Раціональні вирази. Логіко-дидактичний аналіз навчального матеріалу.

Про матеріал
ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
Перегляд файлу

ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ

 

 

Вимоги до математичної підготовки учнів.

Алгебра (VII-IX класи)

 

Тема: Раціональні вирази (24 годин)

 

 

 

Дидактична мета

В результаті вивчення теми учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

  • основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;
  • правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;
  • умову рівності дробу нулю;
  •  означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають:

 

  • скорочення дробів;
  •  зведення дробів до спільного знаменника;
  • знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів;
  •  тотожні перетворення раціональних виразів;
  • розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу;
  • перетворення степенів з цілим показником;
  • запис числа в стандартному вигляді;
  • побудову графіка функції 

 

Дроби. Дробові вирази. Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу. Зведення до спільного знаменника.

 

Додавання і

віднімання

раціональних дробів

з однаковим

знаменником

 

Додавання і

віднімання

раціональних дробів

з різними

знаменниками.

 

Арифметичні дії з раціональними дробами.

Степінь із цілим показником та його властивості.

 

Властивість дробів з цілим показником

 

Стандартний вигляд числа.

 

 

Тотожне перетворення

Раціональних виразів

 

Раціональні рівняння.

Рівносильні рівняння.

 

Функція , її графік      і властивості

 

1.Учні повинні знати: означення дробу, степеня, тотожних виразів,  тотожних рівнянь, раціональних рівнянь, обернено-пропорційної функції.

 

2. Учні повинні вміти: застосовувати основні властивості дробів у двох ситуаціях(при скороченні дробів та зведенні дробів до нового знаменника); ділити одночлен на одночлен;  виконувати арифметичні дії з дробами; записувати число у стандартному вигляді.

 

Виховна мета:

Учень/учениця повинні сформулювати почуття відповідальності;

самостійно застосовувати набуті знання у різних ситуаціях.

 

Учень/учениця повинні вміти працювати колективно, у групах, аргументувати та відстоювати власну думку, вміти слухати інших; формулювати необхідність вивчення математики для будь-якої категорії учнів; удосконалювати обчислювальні навички; вміти застосовувати знання на практиці та у повсякденному житті; розвивати упевненість.

 

Розвиваюча мета:

Учень/учениця формує розвиток логічного мислення, вміння не тільки аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, але і мислити, робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами, процесами, явищами, погоджуючи їх із законами логіки. Розвиває самостійність, працьовитість, розвиток інтересу до математичної творчості.

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку