QR технології в освітньому процесі

Про матеріал
PPT українською мовою "QR технології в освітньому процесі" Майстер-клас для вчителів різних дисциплін Презентація на основі матеріалів інших педагогів, взятих з цього сайту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

QR технології в освітньому процесіМельник Тетяна Олександрівна

Номер слайду 2

популяризувати досвід роботи щодо застосування інтернет-технологій QR-код;підвищити рівень компетентності вчителів із питання використання технологій QR в освітньому процесі;допомогти педагогам активізувати власний творчий потенціал. МЕТА:

Номер слайду 3

розібратися, що таке QR-код;познайомитися з різними інтернет-сервісами для створення QR-коду;навчитися створювати QR-код;зрозуміти, як можна використати QR-код та хмари тегів в освітньому процесі;формувати вміння командної взаємодії. Завдання:

Номер слайду 4

Після майстер-класу агенти змін зможуть:урізноманітнювати роботу учнів на уроці, використовуючи Інтернет-технології;закріпити в учасників навчально-виховного процесу навики критично мислити, аналізувати та оцінювати інформацію;розвивати в учнів конкурентоспроможність та лідерські якості. Очікувані результати:

Номер слайду 5

Якщо ви цікавитесь сучасними технологіями та намагаєтесь максимально залучати їх у освітній процес, то QR-коди можуть бути змістовним доповненням ваших уроків!

Номер слайду 6

QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. Такі графічні позначки є вдосконаленням лінійних штрих-кодів. Однак на відміну від них, QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів. Принцип такого кодування було створено японською компанією Denso-Wave в 1994 році. Такі коди спершу призначалися для потреб машинобудування, наразі вони використовуються практично повсюдно. Що таке QR-код

Номер слайду 7

На відміну від штрих-коду, сканування якого можливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогою звичайної камери типового смартфона. Для цього на ньому має бути попередньо встановлена відповідна програма-сканер. QR-коди включають три квадрати, що призначені для орієнтації та визначення меж всього закодованого зображення, та окремі пікселі, які розташовані в області між цими квадратами. Пікселі, власне, несуть закодований зміст. Сканування зображення QR-коду відбувається на кшталт розпізнавання обличчя у мережі фейсбук. Як це працює

Номер слайду 8

Із залученням QR-кодів можна зашифровувати та отримувати швидкий доступ фактично до будь-якої інформації у мережі інтернет: відео на You. Tube, певної геолокації на Google картах, e-mail, посилання на сторінку профілю у соціальних мережах, аудіофайл, книгу тощо. Або у такий спосіб може бути закодовано невеличкий текст чи номер телефону, який можна «зчитати» навіть без доступу до мережі інтернет. Чому це зручно

Номер слайду 9

швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;зручно: вміщує великі об'єми відомостей у невеликому зображенні (4296 символів, а це більше, ніж 2 аркуші машинописного тексту);просто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір'я тощо). Переваги використання QR-кодування:

Номер слайду 10

Сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням сучасними підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення вашого предмету!Як це можна використати у навчальному процесі

Номер слайду 11

⁕кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи (наприклад, якщо їх виконання передбачає використання гугл-форми, гугл-диску тощо);⁕ проведення квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді відповідного QR-коду;⁕ організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду.⁕ розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо;⁕ розміщення кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного видання. За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином:

Номер слайду 12

При супроводі лекції чи уроку презентацією можна забезпечити слухачів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до цікавих додатків (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-, аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та ін.). Можна розмістити QR-коди й на самих слайдах презентації. Замість введення URL в свої телефони, учні зможуть відскакувати код, щоб отримати додаткову інформацію миттєво; Для розміщення на обкладинках навчально-методичної літератури довідкового матеріалу, відомостей про автора, видавництво або будь-якої додаткової інформації; Для використання в системі каталогів бібліотеки навчального закладу; Для розміщення розкладу занять, результатів навчального процесу тощо. Водночас треба пам'ятати, що складний QR-код (з великим обсягом даних) може не розпізнатися камерою з низькою роздільною здатністю; Як додаток до навчального об’єкту – QR-коди можна розміщувати на частинах механізмів, електричних схемах, анатомічних об'єктах. Наприклад, розміщені на географічних картах QR-коди можуть містити стислі відомості про культуру та історію окремих народів, інформацію про столиці країн світу або інші дані; розміщені на періодичній системі елементів QR-коди можуть містити фізичні та хімічні властивості елементів; розміщені на лабораторному (демонстраційному) обладнанні QR-коди можуть мати гіперпосилання на віртуальну лабораторію або контрольні запитання до самостійного опрацювання. QR-коди можуть використовуватися у музеях навчальних закладів, тим самим розширюючи експозицію не тільки поясненнями, але й додатковими матеріалами на зразок міні-фільму або навіть гри за мотивами виставки.  Для використання в контрольних завданнях для закріплення пройденого (вивченого) матеріалу. На кожному білеті з контрольним завданням можна розмістити надрукований QR-код з правильними відповідями або підказкою з алгоритмом розв’язання задачі. Учні будуть намагатися отримати власну відповідь, перш ніж переглянуть правильну. Захована підказка. Вчитель може закодувати власні підказки, а потім роздрукувати отриманий QR-код разом із завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по темі, отримає її в будь-якому зручному місці, просто зчитавши код. У навчальній грі-квест із завданнями у QR-кодах; QR Treasure Hunt Generator автоматично створює QR-вікторину із запропонованих питань. Потім роздруковані QR-коди можна розмістити в класі або по всьому шкільному подвір’ю. Учні, можливо, підтягнуть не тільки знання, а й свою фізичну підготовку В освітніх кросвордах; За тим же принципом можна організувати екскурсію по школі. В кабінеті (коридорах, бібліотеці, в інших приміщеннях) потрібно розмістити роздрукований QR-код з посиланням на відео, аудіо або цілий фотоальбом. Учні можуть створювати свої портфоліо або анотації на прочитані книги та навчально-методичну літературу за досліджуваною темою й розміщувати їх на сайті в QR-кодах; Для розміщення контактної інформації на візитній картці викладача, адміністрації навчального закладу, на бейджиках учасників конференцій (семінарів).

Номер слайду 13

Організуйте пошукову роботу у межах уроку квесту чи певного заходу. Розмістіть запитання у класній кімнаті, по школі, на подвір’ї. Ці запитання потребують конкретних відповідей, чиї варіанти буде розміщено на тому ж аркуші поряд з QR-кодами. Лише правильна відповідь дозволить перейти до наступного запитання, неправильна – змусить повернутися до певного етапу. Уся потрібна інформація буде зафіксована у кодах.1. QR-код як елемент квест-уроку

Номер слайду 14

Розробіть ігри з роздатковими матеріалами, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи. Додайте половину QR-коду на бланку із запитанням, а іншу половину – на бланку із відповідями. І щоб зчитати інформацію, потрібно поєднати дві частини коду. Якщо учень обрав неправильний варіант, то зчитування не відбудеться. Це прекрасний варіант роботи для самоконтролю.2. QR-коди в ігровому форматі роботи

Номер слайду 15

Використовуючи коди, ви зможете надавати швидкий доступ на посилання до навчальний статей, сторінок та сайтів, які допоможуть розкрити ту чи іншу тему.3. Інструмент для прискорення поширення інформації

Номер слайду 16

Навчіть школярів створювати QR-коди – і ви забудете про те, що потрібно носити за собою стоси рефератів чи зберігати низку посилань на учнівські роботи, якщо ті виконувалися в мережі. Це універсальний спосіб контролю за виконання групової чи індивідуальної роботи. Отримайте послання на You. Tube, Dropbox чи Google Drive у форматі коду та перегляньте документ прямо зі свого смартфону хоч у дорозі, хоч на перерві.4. Інструмент звітності роботи школярів

Номер слайду 17

Додайте QR-код у домашнє завдання. За ним може бути сховане посилання на додаткові матеріали, презентація чи конспект до уроку, що дуже допоможе учням, які відстали у роботі. Також таким чином ви можете записати та надати ролик, за яким діти пригадають матеріал з попередньої теми.5. Елемент домашнього завдання

Номер слайду 18

Попросіть учнів написати відгук про книгу чи записати короткий відеоролик-враження. Особливо це актуально для роботи з літературою на літо. Посилання зашифруйте у QR-код та розмістить на тематичному стенді. Так однокласники дізнаються враження один одного про твір, ви зможете проконтролювати темп та масштаб виконання завдання, а самі школярі, переглядаючи відгуки, пригадають прочитаний матеріал навіть півроку по завершенню книги.6. Додатковий інструмент для опрацювання літератури

Номер слайду 19

На сервісах Google Play та App Store можна знайти безліч програм, які створенні для сканування QR-кодів. Ми обрали програми, які, на наш погляд, мають значні переваги:безкоштовні;мають зручний інтерфейс;працюють одночасно зі штрих-кодами та QR-кодами;можливість працювати з мінімальною роздільною здатністю зображень;підтримка широкого діапазону розширень кодів;постійно оновлюються розробниками.Інструменти для сканування QR кодів

Номер слайду 20

Сьогодні ми працюємо з: Технологія оцінювання «Плікерс»Генератори QR-кодів

Номер слайду 21

https://www.plickers.com

Номер слайду 22

https://www.qrstuff.com

Номер слайду 23

https://www.qr-code-generator.com

Номер слайду 24

Ця програма передбачає дещо ширший діапазон можливостей (створення статичного чи динамічного кодів, додавання логотипу, можливість вивантаження растрового та векторного зображення коду тощо). Однак, на відміну від QRcodes, цей сервіс за виключенням стартової сторінки, є англомовний.

Номер слайду 25

http://qrcodes.com.ua

Номер слайду 26

За допомогою цієї програми можна кодувати таку інформацію:текст;візитівка;посилання;E-mail;SMS;GPS координати. Переваги QRcodes:програма безкоштовна;інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;функція комбінування кольорів фону та кодованого зображення;можливість обрання розміру та кута повороту QR-коду.

Номер слайду 27

pptx
Додано
9 грудня 2019
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку