Пунктуаційний практикум допоможе закріпити знання учнів про вставні слова і звертання та особливості вживання сполучників, часток, вигуків при них
Перегляд файлу
ВИПРАВИТИ ПУНКТУАЦІЙНІ ПОМИЛКИ
А власне що я винна і кому?
Чисте небо не налягало на гори, а навпаки своєю високою легкою синявою довершувало, гармонійно доповнювало їх.
Десь воно, і, проте,живе і світить.
Голос його не був бадьорий а навпаки, приглушений
А, може зараз піде дощ?
Боляче думати, як цей,може, найдосвідченіший із людей нашої планетної системи вперто змагався зі смертю, ницістю, байдужістю,іголовне, з самотністю, ніколи не знаючи спочинку(Г.Пагутяк).
Або пустився берега чоловік. І, кажуть, берега дати.
Ой ти дівчино з горіха зерня!
Чом тебе не вхопило там у воді,ти, ідоляко! (В. Винниченко)
Ви співці славетні наші,ви красо всього народу! Слово, моятиєдиная зброє ми не повинні загинуть обоє!(З тв. ЛесіУкраїнки).
А, власне, що я винна і кому?
Чисте небо не налягало на гори, а, навпаки, своєю високою легкою синявою довершувало, гармонійно доповнювало їх.
Десь воно і, проте,живе і світить.
Голос його не був бадьорий, а, навпаки, приглушений.
А може, зараз піде дощ?
Боляче думати, як цей,може, найдосвідченіший із людей нашої планетної системи вперто змагався зі смертю, ницістю, байдужістю,і, головне − з самотністю, ніколи не знаючи спочинку (Г.Пагутяк).
Або пустився берега чоловік. І кажуть, берега дати.
Ой ти, дівчино, з горіха зерня!
Чом тебе не вхопило там у воді,ти, ідоляко! (В. Винниченко)
Ви, співці славетні наші,ви, красо всього народу! Слово, моятиєдиная зброє, ми не повинні загинуть обоє!(З тв. Лесі Українки).