Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником Карп'юк О.Д. Планування містить змістові лінії до кожної теми. Планування відповідає програмі та змісту підручника.
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі
ІІ семестр
3 години на тиждень
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2015.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вміють: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Lesson 5. Sports from A to Z Тема 5. Спорт від А до Я |
||||||||||||
|
|
Види спорту. |
Називати види спорту, розрізняти відмінність вживання дієслів play, go, do з назвами різних видів спорту |
ЛО теми |
Play, go, do with sports |
|
|
Ex.1,2,3, p. 93 |
Ex. 1,2, p. 47-48 (WB) |
Громадська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби; наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту; висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань; обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Ex. 2, p. 94 |
|
|
|
Олімпійські ігри. |
Розповідати про олімпійські види спорту |
p. 97 |
Present Simple Tense |
Ex. 3, p. 94 |
|
Ex. 1, p. 93
|
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 5, p. 97 |
|
|
|
|
Олімпійські ігри. |
Розповідати про олімпійські види спорту |
p. 97 |
Present Simple Tense |
Ex. 5, p. 49 (WB) |
|
Ex. 6, p. 50 (WB) |
Ex. 3,4, p. 48 (WB) |
Ex. 8, p. 51 (WB) |
|
|
|
|
Ти любиш спорт, чи не так? |
Ставати розділові запитання та відповідати на них |
ЛО теми |
Tag-questions |
Ex.1, p. 98 |
|
Ex. 4, p. 99 |
Ex. 2,3, p. 99 |
Ex. 5, p. 100 |
|
|
|
|
Ти любиш спорт, чи не так? |
Ставити розділові питання |
ЛО теми |
Tag-questions |
Ex. 10, p. 52 (WB) |
|
Ex. 9, p. 52 (WB) |
Ex. 16, p. 57 (WB) |
Ex. 17, p. 57 (WB) |
|
|
|
|
Спортивний гурток у Річмонді. |
Ставити розділові питання, відповідати на них |
p. 101 |
Tag-questions |
|
Ex. 1, p. 100 Ex.2, p. 101 |
Ex. 3, p. 101 |
|
Ex. 11, p. 54 (WB) |
|
|
|
|
Спортивний гурток у Річмонді. |
Розповідати про різні види спорту |
ЛО теми |
Present Tenses |
Ex. 5b, p. 102 |
Ex. 5a, p. 102 Ex. 6, p. 103 |
Ex. 4, p. 102 Ex. 7, p. 104 |
|
Ex. 6b, p. 103 |
|
|
|
|
Формула 1. |
Розповідати про улюблені види спорту |
ЛО теми |
Present Tenses |
Ex. 2, p. 105 |
|
Ex. 1, p. 105 Ex. 3, p. 106 |
Ex.12, p. 55 (WB) Ex. 13, p. 56 (WB) |
Ex. 15, p. 57 (WB) |
|
|
|
|
Написання електронних листів. |
Писати неофіційного електронного листа на задану тему |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 1b, p. 107 |
|
Ex. 1a, p. 107 |
Ex. 2, p. 107 |
Написати електронного листа про свій улюблений вид спорту |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 8, p. 128 |
|
Ex.18, p. 58 (WB) |
Ex. 12, p. 131 |
|
Ex. 19, p. 58 (WB) |
|
|
|
Домашнє читання |
Читати з метою виділення загальної та детальної інформації |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 1, p. 132 |
|
Ex. 2,3, p. 133 |
|
|
Ex. 4, p. 133 |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Sport from A to Z» |
|
|||||||||
Lesson 6. Doctor! Doctor! Тема 6. Лікарю! Лікарю! |
||||||||||||
|
|
Лікарю, лікарю! |
Називати види болю та травми, які може мати людина |
Cold, earache, toothache, broken leg, headache, tummy ache |
Present Simple дієслова have got |
Ex.2, p. 108 |
Ex. 1, p. 108 |
Ex. 4, p. 110 |
Ex. 3, p. 109 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Громадська відповідальність: дає поради щодо правил поведінки під час епідемії та розповсюдження різних захворювань. Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює купівлю лікарських засобів. |
Ex. 5, p. 110 |
|
|
|
Медичний огляд. |
Називати види болю та травми, які може мати людина |
Rash, toothache, sore throat, dizzy, earache, headache, stomachache, bruise, flu, cut, cough, fever |
Tenses |
Ex. 6, p. 110 |
|
Ex. 2, p. 60 (WB) |
Ex. 1, p. 59 (WB) |
Ex. 3,4, p. 61 (WB) |
|
|
|
|
Медичний огляд. |
Розповідати про медичні заклади, відвідування різних лікарів |
An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a treatment, private, regular, to make an appointment |
Present Simple Tense |
Ex. 2, p. 112 Ex. 3, p. 113 |
|
Ex. 1, p. 111 Ex. 4, p. 113 |
Ex. 5, p. 114 |
Ex. 6, p. 114 |
|
|
|
|
Лікування |
Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування |
ЛО теми |
Modal verbs |
Ex.9, p. 63 (WB) |
Ex. 8, p. 62 (WB) |
Ex.5,6, p. 62 (WB) |
Ex. 10, p. 64 (WB) |
Ex. 11, p. 64 (WB) |
|
|
|
|
Лікування |
Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування |
ЛО теми |
Modal verbs |
Ex.14,15, p. 66 (WB) |
|
Ex. 12, p. 65 (WB) |
Ex. 8, p. 115 |
Ex. 16, p. 68 (WB) |
|
|
|
|
Я погано почуваюся |
Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense |
ЛО теми |
Past Perfect Tense |
Text “John’s day” |
Ex. 1, p. 115 |
|
Ex. 2, p. 117 |
|
Ex.3, p. 117 |
|
|
|
Я погано почуваюся |
Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense |
ЛО теми |
Past Perfect Tense |
|
|
Ex. 5,6, p. 118 |
Ex.4, p. 118 |
Ex. 7, p. 119 |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати граматичні структури із Past Perfect Tense |
ЛО теми |
Past Perfect Tense |
Ex. 17, p. 68 (WB) |
|
|
Ex. 19, p. 69 (WB) |
Ex. 20, p. 70 (WB) |
|
|
|
|
Поради для тих, хто хворіє |
Розповідати про різні види захворювань та давати поради щодо їхнього лікування |
ЛО теми |
Modal verbs |
Ex. 5, p. 120 |
Ex. 1,2, p. 119 |
Ex. 3,4, p. 120 |
|
Make a list of advises |
|
|
|
|
Я застудився. |
Розповідати про різновиди лікарських засобів |
ЛО теми |
Past Perfect Tense |
|
|
Ex. 1, 2, p. 121 Ex.4,5, p. 122 |
Ex. 3, p. 122 |
Ex. 1, p. 124 |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріал |
Використовувати вивчений граматичний та лексичний матеріал |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 2, p. 125 Ex. 4, p. 126 |
|
Ex. 1, p. 125 Ex. 3, p. 126 |
Ex.9, p. 130 |
Ex. 5, p. 127 |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Doctor! Doctor!» |
|
|||||||||
Lesson 7. Entertain yourself! Тема 7. Розваж себе! |
||||||||||||
|
|
Розважайся! |
Називати жанри фільмів |
A comedy, a science fiction film, a cartoon, a horror film, a musical, an action film, a thriller |
Tenses |
Ex. 2, p. 139 |
|
Ex. 1, p. 138 Ex. 3,4, p. 139 |
Ex. 5,6, p. 139 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Ex. 7, p. 139 |
|
|
|
Кіножанри |
Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми |
A character, a plot, a title, catchy, confusing, convincing, fascinating, spectacular |
Comparisons |
|
Ex. 3,4, p. 141 |
Ex.1,2, p. 140 Ex. 6, p. 142 |
|
Ex. 7, p. 142 |
|
|
|
|
Найвідоміші фільми. |
Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 1,2, p. 72 (WB) |
|
Ex. 5, p. 74 (WB) |
Ex. 3, p. 73 (WB) |
Ex. 6, p. 75 (WB) |
|
|
|
|
Найвідоміші фільми. |
Розповідати про сюжет відомих кінофільмів |
An adventure, a documentary, an evil, a power, a romance, a teenager, enjoyable |
Reflexive pronouns |
Ex.1, p. 142 |
|
Ex. 2,3, p. 144 |
Ex. 4, p. 145 |
Ex. 4b, p. 145 |
|
|
|
|
Мої улюблені фільми. |
Розповідати про улюблені фільми |
ЛО теми |
Reflexive pronouns |
|
|
Ex. 8, p. 75 (WB) Ex. 1, p. 146 |
Ex. 7, p. 75 (WB) Ex. 2, p. 147 |
Ex. 3, p. 147 |
|
|
|
|
Мої враження від перегляду кінофільмів |
Висловлювати свою думку щодо переглянутих кінофільмів |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 11, p. 77 (WB) |
|
Ex. 9, p. 76 (WB) |
Ex. 12, p. 77 (WB) |
Ex. 13, p. 78 (WB) |
|
|
|
|
Шедеври кінематографу |
Розповідати про похід до кінотеатру |
An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage |
ГМ теми |
|
Ex. 1, p. 148 |
Ex. 1b, p. 149 Ex. 3, p. 149 |
Ex. 2, p. 149 |
Ex.14, p. 78 (WB) |
|
|
|
|
Глобус – всесвітньо відомий театр. |
Висловлювати свою думку щодо переглянутих фільмів та п’єс |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex.4, p. 150 Ex. 15, p. 79 (WB) |
|
Ex. 5,6, p. 151 |
Ex. 16, p. 80 (WB) |
Ex. 17, p. 80 (WB) |
|
|
|
|
Написання відгуку на фільм |
Писати відгук на переглянутий фільм |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 1, p. 154 |
|
|
Ex. 1b, p. 152 |
Write a film review |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Застосовувати вивчений граматичний матеріал |
ЛО теми |
Reflexive pronouns |
|
|
Ex. 20, p. 82 (WB) |
Ex. 18,19, p. 81 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
|
|
|
Домашнє читання |
Читати тематичний текст з метою виділення загальної та детальної інформації |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 2, p. 180 |
Ex. 3,4,5, p. 181-182 |
|
|
Ex. 6, p. 182 |
|
|
|
Повторення вивченого з теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 5, p. 174 |
|
Ex. 6, p. 175 |
Ex. 7, p. 175 |
Ex. 9, p. 176 |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Entertain yourself» |
|
|||||||||
Lesson 8 Places of interest Тема 8. Визначні місця |
||||||||||||
|
|
Визначні місця. |
Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику |
Guide book, be typical, go sightseeing, art gallery, visit museums, look around, go on a guided tour, get lost, take photos |
Tenses |
Ex. 1, p. 153 |
|
Ex. 2, 4, p. 154 |
Ex. 3, p. 154 Ex. 2, p. 83 (WB) |
Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види еко-туризму;складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. Громадська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва, Лондона; порівнює Київ з іншими європейськими столицями; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Здоров’я і безпека: пояснює правила безпеки пересування під час екскурсій в інших країнах. Підприємливість та фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування під час планування подорожей. |
Ex. 1, p. 82 (WB) |
|
|
|
Собор Святого Павла. |
Розповідати про визначні місця Великобританії |
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
Tenses |
Ex.1, p. 155 |
|
Ex.2, p. 157 Ex.3, p. 83 (WB) |
Ex. 5, p. 85 (WB) |
Ex. 6, p. 85 (WB) |
|
|
|
|
Визначні місця України |
Розповідати про визначні місця України |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 3, p. 158 |
|
Ex. 5,6, p. 161 |
Ex. 4, p. 161 |
Ex.7, p. 85 (WB) |
|
|
|
|
Визначні місця Австралії. |
Розповідати про подорожування |
ЛО теми |
Tenses |
|
Ex.1,2, p. 162 Ex.3, p. 163 Ex.4, p. 164 |
Ex. 3, p. 163 |
|
Ex.9, p. 86 (WB) |
|
|
|
|
Що ти робив учора? |
Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів |
ЛО теми |
Pas Simple/ Past Continuos/ Past Perfect |
|
|
Ex. 2, 3, p. 165-166 |
Ex.1, p. 165 |
Ex. 4, p. 166 |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів |
ЛО теми |
Pas Simple/ Past Continuos/ Past Perfect |
|
|
|
Grammar exercises |
|
|
|
|
|
Найвідоміші мости світу. |
Розповідати про визначні місця світу |
An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificient |
Tenses |
Ex. 1, p. 168 |
|
Ex. 1,2, 3, p. 167 |
|
Ex. 6, p. 169 |
|
|
|
|
Визначні місця Нью-Йорку |
Розповідати про визначні місця США |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 7, p. 169 |
Text “New York” |
Ex. 8, p. 171 |
|
Ex. 10, p. 87 (WB) |
|
|
|
|
Лондонське око та Шекспірівський театр |
Розповідати про визначні місця Великої Британії |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 1, p. 171 |
|
Ex. 11, 12, p. 88 (WB) |
Ex. 2, p. 171 |
Ex. 13, p. 89 (WB) |
|
|
|
|
Незвідані місця України, Великобританії |
Розповідати про визначні місця світу |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 17, p. 91 (WB) Ex. 18, p. 93 (WB) |
Ex.2,3, p. 172 |
|
Ex. 14, p. 90 (WB) |
Ex. 1, p. 172 |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 21, p. 94 (WB) |
|
Ex. 4, p. 173 Ex. 20, p. 94 (WB) |
Ex. 19, p. 94 (WB) |
Ex. 23, p. 95 (WB) |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми “Places of interest” |
|
|||||||||
|
|
Підготовка до контрольних робіт |
|
|||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|||||||||
|
|
Підсумковий урок за рік |
|