Креативність – це здатність особистості до конструктивного, нестандартного мислення і поведінки.
Під креативністю розуміють також здатність людини відмовитися від стереотипних методів мислення і знаходити все нові способи вирішення проблем.
Іншими словами – КРЕАТИВНІСТЬ – це швидкість, точність, оригінальність мислення, багата уява, почуття гумору, а також впевненість у собі і цілеспрямованість.
Інтелект - це інформаційний потенціал знань конкретної особистості, отриманий в результаті функціонування свідомості, мислення та розуму людини. По відношенню до суспільства використовуються терміни: "Інтелект планети", "Інтелект нації", "Інтелект країни", "Інтелект установи" і тому подібне.
Психолого-педагогічний семінар «Інтелект та креатив»
План
Хід семінару
1. Творчі посиденьки в арт-кафе «У старих друзів»
2. Страва від шефа
До складу страви входить невідомий інгредієнт – зашифроване слово, яке потрібно відгадати. Хто здогадався, що це за слово – піднімає руку, а не викрикує. Отже смакуйте.
КРЕАТИВНІСТЬ
, а т и , в ть
ІНТЕЛЕКТ
,,,, ,,,,, К Т
Інформаційне повідомлення
Креативність – це здатність особистості до конструктивного, нестандартного мислення і поведінки.
Під креативністю розуміють також здатність людини відмовитися від стереотипних методів мислення і знаходити все нові способи вирішення проблем.
Іншими словами – КРЕАТИВНІСТЬ – це швидкість, точність, оригінальність мислення, багата уява, почуття гумору, а також впевненість у собі і цілеспрямованість.
Інтелект - це інформаційний потенціал знань конкретної особистості, отриманий в результаті функціонування свідомості, мислення та розуму людини. По відношенню до суспільства використовуються терміни: "Інтелект планети", "Інтелект нації", "Інтелект країни", "Інтелект установи" і тому подібне.
Продовжуємо далі.
Ну що, ви зробили свій вибір,(підходить до 1 столика) яку страву ви б хотіли скуштувати ?
3. Страва «Італьянське гаспачо»
Це дуже смачна страва, я думаю що вона вам всім сподобається.Ми з вами вже не один рік працюємо разом, добре знаємо один одного але за допомогою цієї страви ми дізнаємося ще більше. У вас на столах лежать сердечка різного кольору. Будь ласка виберіть сердечко, яке вам до вподоби. Отже почнемо… А зараз будь ласка підніміть хто обрав червоні серця вгору. Зверніть увагу, скільки в нас яскравих, гарячих, люблячих сердець.
Підніміть в гору зелені серця. Скільки в нас ласкавих та ніжних сердець, як молода трава та перша весняна зелень!
Підніміть сині серця! Подивіться скільки широких та сильних сердець, як море чи безмежний океан!
Підніміть жовті серця! Серед нас багато сердець добрих та теплих як сонце!
4. Страва «Пірінейська піранія під пікантним соусом»
Ця страва дуже смачна і цікава з перчиком. Смак її полягає втому, що я буду зачитувати вам текст, а вам потрібно здогадатися, про що йде мова. Щоб не зачитувати повністю назву страви,я буду називати перший склад Пі. Під Пі зашифрований інгредієнт, який ви маєте відгадати.
Пі приносить радість. Пі можна робити самому, у двох, чи гуртом. Пі гуртом завжди краще, на уроках Пі забороняється. Найвідоміший Пі у коня але люди не люблять коли їхній Пі порівнюють з Пі коня. Кажуть що Пі продовжує життя. В нашому арт-кафе Пі дозволяєтться. Ви здогадалися що це таке (сміх)
Пі займаються всі люди. Крім того Пі роблять також і тварини. Пі потрібен в ночі. Пі в одних триває довше, а в інших швидше. Де хто дозволяє собі Пі вдень. Пі – це вкрай необхідний фізіологічний процес для кожної людини. Найбільше потребують Пі маленькі діти. Якщо не робити Пі виникають різні хвороби, організм стомлюється. Коли діти мають добрий Пі вони швидко ростуть. Здогадалися що це (сон)
Пі є дуже важливим органом. Він є довгим і коротким. Пі люди не показують бо так роблять лише собаки. Через Пі люди отримують задоволення або неприємності. З коровячого Пі роблять дуже приємні страви. Що це, як ви думаєте (язик).
5. Страва «Казковий десерт»
Цю страву ви куштували в дитинстві, смакуєте її й зараз, коли читаєте своїм дітям – це казка. Перевіримо, чи добре ви їх знаєте.
6. Страва «Вінегрет»
Цю страву ви куштуєте майже на всі свята. Вона може бути як солодкою так і гіркою. Як ви думаєте з чим вона може бути повязана, так, з піснею.
Наше арт-кафе має гарний рецепт десерту і ми для вас його приготували. Цей десерт бажано вживати вранці. І так, як ми з вами вже справжні старі друзі, то хочемо поділитися секретом його приготування.
Весело у світ дивіться,
Сум від себе проженіть.
Встали рано – усміхніться,
Й з радістю весь день живіть!
7. Страва «Вірний вибір»
Ідуть учитель з учнем по дорозі. Раптом учень підіймає щось із землі і переносить на траву. Учитель запитує учня: «Що ти зробив?».
«О учителю, я побачив, що равлик повзе по дорозі, і злякався, що його хтось зможе роздавити. Я переніс його в траву». «Що ти наробив! – вигукнув учитель, - равлик повз до своєї мети зі своєю швидкістю. Ти все змінив у його житті». Учень кинувся бігти. «Куди ти? – зупинив його вчитель. «Я хотів перенести його назад, - відповів учень. «Равлик вже одумався, він вже поставив нові цілі. Ти знову хочеш змінити все в його житті?». І далі вчитель запитав: «А сам-то ти пам’ятаєш, куди йдеш?» Тому я бажаю вам, щоб ви завжди йшли до поставленої цілі не зважаючи на дрібниці та перешкоди.
8. Страва «Рулет життєвих цінностей»
Скуштувавши цю страву ви дізнаєтеся про ваші якості та життєві цінності.
Виведіть середній бал у відсотках. А тепер дайте відповідь ще на одне питання:
Інтерпретація результатів тесту
90 % і вище – ви граєте, щоб виграти (активна життєва позиція, участь і перемога в різних конкурсах, проектах, експериментах, активна самоосвіта, творчий підхід до будь-якої діяльності, розвинута потреба активно діяти і домагатися успіху).
75 – 89 % - ви граєте, щоб не програти (чітко виконуєте інструкції, розпорядження, ретельно працюєте, одержуєте гарні результати, цікавитеся інноваціями, іноді – якщо треба – берете участь в експериментальних програмах, розвиваєте критичне і творче мислення).
50 – 74 % - ви просто граєте (рівень домагань у нормі або трохи занижений, керуєтеся принципом «не висовуйся» або «ми працюємо на стільки, на скільки нам платять», активність викликається сильним стимулом до чого-небудь, рідко виникає потреба в кардинальних змінах життєвих ситуацій).
0 – 49 % - ви навіть і не починали грати (пасивна позиція, ви пливете просто за течією, любите перекладати проблеми на інших людей, життя здається монотонним і нецікавим, постійно прагнете до спокою, мотивація до саморозвитку відсутня).
Наше арт-кафе має гарний рецепт десерту і ми для вас його приготували. Цей десерт бажано вживати вранці. І так, як ми з вами вже справжні старі друзі, то хочемо поділитися секретом його приготування.
Весело у світ дивіться,
Сум від себе проженіть.
Встали рано – усміхніться,
Й з радістю весь день живіть!
9. Страва «Креатив»
Кожен предмет має своє пряме призначення. Наприклад, молотом – забивати цвяхи. Але часто ми використовуємо предмети не за призначенням. Наприклад: молотком можна притримати папери на столі; використати як якір під час будівельних робіт; як ручка для важкої сумки.
Завдання.
Назвати нестандартний спосіб використання даного предмета.
Предмети: кулькова ручка, чашка, указка, газета, ложка, книжка.
Підведення підсумків тренінгу
Отже, креативність є важливим фактором розвитку особистості і визначає її готовність змінюватися, відмовлятися від стереотипів.
Креативність – це здібності, якими хоч і в різній мірі, але володіє кожна людина.
Креативна людина більш приваблива у спілкуванні, вона притягує до себе інших, з нею легко і цікаво.
Креативність багато в чому визначає успіх справи і діяльності людей багатьох професій.
А на закінчення я пропоную вам деякі рецепти креативності:
Як навчитись креативності?
◊ Знайди однодумців та надихни їх
◊ Головне джерело креативності – практика
◊ Сформулюй мету
◊ Створи творчу атмосферу
◊ Будь не таким, як всі
◊ Мисли оригінально, фантазуй
◊ На все дивись критично, постійно задавай питання :Як навчитись креативності?
◊ Шукай різні засоби для реалізації ідей
◊ Іди на ризик, не бійся помилок
Дякую за увагу!
Література