Психолого-педагогічний семінар «Інтелект та креатив».Творчі посиденьки в арт-кафе «У старих друзів»

Про матеріал

Креативність – це здатність особистості до конструктивного, нестандартного мислення і поведінки.

Під креативністю розуміють також здатність людини відмовитися від стереотипних методів мислення і знаходити все нові способи вирішення проблем.

Іншими словами – КРЕАТИВНІСТЬ – це швидкість, точність, оригінальність мислення, багата уява, почуття гумору, а також впевненість у собі і цілеспрямованість.

Інтелект - це інформаційний потенціал знань конкретної особистості, отриманий в результаті функціонування свідомості, мислення та розуму людини. По відношенню до суспільства використовуються терміни: "Інтелект планети", "Інтелект нації", "Інтелект країни", "Інтелект установи" і тому подібне.

Перегляд файлу

Психолого-педагогічний семінар «Інтелект та креатив»

План

  1. Творчі посиденьки в арт-кафе «У старих друзів»
  2. Страва від шефе «Креативність та інтелект».
  3. Страва ««Італьянське гаспачо».
  4. Страва «Пірінейська піранія під пікантним соусом».
  5.  Страва «Казковий десерт».
  6.  Страва «Вінегрет».
  7. Страва «Вірний вибір».
  8.  Страва «Рулет життєвих цінностей».
  9. Страва «Креатив».

 

 

 

Хід семінару

 

1. Творчі посиденьки в арт-кафе «У старих друзів»

  • Ласкаво просимо до нашого кафе!!!
  • Будь ласка займайте місця, які Вам більше подобаються.
  • Доброго дня, хвилиночку уваги!!!
  • Рада бачити всіх запрошених до нашого арт-кафе, яке має чудову назву «У старих друзів». Адже ми дійсно старі друзі,оскільки працюємо не перший рік разом.
  • Але наші сюрпризи на цьому не закінчуються.
  • Зараз ви можете замовити страви, які є в меню, що знаходяться у вас на столиках.
  • Просимо ознайомитись з меню і зробити замовлення.
  • Якщо столик замовляє страву, то ми пригощаємо нею всіх, тому немає потреби замовляти цю страву ще раз.
  • А поки ви ознайомлюєтеся з меню, я вам пропоную страву від шефа.

            2. Страва від шефа

До складу страви входить невідомий інгредієнт – зашифроване слово, яке потрібно відгадати. Хто здогадався, що це за слово – піднімає руку, а не викрикує. Отже смакуйте.

КРЕАТИВНІСТЬ

 

http://www.parfumion.com.ua/wp-content/uploads/1255595368-krem-dlya-litsa.jpg 

 

 , а т и , в  ть

 

ІНТЕЛЕКТ

 

 

,,,,   ,,,,, К Т

 

Інформаційне повідомлення

Креативність – це здатність особистості до конструктивного, нестандартного мислення і поведінки.

Під креативністю розуміють також здатність людини відмовитися від стереотипних методів мислення і знаходити все нові способи вирішення проблем.

Іншими словами – КРЕАТИВНІСТЬ – це швидкість, точність, оригінальність мислення, багата уява, почуття гумору, а також впевненість у собі і цілеспрямованість.

Інтелект -  це інформаційний потенціал знань конкретної особистості, отриманий в результаті функціонування свідомості, мислення та розуму людини. По відношенню до суспільства використовуються терміни: "Інтелект планети", "Інтелект нації", "Інтелект країни", "Інтелект установи" і тому подібне.

Продовжуємо далі.

Ну що, ви зробили свій вибір,(підходить до 1 столика) яку страву ви б хотіли скуштувати ?

3. Страва «Італьянське гаспачо»

    Це дуже смачна страва, я думаю що вона вам всім сподобається.Ми з вами вже не один рік працюємо разом, добре знаємо один одного але за допомогою цієї страви ми дізнаємося ще більше. У вас на столах лежать сердечка різного кольору. Будь ласка виберіть сердечко, яке вам до вподоби. Отже почнемо… А зараз будь ласка підніміть хто обрав червоні серця вгору. Зверніть увагу, скільки в нас яскравих, гарячих, люблячих сердець.

    Підніміть в гору зелені серця. Скільки в нас ласкавих та ніжних сердець, як молода трава та перша весняна зелень!

    Підніміть сині серця! Подивіться скільки широких та сильних сердець, як море чи безмежний океан!

    Підніміть жовті серця! Серед нас багато сердець добрих та теплих як сонце!

4. Страва «Пірінейська піранія під пікантним соусом»

   Ця страва дуже смачна і цікава з перчиком. Смак її полягає втому, що я буду зачитувати вам текст, а вам потрібно здогадатися, про що йде мова. Щоб не зачитувати повністю назву страви,я буду називати перший склад Пі. Під Пі зашифрований інгредієнт, який ви маєте відгадати.

Пі приносить радість. Пі можна робити самому, у двох, чи гуртом. Пі гуртом завжди краще, на уроках Пі забороняється. Найвідоміший Пі у коня але люди не люблять коли їхній Пі порівнюють з Пі коня. Кажуть що Пі продовжує життя. В нашому арт-кафе Пі дозволяєтться. Ви здогадалися що це таке (сміх)

   Пі займаються всі люди. Крім того Пі роблять також і тварини. Пі потрібен в ночі. Пі в одних триває довше, а в інших швидше. Де хто дозволяє собі Пі вдень. Пі – це вкрай необхідний фізіологічний процес для кожної людини. Найбільше потребують Пі маленькі діти. Якщо не робити Пі виникають різні хвороби, організм стомлюється. Коли діти мають добрий Пі вони швидко ростуть. Здогадалися що це (сон)

   Пі є дуже важливим органом. Він є довгим і коротким. Пі люди не показують бо так роблять лише собаки. Через Пі люди отримують задоволення або неприємності. З коровячого Пі роблять дуже приємні страви. Що це, як ви думаєте (язик).

 

5. Страва «Казковий десерт»

Цю страву ви куштували в дитинстві, смакуєте її й зараз, коли читаєте своїм дітям – це казка.  Перевіримо, чи добре ви їх знаєте.

  1. У якій казці доводиться, екологічно вирощений овоч, може дати дуже великий врожай? (Ріпка).
  2. Казка, яка може бути агітаційним листом суть якого «не пий» ( Сказка про Альонушку і її братца Іванушку).
  3. У цій казковій державі досить високий рівень життя. У ній збирають хутро, золото, коштовне каміння, а військова охорона складається лише з одного взводу морської піхоти. Назвіть імя і титул її правителя.(Князь Гвідон).
  4. Не бик, а реагує на червоні чоботи, не вірменьське радіо, але любить обдурити. Не жінка але примусила всіх щоб повтікали з хати. Улюблене дерево – клен. Боялася знаку на тілі. (Коза-дереза).
  5. Мандрував дорогами все своє життя. Співав пісні, вважав себе невловимим, та на решті пісня його обірвалась на півслові . (Колобок).

6. Страва «Вінегрет»

Цю страву ви куштуєте майже на всі свята. Вона може бути як солодкою так і гіркою. Як ви думаєте з чим вона може бути повязана, так, з піснею.

  1. Отож, в якій пісні найкращі сподівання самогубця, були розтрощені вщент не здоровим екологічним станом навколишнього середовища ( пісня «Піду втоплюся у річці глибокій»).
  2. В якій добре відомій пісні відображаються природні катаклізми на українській річці. (пісня «Реве та стогне Дніпр широкий»).
  3. Яка пісня популяризує відносини сексуальних меншин (пісня «Ой на горі два дубки»).
  4. Яка дитяча пісня відображає трофічні звязки між живими організмами (пісня «В траве сидел кузнечек»).

Наше арт-кафе має гарний рецепт десерту і ми для вас його приготували. Цей десерт бажано вживати вранці. І так, як ми з вами вже справжні старі друзі, то хочемо поділитися секретом його приготування.

 Весело у світ дивіться,

Сум від себе проженіть.

Встали рано – усміхніться,

Й з радістю весь день живіть!

7. Страва «Вірний вибір»

Ідуть учитель з учнем по дорозі. Раптом учень підіймає щось із землі і переносить на траву. Учитель запитує учня: «Що ти зробив?».

«О учителю, я побачив, що равлик повзе по дорозі, і злякався, що його хтось зможе роздавити. Я переніс його в траву». «Що ти наробив! – вигукнув учитель, - равлик повз до своєї мети зі своєю швидкістю. Ти все змінив у його житті». Учень кинувся бігти. «Куди ти? – зупинив його вчитель. «Я хотів перенести його назад, - відповів учень. «Равлик вже одумався, він вже поставив нові цілі. Ти знову хочеш змінити все в його житті?». І далі вчитель запитав: «А сам-то ти пам’ятаєш, куди йдеш?» Тому я бажаю вам, щоб ви завжди йшли до поставленої цілі не зважаючи на дрібниці та перешкоди.

 

 8. Страва «Рулет життєвих цінностей»

Скуштувавши цю страву ви дізнаєтеся про ваші якості та життєві цінності.

  1. Позначте у відсотках, якими є ваші власні досягнення в житті.
  2. Наскільки ви себе презентуєте в цьому житті?
  3. Який відсоток вашої участі в подіях, що відбуваються навколо вас?
  4. Оцініть, який ви лідер?
  5. Які ви є в ролі командних гравців?

Виведіть середній бал у відсотках. А тепер дайте відповідь ще на одне питання:

  • Як ви розумієте слово «гравець»?
  • Чи пов’язане це поняття з активністю людини і як?

Інтерпретація результатів тесту

90 % і вище – ви граєте, щоб виграти (активна життєва позиція, участь і перемога в різних конкурсах, проектах, експериментах, активна самоосвіта, творчий підхід до будь-якої діяльності, розвинута потреба активно діяти і домагатися успіху).

75 – 89 % - ви граєте, щоб не програти (чітко виконуєте інструкції, розпорядження, ретельно працюєте, одержуєте гарні результати, цікавитеся інноваціями, іноді – якщо треба – берете участь в експериментальних програмах, розвиваєте критичне і творче мислення).

50 – 74 % - ви просто граєте (рівень домагань у нормі або трохи занижений, керуєтеся принципом «не висовуйся» або «ми працюємо на стільки, на скільки нам платять», активність викликається сильним стимулом до чого-небудь, рідко виникає потреба в кардинальних змінах життєвих ситуацій).

0 – 49 % - ви навіть і не починали грати (пасивна позиція, ви пливете просто за течією, любите перекладати проблеми на інших людей, життя здається монотонним і нецікавим, постійно прагнете до спокою, мотивація до саморозвитку відсутня).

 

Наше арт-кафе має гарний рецепт десерту і ми для вас його приготували. Цей десерт бажано вживати вранці. І так, як ми з вами вже справжні старі друзі, то хочемо поділитися секретом його приготування.

 Весело у світ дивіться,

Сум від себе проженіть.

Встали рано – усміхніться,

Й з радістю весь день живіть!

9. Страва «Креатив»

Кожен предмет має своє пряме призначення. Наприклад, молотом – забивати цвяхи. Але часто ми використовуємо предмети не за призначенням. Наприклад: молотком можна притримати папери на столі; використати як якір під час будівельних робіт;  як ручка для важкої сумки.

Завдання.

Назвати нестандартний спосіб використання даного предмета.

Предмети: кулькова ручка, чашка, указка, газета, ложка, книжка.

Підведення підсумків тренінгу

Отже, креативність є важливим фактором розвитку особистості і визначає її готовність змінюватися, відмовлятися від стереотипів.

Креативність – це здібності, якими хоч і в різній мірі, але володіє кожна людина.

Креативна людина більш приваблива у спілкуванні, вона притягує до себе інших, з нею легко і цікаво.

Креативність багато в чому визначає успіх справи і діяльності людей багатьох професій.

А на закінчення я пропоную вам деякі рецепти креативності:

  Як навчитись креативності?

 ◊ Знайди однодумців та надихни їх

◊ Головне джерело креативності – практика

◊ Сформулюй мету

◊ Створи творчу атмосферу

◊ Будь не таким, як всі

◊ Мисли оригінально, фантазуй

◊ На все дивись критично, постійно задавай питання :Як навчитись креативності?

 ◊ Шукай різні засоби для реалізації ідей

◊ Іди на ризик, не бійся помилок

 Дякую за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

 

  1. Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще і досягати великих цілей . Р. Сайп.
  2.  Супертренажер для мозку. Ч. Філліпс.
  3. Навчи свій мозок працювати.  М. Макдональд.
  4. Японська система розвитку інтелекту і пам’яті. Р. Кавашіма.
  5.  Мозок на 100%. Інтелект. Пам’ять. Креатив. Інтуїція. Інтенсив-тренінг. О. Кінякіна.
  6. Ейнштейн гуляє Місяцем. Наука і мистецтво запам’ятовування. Дж. Фоер.
  7.  Супертренінг для мозку. Т. Хорн, С. Вуттон.
  8. Мозок. Інструкція по застосуванню.  Д. Рок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. bogma alla
    Дякую, отримала цікаві ідеї!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 жовтня 2018
Переглядів
2451
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку