Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу ІІ семестр із змістовими лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником Карп'юк О.Д. Планування містить змістові лінії до кожної теми. Планування відповідає програмі та змісту підручника.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі

ІІ семестр

3 години на тиждень

Підручник -  Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2015.

№ уроку

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

На кінець уроку учні вміють:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітки

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Lesson 5. Sports from A to Z

Тема 5. Спорт від А до Я

  1.  

 

Види спорту.

Називати види спорту, розрізняти відмінність вживання дієслів play, go, do з назвами різних видів спорту

ЛО теми

Play, go, do with sports

 

 

Ex.1,2,3, p. 93

Ex. 1,2, p. 47-48 (WB)

Громадська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби; наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту; висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань; обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Ex. 2, p. 94

 

  1.  

 

Олімпійські ігри.

Розповідати про олімпійські види спорту

p. 97

Present Simple Tense

Ex. 3, p. 94

 

Ex. 1, p. 93

 

Ex. 4, p. 97

Ex. 5, p. 97

 

  1.  

 

Олімпійські ігри.

Розповідати про олімпійські види спорту

p. 97

Present Simple Tense

Ex. 5, p. 49 (WB)

 

Ex. 6, p. 50 (WB)

Ex. 3,4, p. 48 (WB)

Ex. 8, p. 51 (WB)

 

  1.  

 

Ти любиш спорт, чи не так?

Ставати розділові запитання та відповідати на них

ЛО теми

Tag-questions

Ex.1, p. 98

 

Ex. 4, p. 99

Ex. 2,3, p. 99

Ex. 5, p. 100

 

  1.  

 

Ти любиш спорт, чи не так?

Ставити розділові питання

ЛО теми

Tag-questions

Ex. 10, p. 52 (WB)

 

Ex. 9, p. 52 (WB)

Ex. 16, p. 57 (WB)

Ex. 17, p. 57 (WB)

 

  1.  

 

Спортивний гурток у Річмонді.

Ставити розділові питання, відповідати на них

p. 101

Tag-questions

 

Ex. 1, p. 100

Ex.2, p. 101

Ex. 3, p. 101

 

Ex. 11, p. 54 (WB)

 

  1.  

 

Спортивний гурток у Річмонді.

Розповідати про різні види спорту

ЛО теми

Present Tenses

Ex. 5b, p. 102

Ex. 5a, p. 102

Ex. 6, p. 103

Ex. 4, p. 102

Ex. 7, p. 104

 

Ex. 6b, p. 103

 

  1.  

 

Формула 1.

Розповідати про улюблені види спорту

ЛО теми

Present Tenses

Ex. 2, p. 105

 

Ex. 1, p. 105

Ex. 3, p. 106

Ex.12, p. 55 (WB)

Ex. 13, p. 56 (WB)

Ex. 15, p. 57 (WB)

 

  1.  

 

Написання електронних листів.

Писати неофіційного електронного листа на задану тему

ЛО теми

Tenses

Ex. 1b, p. 107

 

Ex. 1a, p. 107

Ex. 2, p. 107

Написати електронного листа про свій улюблений вид спорту

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 8, p. 128

 

Ex.18, p. 58 (WB)

Ex. 12, p. 131

 

Ex. 19, p. 58 (WB)

 

  1.  

 

Домашнє читання

Читати з метою виділення загальної та детальної інформації

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 132

 

Ex. 2,3, p. 133

 

 

Ex. 4, p. 133

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Sport from A to Z»

 

Lesson 6. Doctor! Doctor!

Тема 6. Лікарю! Лікарю!

  1.  

 

Лікарю, лікарю!

Називати види болю та травми, які може мати людина

Cold, earache, toothache, broken leg, headache, tummy ache

Present Simple дієслова have got

Ex.2, p. 108

Ex. 1, p. 108

Ex. 4, p. 110

Ex. 3, p. 109

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Громадська відповідальність: дає поради щодо правил поведінки під час епідемії та розповсюдження різних захворювань.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює купівлю лікарських засобів.

Ex. 5, p. 110

 

  1.  

 

Медичний огляд.

Називати види болю та травми, які може мати людина

Rash, toothache, sore throat, dizzy, earache, headache, stomachache, bruise, flu, cut, cough, fever

Tenses

Ex. 6, p. 110

 

Ex. 2, p. 60 (WB)

Ex. 1, p. 59 (WB)

Ex. 3,4, p. 61 (WB)

 

  1.  

 

Медичний огляд.

Розповідати про медичні заклади, відвідування різних лікарів

An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a treatment, private, regular, to make an appointment

Present Simple Tense

Ex. 2, p. 112

Ex. 3, p. 113

 

Ex. 1, p. 111

Ex. 4, p. 113

Ex. 5, p. 114

Ex. 6, p. 114

 

  1.  

 

Лікування

Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

Ex.9, p. 63 (WB)

Ex. 8, p. 62 (WB)

Ex.5,6, p. 62 (WB)

Ex. 10, p. 64 (WB)

Ex. 11, p. 64 (WB)

 

  1.  

 

Лікування

Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

Ex.14,15, p. 66 (WB)

 

Ex. 12, p. 65 (WB)

Ex. 8, p. 115

Ex. 16, p. 68 (WB)

 

  1.  

 

Я погано почуваюся

Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

Text “John’s day”

Ex. 1, p. 115

 

Ex. 2, p. 117

 

Ex.3, p. 117

 

  1.  

 

Я погано почуваюся

Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

 

 

Ex. 5,6, p. 118

Ex.4, p. 118

Ex. 7, p. 119

 

  1.  

 

Граматичний практикум

Використовувати граматичні структури із Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

Ex. 17, p. 68 (WB)

 

 

Ex. 19, p. 69 (WB)

Ex. 20, p. 70 (WB)

 

  1.  

 

Поради для тих, хто хворіє

Розповідати про різні види захворювань та давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

Ex. 5, p. 120

Ex. 1,2, p. 119

Ex. 3,4, p. 120

 

Make a list of advises

 

  1.  

 

Я застудився.

Розповідати про різновиди лікарських засобів

ЛО теми

Past Perfect Tense

 

 

Ex. 1, 2, p. 121

Ex.4,5, p. 122

Ex. 3, p. 122

Ex. 1, p. 124

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріал

Використовувати вивчений граматичний та лексичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 2, p. 125

Ex. 4, p. 126

 

Ex. 1, p. 125

Ex. 3, p. 126

Ex.9, p. 130

Ex. 5, p. 127

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Doctor! Doctor!»

 

Lesson 7. Entertain yourself!

Тема 7. Розваж себе!

  1.  

 

Розважайся!

Називати жанри фільмів

A comedy, a science fiction film, a cartoon, a horror film, a musical, an action film, a thriller

Tenses

Ex. 2, p. 139

 

Ex. 1, p. 138

Ex. 3,4, p. 139

Ex. 5,6, p. 139

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування

Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

Ex. 7, p. 139

 

  1.  

 

Кіножанри

Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми

A character, a plot, a title, catchy, confusing, convincing, fascinating, spectacular

Comparisons

 

Ex. 3,4, p. 141

Ex.1,2, p. 140

Ex. 6, p. 142

 

Ex. 7, p. 142

 

  1.  

 

Найвідоміші фільми.

Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми

ЛО теми

Tenses

Ex. 1,2, p. 72 (WB)

 

Ex. 5, p. 74 (WB)

Ex. 3, p. 73 (WB)

Ex. 6, p. 75 (WB)

 

  1.  

 

Найвідоміші фільми.

Розповідати про сюжет відомих кінофільмів

An adventure, a documentary, an evil, a power, a romance, a teenager, enjoyable

Reflexive pronouns

Ex.1, p. 142

 

Ex. 2,3, p. 144

Ex. 4, p. 145

Ex. 4b, p. 145

 

  1.  

 

Мої улюблені фільми.

Розповідати про улюблені фільми

ЛО теми

Reflexive pronouns

 

 

Ex. 8, p. 75 (WB)

Ex. 1, p. 146

Ex. 7, p. 75 (WB)

Ex. 2, p. 147

Ex. 3, p. 147

 

  1.  

 

Мої враження від перегляду кінофільмів

Висловлювати свою думку щодо переглянутих кінофільмів

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 11, p. 77 (WB)

 

Ex. 9, p. 76 (WB)

Ex. 12, p. 77 (WB)

Ex. 13, p. 78 (WB)

 

  1.  

 

Шедеври кінематографу

Розповідати про похід до кінотеатру

An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage

ГМ теми

 

Ex. 1, p. 148

Ex. 1b, p. 149

Ex. 3, p. 149

Ex. 2, p. 149

Ex.14, p. 78 (WB)

 

  1.  

 

Глобус – всесвітньо відомий театр.

Висловлювати свою думку щодо переглянутих фільмів та пєс

ЛО теми

ГМ теми

Ex.4, p. 150

Ex. 15, p. 79 (WB)

 

Ex. 5,6, p. 151

Ex. 16, p. 80 (WB)

Ex. 17, p. 80 (WB)

 

  1.  

 

Написання відгуку на фільм

Писати відгук на переглянутий фільм

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 154

 

 

Ex. 1b, p. 152

Write a film review

 

  1.  

 

Граматичний практикум

Застосовувати вивчений граматичний матеріал

ЛО теми

Reflexive pronouns

 

 

Ex. 20, p. 82 (WB)

Ex. 18,19,  p. 81

Повторити лексичний та граматичний матеріал

 

  1.  

 

Домашнє читання

Читати тематичний текст з метою виділення загальної та детальної інформації

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 179

Ex. 2, p. 180

Ex. 3,4,5, p. 181-182

 

 

Ex. 6, p. 182

 

  1.  

 

Повторення вивченого з теми

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 5, p. 174

 

Ex. 6, p. 175

Ex. 7, p. 175

Ex. 9, p. 176

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Entertain yourself»

 

Lesson 8 Places of interest

Тема 8. Визначні місця

  1.  

 

Визначні місця.

Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику

Guide book, be typical, go sightseeing, art gallery, visit museums, look around, go on a guided tour, get lost, take photos

Tenses

Ex. 1, p. 153

 

Ex. 2, 4, p. 154

Ex. 3, p. 154

Ex. 2, p. 83 (WB)

Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види еко-туризму;складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

Громадська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва, Лондона; порівнює Київ з іншими європейськими столицями; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Здоров’я і безпека: пояснює правила безпеки пересування під час екскурсій в інших країнах.

Підприємливість та фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування під час планування подорожей.

Ex. 1, p. 82 (WB)

 

  1.  

 

Собор Святого Павла.

Розповідати про визначні місця Великобританії

An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval

Tenses

Ex.1, p. 155

 

Ex.2, p. 157

Ex.3, p. 83 (WB)

Ex. 5, p. 85 (WB)

Ex. 6, p. 85 (WB)

 

  1.  

 

Визначні місця України

Розповідати про визначні місця України

ЛО теми

Tenses

Ex. 3, p. 158

 

Ex. 5,6, p. 161

Ex. 4, p. 161

Ex.7, p. 85 (WB)

 

  1.  

 

Визначні місця Австралії.

Розповідати про подорожування

ЛО теми

Tenses

 

Ex.1,2, p. 162

Ex.3, p. 163

Ex.4, p. 164

Ex. 3, p. 163

 

Ex.9, p. 86 (WB)

 

  1.  

 

Що ти робив учора?

Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів

ЛО теми

Pas Simple/ Past Continuos/ Past Perfect

 

 

Ex. 2, 3, p. 165-166

Ex.1, p. 165

Ex. 4, p. 166

 

  1.  

 

Граматичний практикум

Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів

ЛО теми

Pas Simple/ Past Continuos/ Past Perfect

 

 

 

Grammar exercises

 

 

  1.  

 

Найвідоміші мости світу.

Розповідати про визначні місця світу

An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificient

Tenses

Ex. 1, p. 168

 

Ex. 1,2, 3, p. 167

 

Ex. 6, p. 169

 

  1.  

 

Визначні місця Нью-Йорку

Розповідати про визначні місця США

ЛО теми

Tenses

Ex. 7, p. 169

Text “New York”

Ex. 8, p. 171

 

Ex. 10, p. 87 (WB)

 

  1.  

 

Лондонське око та Шекспірівський театр

Розповідати про визначні місця Великої Британії

ЛО теми

Tenses

Ex. 1, p. 171

 

Ex. 11, 12,  p. 88 (WB)

Ex. 2, p. 171

Ex. 13, p. 89 (WB)

 

  1.  

 

Незвідані місця України, Великобританії

Розповідати про визначні місця світу

ЛО теми

Tenses

Ex. 17, p. 91 (WB)

Ex. 18, p. 93 (WB)

Ex.2,3, p. 172

 

Ex. 14, p. 90 (WB)

Ex. 1, p. 172

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 21, p. 94 (WB)

 

Ex. 4, p. 173

Ex. 20, p. 94 (WB)

Ex. 19, p. 94 (WB)

Ex. 23, p. 95 (WB)

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми “Places of interest”

 

  1.  

 

Підготовка до контрольних робіт

 

  1.        

 

Контроль читання

 

  1.        

 

Контроль аудіювання

 

  1.        

 

Контроль письма

 

  1.        

 

Контроль говоріння

 

  1.        

 

 Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

  1.        

 

Підсумковий урок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Пишна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мустіянович-Яремак Марта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ставратій Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Михайленко Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
3496
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку