Птахи. Оповідання Є.Шморгун "Журавлі"

Про матеріал
Інтегрований урок для 2 класу. Українська мова. Я досліджую світ. Математика.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 2 класі

Українська мова. Я досліджую світ. Математика.

Тема: Птахи. Оповідання. Є.Шморгун «Журавлі».

Мета: повторити і закріпити вивчене про перелітних і зимуючих птахів; познайомити учнів з пташкою ківі; повторити ознаки зими; вчити учнів бути спостережливими, уважними; розвивати вміння складати прислів’я зі слів та пояснювати їх зміст; формувати навички виразного, правильного, свідомого читання, вміння переказувати прочитане; знаходити в тексті відповіді на запитання; вчити знаходити потрібну інформацію в інтернеті; порівнювати об’єкти за допомогою діаграми Венна; повторити народні символи України; виховувати дбайливе ставлення до птахів узимку, до природи; виховувати любов до рідної землі.

Тип уроку: урок повторення та систематизація вивченого матеріалу.

Обладнання: малюнки перелітних та зимуючих птахів, народні прислів’я про птахів, відео «Цікаві факти про птахів», відео «Пташка ківі», діаграма Венна,

                                                 Хід уроку:

І. Організація класу.

Налаштування. Вправа в колі «Правила уроку».

-Діти, давайте пригадаємо основні правила уроку!

(Діти по черзі називають вивчені правила).

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.–Яка пора року настала?

- Назвіть ознаки зими.

2.Робота в групах.

  •    Діти складають вислови зі слів. Кожна група зачитує речення і пояснює зміст.     

          Де багато пташок, там нема комашок.

          Всяка пташка свої пісні має.

          Як багато птиць, не буде гусениць.

          Горобець маленький, а серденько має.

         Де лелека водиться, там і щастя родиться.

-Як називаються ці вислови? Прислів’я.

-Хто складав прислів’я? Український народ.

-Що спільного в цих прислів’ях? Всі вони про птахів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Сьогодні ми поговоримо про птахів, більше дізнаємось  про них, нас здивують цікаві факти.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота над малюнками, розташованих на дошці.

-Як розташовані малюнки? У дві групи.

-Чому саме так? 1 група – перелітні, 2 – зимуючі.

-Чи є якісь недоліки, помилки? Деякі перелітні птахи знаходяться не в своїй групі. Виправлення помилок.

Діти згадують вивчене про зозулю (зозуля – ключ від вирію), лелеку (селиться тільки біля добрих людей), солов’я ( соловей не співає на чужині).

2. Робота в зошитах.

Запис слів зозуля, соловей, лелека, сойка, щиглик. Звуковий аналіз слів.

3. Що таке факти і думки? Діти пригадують.

Перегляд відео «Цікаві факти про птахів»   

https://www.youtube.com/watch?v=EkRxQ0MeZFg

Та роз’яснення, повторення математичних даних (1м=100см і т.д.).

V. Фізкультхвилинка.

Вправа з ЛЕГО «Буває – не буває». Діти  тримають одну цеглинку. По черзі  називають твердження, наприклад: «Взимку йде дощ». Якщо таке буває, діти підкидують цеглинку вгору і ловлять її, якщо ні - перекладають цеглинку з долоньки на долоньку.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота над текстом Є.Шморгуна «Журавлі».

*Розгляд малюнків у підручнику. Обговорення.

Іван Франко - Мала Сторінка

Журавлі" - вірш Івана Франка зі збірки "З вершин і низин" - Мала Сторінка

*Читання заголовка.

-Чи можемо ми здогадатися, про що буде розповідатися?

Діти відповідають.

*Читання оповідання вчителем.

*Відповіді на запитання.

-Чому журавликів так називають? (Восени, вони журяться, бо не хочуть залишати свою Батьківщину, їх називають журавлями, а навесні, повертаючись, вони радіють, тому їх називають веселиками).

-Як ми можемо допомогти пташкам узимку? Відповіді учнів.

*Читання тексту учнями.

2. Робота з пошуковою системою.

* Читання речень. Тато купив смачний ківі. Ківі шукає їжу.

*Пояснення значень слів в кожному реченні.

-Так хто такий ківі?

*Пошук в Google відповіді на запитання.

*Перегляд відео «Пташка ківі» http://aroundnature.info/uk/ptax-kivi/

*Читання інформації про ківі.

3. Робота з діаграмою Венна.

* Розгляд малюнків

Конспект самопідготовки "Птахи - наші друзі" у 3 класіИнтерактивная поющая птичка в клетке HL 507 AY (музыкальная игрушка) купить  в интернет-магазине LanDuken.kz

*Порівняння за допомогою діаграми Венна пташок за малюнками.

Шаблон до інтерактивної вправи" Кола Вена"

*Підсумки порівняння. Діти роблять висновок, що пташкам потрібна воля.

VІІ. Рефлексія.

-Що вам запам’яталось на уроці? Діти висловлюють свої думки.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку