та всесторонню розвиненість, часто сама цього не усвідомлюючи. В цьому навчальному році вона здобула ІІ- місце в районній олімпіаді з хімії. Це підтверджує те, що дівчина є кмітлива, допитлива та досить змотивована, оскільки вона прагне знати більше.

Ірина доволі спокійна та врівноважена. За нею не помічено безглуздих витівок, хоча до доречних жартів завжди охоча. Зрештою, активно виявляти свої емоції учениця буде лише під час перерв, на уроці ж воліючи дотримуватись етикету й правил поведінки. Варто додати, що ввічливість Ірини значно полегшує роботу вчителя, а отже приносить лише добрі результати від такої взаємодії. Вона досить вправно керує своїми емоціями, однак, образити себе чи своїх друзів не дозволить ані словом, ані ділом.

Ця учениця ніколи не буває пасивною на уроці, особливо якщо її заохотити і зацікавити. На початку уроку вона відразу «включається» в роботу. Чітко усвідомлюючи важливість навчання у всіх його сферах, Ірина намагається правильно організувати свою діяльність, встигаючи відвідувати не лише шкільні, але й позашкільні заняття. Особливу наполегливість школярка виявляє до поставлених складних питань: банальні і надто прості речі її мало цікавлять. Тому, виконавши загальнообов’язкове завдання, вона завжди просить додаткове, складніше.

Дивовижно розвинена пізнавальна сфера учениці дозволяє їй вдало вивчати іноземну мову і водночас добре розуміти природничі науки, зокрема хімію. Вона здатна зберігати великий об’єм інформації, запам’ятовуючи її практично відразу і утримуючи в пам’яті доволі довгий період часу, особливо якщо матеріал її зацікавить. Це демонструє її самостійність та незалежність у поглядах та вподобаннях. Ірина не сприймає поставлені завдання, як труднощі, а намагається знайти в цьому можливість себе проявити.

Ірина часто спонукає однолітків до спілкування першими, проте рішення приймає найчастіше самостійно, без зайвої допомоги. Свідомо не бажаючи керувати, школярка виявляє всі ознаки хорошого лідера: організованість та харизматичність. Саме тому серед ровесників вона є популярною, добре контактує практично з усіма. Ірина виявляє повагу та слухняність, проявляє уважність до критики.

Стосовно ретельності та вчасності виконання шкільних завдань зауважень не виникало. Учениця завжди намагається зробити все, як належить. Зважаючи на її зайнятість поза навчанням та різнобічні інтереси, вона чудово справляється із будь-якою кількістю роботи. Любить не лише хімію і іноземну мову, але й інформатику, алгебру, геометрію, фізику, історію в яких дуже добре розуміється, хоча наполегливо готується до всіх шкільних дисциплін.

Відверто кажучи, Качинська Ірина становить певний типаж успішної учениці, яка завойовує прихильність не стільки активністю на уроці, скільки хорошою вдачею та кмітливістю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Лина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яцишин Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
47690
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку