Розробка завдань для 6 класу з математики до теми Кратне та дільник. Завдання створені таким чином, щоб по ходу їх рішення можна було розв'язувати цікаві квестові приклади. Ці завдання можна використовувати як при вивчені нової теми, так і для повторення вивченого матеріалу
Подільність натуральних чисел. Робочі уроки 1
Тема ________________________________ дата ________
1. Математична розминка
Виконай додавання
1) 7 + 8 =
2) 3 + 1 =
3) 4 + 2 =
4) 7 + 9 =
5) 7 + 2 =
6) 4 + 1 =
7) 5 + 9 =
8) 9 + 4 =
9) 11 + 18 =
10) 14 + 13 =
11) 19 + 17 =
12) 13 + 19 =
13) 11 + 11 =
14) 18 + 17 =
15) 15 + 18 =
16) 15 + 19 =
17) 32 + 66 =
18) 80 + 63 =
19) 52 + 83 =
20) 97 + 86 =
21) 44 + 46 =
22) 88 + 81 =
23) 54 + 73 =
24) 123 + 418 =
25) 287 + 139 =
26) 432 + 189 =
27) 103 + 139 =
28) 390 + 474 =
29) 460 + 113 =
30) 433 + 268 =
Знайди відповіді у таблиці та послідовно виконай команди, з’єднавши лініями клітинки, починаючи з чорної крапки, щоб отримати малюнок.
15 |
4 |
3 |
1 |
6 |
2 |
16 |
9 |
28 |
5 |
14 |
13 |
71 |
44 |
49 |
2→ |
1↑ |
1← |
2↓ |
2→ |
1↑ |
6↓ |
5→ |
2↑ |
1↑ |
3→ |
1↓ |
2← |
1↑ |
1→ |
23 |
29 |
27 |
99 |
101 |
36 |
32 |
22 |
54 |
35 |
33 |
80 |
34 |
98 |
143 |
2↑ |
1← |
2↓ |
2← |
2↓ |
1← |
2↓ |
1← |
1↑ |
2↓ |
2← |
2↓ |
1↑ |
1→ |
1↑ |
135 |
183 |
215 |
90 |
169 |
127 |
541 |
61 |
426 |
621 |
242 |
999 |
864 |
573 |
701 |
2← |
2↓ |
1↑ |
2← |
1↑ |
1→ |
1↑ |
4← |
2← |
2↑ |
1← |
2← |
6↑ |
2← |
1↑ |
З’єднай числа, щоб отримати малюнок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Вивчаємо новий матеріал
Пригадай, які числа називаються натуральними. Запиши свою відповідь: _______________________________________________ _________________________________________________________
1) Запам’ятай нові означення
а) Дільником натурального числа а називають натуральне число, на яке а ділиться без остачі.
Намалюй схему означення |
Наведи приклади |
|
|
б) Кратним натуральному числу а називають натуральне число, яке ділиться на а.
Намалюй схему означення |
Наведи приклади |
|
|
2) Виконай завдання
Із запропонованих пар чисел запиши у лівий стовпець кратне, а у правий стовпець дільник. Якщо ж числа не є кратним і дільником, то пропусти цю пару чисел.
6 і 18; 24 і 13; 25 і 5; 15 і 3; 27 і 9; 13 і 4; 28 і 7; 31 і 3; 81 і 9; 15 і 6; 4 і 2; 36 і 6; 7 і 42; 45 і 4; 31 і 93; 53 і 212; 44 і 96; 17 і 136; 48 і 14; 32 і 16; 252 і 3; 414 і 9; 3 і 312; 219 і 3; 115 і 5; 410 і 9; 220 і 3; 224 і 9;
Кратне |
Дільник |
|
|
Додай кратні числа між собою, тоді ти дізнаєшся висоту найвищої гори України – Говерли.
3. Закріплення нового матеріалу
Виконай завдання і прочитай висловлення
Вибери всі кратні для числа 12
О |
М |
А |
С |
Т |
Е |
Р |
М |
А |
Ш |
Т |
И |
К |
А |
18 |
24 |
36 |
44 |
48 |
60 |
74 |
84 |
108 |
118 |
180 |
204 |
300 |
348 |
Вибери всі кратні для числа 24
А |
В |
Ц |
И |
П |
А |
Р |
К |
И |
Ф |
Ц |
И |
Л |
Я |
36 |
44 |
48 |
56 |
90 |
96 |
192 |
214 |
216 |
301 |
312 |
316 |
350 |
360 |
Вибери всі дільники числа 14
А |
К |
А |
В |
Е |
Р |
С |
І |
П |
Т |
А |
Х |
А |
Р |
5 |
9 |
24 |
1 |
16 |
8 |
2 |
7 |
4 |
42 |
18 |
14 |
6 |
10 |
Вибери всі дільники числа 15
І |
Н |
К |
А |
С |
Т |
Р |
У |
М |
А |
К |
О |
Р |
Д |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
9 |
8 |
5 |
30 |
45 |
15 |
25 |
16 |
10 |