Птаха сильна крилами, а людина дружбою.

Про матеріал

Мета цього заходу - поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, навчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; сприяти виникненню дружнього колективу в класі, школі; виховувати любов, повагу та уважне ставлення до друзів.

Перегляд файлу

                                          Година спілкування

Тема. Справжня дружба

Мета: роз’яснити такі поняття як «друг», «товариш», «знайомий»; поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу,  навчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; сприяти виникненню дружнього колективу в класі, школі; виховувати  любов, повагу та уважне ставлення до друзів. 

Обладнання:   плакати із висловами про дружбу, зображення будиночка, веселки, сонця; картки із    

                             правилами про дружбу; сердечка

 

                                                                    Хід  заняття D:\ФОТО\для блогу\12217243 - копия.jpg

І. Організаційний момент

- Діти,  ми розпочинаємо годину спілкування.

                                Ми зібрались в дружнім колі

                                  На довірливу розмову.

А щоб краще нам почати,

Пропоную посміхатись.

                                       Слухання пісні про посмішку

  • Діти, як стало у вас на душі, коли до вас посміхнулись.

Посмішка несе добро, радість.Атакож ще одне світле, щире почуття починається з посмішки. Воно потрібне кожній людині, родині, класу, країні, всій планеті. Воно дорожче за золото, сильніше за бурі,

міцніше за сталь.Спробуйте прочитати це слово.

ж

а

р

д

б

у

д

р

у

ж

б

а

 

ІІ. Оголошення  теми  і мети

  • Ми поговоримо про дружбу, друзів. З`ясуємо, хто може називатися другом; що робити, щоб оточували завжди вірні друзі.
  • Закрийте очі, промовте це слово. Які асоціації у вас виникли?

                                       На дошці зображення будинку.

Так як будиночок будується з цеглин так і ми назвімо, з чого будується дружба.

(Доброта, радість, симпатія, щирість, ввічливість, повага, вірність, чесність,…)

Висновок:

  • То що ж таке дружба?

(Відповіді дітей)

  • Послухайте, як це слово трактує тлумачний словник

Дружба-це…(з тлумачного словника)

ІІІ. Бесіда з учнями:

-Дружба і товаришування народжується і міцніє на основі спільного навчання, інтересів. Але товаришувати можна з багатьма ровесниками, а дружити лиш з одним чи кількома.

Друзів пов`язує велика повага один до одного. Друг завжди поможе в біді, підтримає, водночас він може першим сказати про недоліки, допомогти їх виправити.

                              Гумореска П. Глазового «Два товариші»

-Чи можна хлопців назвати друзями.

-Вони товариші швидше. Тому і твір так названо.

                                                Вірші  про дружбу

Учень:  Кіт з Рябком були друзяки

D:\ФОТО\для блогу\25300713.jpg               Котик нишком у собаки

               Крав щоразу м`ясо, сало,

               Бо котові завжди мало .

А Рябко зітхав у тузі:

Хай бере. На  те ми  й друзі.

Діти, ви скажіть мені,

Кіт був друг  Рябкові?....(Ні)

  • Чи добрим другом був кіт?

Учениця  : В лісі  сірий зайчик жив     

                    Він із Білкою дружив.

                    Білочка гриби шукає

                    Зайчик їй допомагає.

                    Раз у яму він упав.                                                                                                                          

                   Шансів вибратись не мав.

Як побачила це Білка

Вмить схопила довгу гілку.

Каже Зайчику: -Хапайсь,

Міцно зубками тримайсь.

Зайчик  навіть не боявся.

Вдрузях він не сумнівався.

І маленька Білка скоро

Зайця витягла на гору.

 Справжні друзі у біді

Виручать тебе завжди.

А щоб справжніх друзів мати ,

І про них потрібно дбати.

  • Чи були звірятка справжніми  друзями?

Робота  з  прислів`ями

-Наш український народ здавна шанував дружбу. Вчили дітей , що треба бути дружніми, допомагати один одному, бути милосердними.

                                              (На хмаринках написані прислів`я)

-Поясніть,як ви розумієте прислів`я.

 ІV. Закріплення і систематизація знань                               

    Гра «Клумба дружби»

  • Коли ми говорили про дружбу, друзів,мабуть,кожен згадував свого друга.Згадаймо риси характеру, якими має володіти людина, яку можна назвати другом. На серединці квітки напишіть ім`я свого друга, а на пелюстках ті риси, характеру, за які ви цінуєте свого друга.

Висновок: плакат

«Людина з друзями- степ із квітами, а людина без друзів- жменя попелу»

 (Ш. Руставелі)

 Казка про хлопчика «Ображайка»

-Спробуймо і самі скласти казочку. Я почну, а ви продовжуйте.

«Жив хлопчик  на ім`я Ображайко…

Висновок: плакат

«Єдиний спосіб мати друга – самому бути ним».

-А чи завжди ми є добрими друзями, вміємо щиро дружити?

-Які риси заважають дружити?

-Кожна людина має позитивні і негативні риси характеру. Поганих треба намагатися позбутися.

 Гра з коробочкою

Написати негативну рису на аркуші паперу. Цей аркуш скласти і вкинути в коробку.Зробимо це для того, щоб погані риси більше не заважали вам дружити. 

Фізкультхвилинка

(Діти стають в коло)

  • В нашім класі друзі всі      (тримаються за руки)
  • Раз, два, три.       (оплески)
  • І великі і малі.    (показують руками)
  • Раз, два, три.
  • Руку дай тому, хто справа.
  • Руку дай тому, хто зліва
  • Ми одна сім`я.
  • От, який дружній наш клас!

                           Вірш « Хіба це клас»

Послухайте вірш і скажіть, чи це про наш клас.               

                        (Читання вірша)

  • А щоб наш клас таким не був, давайте виведемо правила дружби.

             Закони дружби – вправа «Сонечко»

Я зачитую правила, а ви скажете, котре приймаємо, а котре- ні.   

    На дошці сонечко. До нього прикріплюємо промінчики з правилами.

 (Пропонується дітям назвати свої правила)

Висновок: Нехай сонечко дружби осяє ваші серця.

 Гра « Долоньки»

  зараз доторкніться своїми долоньками до долоньок сусіда. Постарайтесь через свої руки передати один одному тепло, радість. Хоч ваші долоньки ще маленькі, та ви можете бути підтримкою один одному.

-Друзі тиснули один одному руку. Потиснемо і ми ,і побажаємо один одному добра, здоров`я.

Цей жест означає, що друг завжди готовий «подати руку», прийти на допомогу, бути пліч-о-пліч.

V. Підсумок уроку

-Що нового дізналися на цьому занятті?

-Який висновок зробив кожен із вас для себе?

 Вправа «Сердечка»

  • Запропонуйте дружбу нашим гостям.
  • Напишіть на сердечку побажання і , потиснувши руку, передайте його комусь із присутніх.
  • Заняття закінчене. Бувайте здорові.

 

                                  D:\ФОТО\для блогу\20672666.jpg

 

 

docx
Додано
1 березня 2018
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку