Відгук про педагогічну діяльність майстра виробничого навчання

Про матеріал
Відгук про педагогічну діяльність майстра виробничого навчання надаються основних аспекти педагогічної майстерності, до яких слід віднести, насамперед, володіння змістом і дидактикою організації навчально-виробничого процесу групи, якою керує. На уроках виробничого навчання досягається науковість і доступність змісту матеріалу та орієнтація змісту навчання на формування системи знань, умінь і навичок учнів, необхідних на ринку праці.
Перегляд файлу

ВІДГУК

про педагогічну діяльність майстра виробничого навчання

Бердянського економіко – гуманітарного коледжа

Бердянського державного педагогічного університету

Дічевої Олени Миколаївни

 

 

 Дічева Олена Миколаївна, майстер виробничого навчання, педагогічне звання «Майстер виробничого навчання І категорії».

 

 Аналізуючи результати педагогічної діяльності Олени Миколаївни, слід відзначити високу професійну підготовку майстра виробничого навчання  для здійснення професійно – практичної підготовки та високу професійну майстерність.

 До основних аспектів педагогічної майстерності Олени Миколаївни слід віднести, насамперед, володіння змістом і дидактикою організації навчально-виробничого процесу  групи,  якою керує. На уроках виробничого навчання досягається науковість і доступність змісту  матеріалу та орієнтація змісту навчання на формування системи знань, умінь і навичок учнів, необхідних на ринку праці.

 Олена Миколаївна здійснює вибір оптимальних форм, методів і засобів навчання, уміє науково організувати свою власну діяльність при здійсненні професійно-практичної підготовки учнів, проявляє до учнів педагогічний такт, толерантність.

 Олена Миколаївна вибудовує уроки виробничого навчання на основі індивідуалізації і диференціації навчальної діяльності учнів, формує в них пізнавальну самостійність у процесі їх роботи у навчальній кухні-лабораторії.

 На уроках виробничого навчання орієнтує учнів на виконання самостійної роботи і використовує різні методи для домашніх завдань.

 У Олени Миколаївни слід відзначити високий  результативний педагогічний  показник – це помітно висока успішність навчання учнів,уміння швидко і технологічно-грамотно виконувати прийоми технологічного процесу приготування їжі, уніфікувати виробничі технологічні прийоми.

 Олена Миколаївна постійно працює над підвищенням творчого потенціалу учнів, активізує їх розумову та емоційну діяльність.

 Визначні риси майстра виробничого навчання – це повага до особистості учнів, доброзичливі і водночас вимогливі стосунки з ними, уміння організувати учнів до активної творчої роботи на уроці виробничого навчання, уміння сформувати і розвинути учнівське самоврядування.

 Олена Миколаївна  формує в учнів стійку мотивацію навчання та професійну орієнтацію, створює  комфорт для навчання учнів.

 Використовуючи сучасні педагогічні технології, Олена Миколаївна з кожної теми проводить майстер –клас, презентації, уроки –конкурси, уроки-вікторини, ділові ігри тощо. Використовує такі види інтерактивного навчання:  «Робота в малих групах», «Робота в парах», «Карусель». На уроках виробничого навчання під час вступного або заключного інструктажу використовує метод  «диктантів», «допиши слово або речення», вирішення завдань - кросвордів.

   Майстер підтримує тісні стосунки з випускниками та з батьками учнів.

 Висока професійна підготовка, педагогічна компетентність, розвинуті особистісні властивості дають високі результати у підготовці кваліфікованих робітників. Олена Миколаївна доброзичлива та порядна людина. Постійно працює над підвищенням своєї професійної компетентності та авторитету.

 

doc
Додано
9 грудня 2019
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку