ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
Вимоги до математичної підготовки учнів. Алгебра (VII-IX класи) |
Тема: Раціональні вирази (24 годин)
|
Дидактична мета |
В результаті вивчення теми учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює:
описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають:
|
Дроби. Дробові вирази. Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу. Зведення до спільного знаменника.
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковим знаменником
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками.
Арифметичні дії з раціональними дробами. Степінь із цілим показником та його властивості.
Властивість дробів з цілим показником
Стандартний вигляд числа.
Тотожне перетворення Раціональних виразів
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.
Функція , її графік і властивості
|
1.Учні повинні знати: означення дробу, степеня, тотожних виразів, тотожних рівнянь, раціональних рівнянь, обернено-пропорційної функції.
2. Учні повинні вміти: застосовувати основні властивості дробів у двох ситуаціях(при скороченні дробів та зведенні дробів до нового знаменника); ділити одночлен на одночлен; виконувати арифметичні дії з дробами; записувати число у стандартному вигляді.
Виховна мета: Учень/учениця повинні сформулювати почуття відповідальності; самостійно застосовувати набуті знання у різних ситуаціях.
Учень/учениця повинні вміти працювати колективно, у групах, аргументувати та відстоювати власну думку, вміти слухати інших; формулювати необхідність вивчення математики для будь-якої категорії учнів; удосконалювати обчислювальні навички; вміти застосовувати знання на практиці та у повсякденному житті; розвивати упевненість.
Розвиваюча мета: Учень/учениця формує розвиток логічного мислення, вміння не тільки аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, але і мислити, робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами, процесами, явищами, погоджуючи їх із законами логіки. Розвиває самостійність, працьовитість, розвиток інтересу до математичної творчості.
|