Тема: QR-квест з інформатики «Коди рулять»
Клас: 5-11
Вчитель: Кравченко Наталія Вікторівна
Мета:
Навчальна: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді;
Розвиваюча: розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях;
Виховна: вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Обладнання: Ручка, аркуш паперу, смартфон зі встановленою програмою для зчитування QR-кодів.
Учасники: Бажаючі учні від кожного класу
Додаткові матеріали: можна завантажити за посиланням https://1drv.ms/u/s!AhCYkDBpRK8XxVL3Z2IcdJQldRBn?e=dc7cbh
Хід гри
1. Команди збираються в кабінеті інформатики.
2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.
Права та обов’язки гравців квесту
Гравці квесту мають право:
Гравці зобов’язані:
Під час проходження маршруту заборонено:
Завдання.
У коридорі біля кабінету інформатики розміщені початкові QR-коди для кожного класу.
QR-код – містить таку інформацію :
Відповідь на кожне завдання учні записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий).
На останньому QR-коді вказано шифр для відгадування ключового слова.
У кожного класу QR-коди з рамками різного кольору:
У кожної команди свій маршрут:
5-6 класи – 8 пунктів призначення;
7-11 класи – 10 пунктів призначення
Після проходження учасники збираються в кабінеті інформатики, розшифровують слово.
Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність розшифровування слова.
Призи:
По кожному класу визначаються переможці, які отримають сертифікати:
12 балів – перший учень класу, який виконав усі завдання;
11 балів – наступні троє учнів класу, які виконали всі завдання;
10 балів - наступні п’ятеро учнів класу, які виконали всі завдання.
диСкета шКіра Алгоритм ющеНко піксЕль спРайт
|
сПам курсОр віруС мИша кЛавіатура Адреса байроН ющеНко троЯн |
барабаН алгОритм Миша курсОр Флейм байрОн цукерБерг клавІатура пам'Ять |
Пристрій, за допомогою якого можна розпізнати деякі види кодів, оцифрувати зображення та надрукований текст. |
Елемент дизайну презентації, веб-сторінки, тексту, при взаємодії з яким відбувається якась подія, досягається ефект інтерактивності. |
почуття страху і занепокоєння у людини через відсутність її пристрою мобільного зв'язку |
Маршрутний лист проходження
QR-квесту з інформатики «Коди рулять»
учня _________ класу
________________________________________________
№ завдання |
Відповідь |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
Ключове слово: __________________________________
Завдання
У коридорі біля кабінету інформатики розміщені початкові QR-коди для кожного класу.
QR-код – містить таку інформацію :
Відповідь на кожне завдання учні записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий!!!).
На останньому QR-коді вказано шифр для відгадування ключового слова.
У кожного класу різна кількість завдань:
5-6 класи – 8 пунктів призначення, 7-11 класи – 10 пунктів призначення
Після проходження учасники збираються в кабінеті інформатики, розшифровують слово.
Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність розшифровування слова.
5-6 класи
І пост |
|
«Один з найстаріших носіїв інформації, який мав об’єм 1,44 Мб» Спортзал Двері |
|
«Найбільший орган людини, яким вона сприймає інформацію на дотик.» Їдальня Вікно |
|
«Може бути лінійним, з повторенням, з розгалуженням.» Кабінет географії Дошка |
|
«Прізвище першої української жінки-програмістки.» Альтанка Стовпчик
|
|
«Найменший елемент растрового зображення.» Ворота |
|
«Персонаж у середовищі програмування Скретч.» Кабінет СЛ Годинник |
|
«Пристрій, за допомогою якого можна розпізнати деякі види кодів, оцифрувати зображення та надрукований текст.» 1-3 2-2 3-1 4-4 5-5 6-3 |
|
7-9 класи
«За який злочин 21 лютого 2005 року було арештованою Ентоні Греко?» Учительська, стіл |
|
«Риска, яка вказує, де буде друкуватися символ.» Кабінет обслуговуючої праці (дівчата) |
|
«Вперше ця комп'ютерна програма з’явилася 11 листопада 1983 року. Її розробив студент із США Фред Коен.» Кабінет основ здоров'я, дошка |
|
«Цей пристрій вперше продемонстрував американський винахідник Дуглас Енгельбарт 9 грудня 1968 року» Кабінет хімії, таблиця |
|
«Дослідження, проведені в лондонських офісах, показали, що серед знахідок всередині цього пристрою 15 % припадає на кукурудзяні пластівці, 15 % — на ласощі, 7 % — на макарони. По 1 % — на олівцеву стружку, нігті, комах, волосся.» Двері запасного виходу школи |
|
«Вона є в аргумента, оператора, команди, параметра, регістра, числа, комірки і в кожного з вас, та ще, напевно, і не одна, може бути електронною, а може бути реальною.» Подвір’я школи, стовп |
|
«Прізвище письменника, батька першої жінки-програмістки.» Шкільний телетайп |
|
«Прізвище першої української жінки-програмістки». Вхідні двері школи |
|
«Різновид шкідливого програмного забезпечення, яке не здатне поширюватися самостійно (відтворювати себе) на відміну від вірусів та хробаків, тому розповсюджується людьми.» Кабінет М1, дошка |
|
«Елемент дизайну презентації, веб-сторінки, тексту, при взаємодії з яким відбувається якась подія, досягається ефект інтерактивності.» 1-2 2-5 3-5 4-2 5-2 6-1 7-6 8-4 9-4 |
|
10-11 класи
«Що спільного в музичного інструмента та лазерного принтера?» Кабінет соціального педагога, Стіл |
|
«Від імені визначного персидського математика, географа, історика та астронома Абу Абдулла Абу Джафар Мухаммад ібн Муса аль-Хорезмі походить один із базових термінів інформатики.» Спортзал, вікно |
|
«Цей пристрій вперше продемонстрував американський винахідник Дуглас Енгельбарт 9 грудня 1968 року.» Майстерня, двері |
|
«Риска, яка вказує, де буде друкуватися символ.» Кабінет медичної сестри, ростомір |
|
«Обмін повідомленням, які містять особисті образи і часто направлені на подальше розпалювання суперечки, сварки.» Новий корпус, дзеркало |
|
«Прізвище письменника, батька першої жінки-програмістки» Подвір’я школи, українська хата |
|
«Одного разу гарвардський студент зламав базу даних університету і почав виставляти на свій сайт фотографії студентів. Протягом кількох годин ресурс відвідало півтисячі людей. Так народилася одна з найвідоміших соціальних мереж. Яке прізвище студента?» Танцклас, двері |
|
«Дослідження, проведені в лондонських офісах, показали, що серед знахідок всередині цього пристрою 15 % припадає на кукурудзяні пластівці, 15 % — на ласощі, 7 % — на макарони. По 1 % — на олівцеву стружку, нігті, комах, волосся» Спортивний майданчик, жираф |
|
«Може бути зовнішньою та внутрішньою, постійною та тимчасовою, в комп’ютері та в людини.» Кабінет географії, стіл |
|
«Почуття страху і занепокоєння у людини через відсутність її пристрою мобільного зв'язку» 1-7 2-4 3-1 4-5 5-1 6-5 7-6 8-5 9-4 |
|