Р.Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»

Про матеріал
Індивідуальний освітній маршрут за оповіданням-притчею Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»
Перегляд файлу

Індивідуальний освітній маршрут за оповіданням-притчею Р.Баха

                                   «Чайка Джонатан Лівінгстон»

 

                                              Любі діти!

        Кожен із вас, мабуть, часто замислюється над запитанням «Для чого я живу?», «У чому сенс життя?» і кожен може дати відповідь, але яку? «Заробити грошей, знайти гарну роботу», – скажете ви. А що для цього потрібно? Як знайти відповідь? Тому за допомогою звернімося до американського письменника-екзистенціаліста Ричарда Баха та його повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Завдання 1. Виконуємо біографічні дослідження

Писатель Ричард Бахhttps://24smi.org/public/media/resize/800x-/2018/5/14/03_d8aAojP.jpg

 

          Коли вперше  була надрукована повість – притча «Чайка Джонатан Лівінгстон»? Скільки років автор обдумував ідею створення цього твору?

 

Завдання 2. Працюємо з художнім текстом

Яке враження на вас справила повість-притча? Що сподобалося найбільше? Що здалося незрозумілим і дивним?

 

Завдання 3. Аналізуємо художні засоби

Знайдіть описи чайок. Чому чайки зображені саме у таких кольорах? Чому такі кольори? Які художні засоби використовує письменник?

 

Завдання 4. Аналізуємо та обмірковуємо

Чого досяг Джонатан? Чому герой був упевнений у власних силах?

 

 

 

Завдання 5. Вчимося аргументувати

Репродукция картины "Чайки и море.". Картина маслом на холсте "Чайки и море ."      Які асоціації у Вас виникли під час перегляду  картинки?

  Що нагадала вам зграя чайок? Чи всі схожі чайки між собою? Що символізує море?

 

 

Завдання 6. Висловлюємо власне судження

       Хто такий Флетчер Лінд? Чим він відрізнявся від інших  учнів Джонотана?

 

Завдання 7. Учимося філософському осмисленню суспільних явищ

             В чому сенс життя Джонатана Лівінгстона?

 

Сайко Чайка ЛІвінгстон

 

Завдання 8. Установлюємо між літературні зв’язки

      З яким твором можна провести паралель, читаючи повість-притчу Р. Баха? Яка авторська думка цього твору? (порівнюємо з «Маленьким принцем А. де Сент - Екзюпері»)

 

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­ Завдання 9. Учимося творити

      Намалюй схему, яка б давала відповідь на питання: «Чим відрізняється Джонатан від інших чайок?»

 

 

Завдання 10. Учимося пояснювати задум автора

Визначте головну авторську думку повісті-притчі Р. Баха.

 

 

docx
Додано
12 січня 2021
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку