Ранкова зустріч "Чи змінить добро твоє життя?"

Про матеріал

поглибити знання учнів про якості людської поведінки; розвивати вміння: самоаналізу поведінки учнів, спілкування, доводити власну думку, шукати потрібну інформацію, відрізняти добре від поганого.

Перегляд файлу

Автор Полякова Наталя Володимирівна,

вчителька Марганецького ліцею № 2

Тема: Чи змінить добро твоє життя?

Мета:

 навчальна: поглибити знання учнів про якості людської поведінки;

 розвивальна: розвивати вміння: самоаналізу поведінки учнів,  спілкування, доводити власну думку, шукати потрібну інформацію, відрізняти добре від поганого;

 виховна: виховувати толерантне ставлення , ввічливість, доброту, скромність

Вітання

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

  1. Робота з календарем.

Розгляньте календар.

  • Який сьогодні день? Місяць? Яке число? Хто з вас народився цього числа?
  • Яка зараз пора року? Яка наступна пора року?
  • Скільки місяців у році? Скільки пір року? Звідки ви це знаєте? Як можна довести правильність ваших відповідей?(підтвердження-календар, погода надворі)

       3.    Вправа Криголам «Сонечко».

- Відчуйте в собі тепло та доброту.

- Потріть долоньки одна об одну, щоб відчути ще більше тепла. А тепер «зліпіть» уявну кульку з вашого добра  та тепла  і «передайте» її своєму однокласнику. Подаруйте йому щиру посмішку . Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою Добра.

      4.  Вправа «Коло Друзів»

- Запрошую вас у наше ранкове коло Друзів. Давайте візьмемося за руки і скажемо один одному добрі слова, комплімент.

      5.  Проблемне питання

- Чи змінить добро твоє життя?

- Що таке добро?

- Кому можна подарувати добро?

- Чи можна подарувати добро не тільки людині, але й тварині?

      6.    Методика «Речення з відкритим кінцем».

- Якщо б  у вас була можливість перетворитися на Добро, щоб ви робили в образі Добра?

Добро

Я б жив, щоб …….     Я б зробив…….

Я  б знав , що…….     Я  б мріяв, щоб ……..

Я  б побажав, щоб ……

7. Робота з дитячими книжками.

- На столі безліч відомих вам казок про тварин.  Подивіться на казочки і назвіть, у яких з них добро перемагає  зло. Як ви дізналися про це?

- Хто з героїв був добрий по відношенню до інших?

Іноді тварин називають нашими меншими братами. А брати, як відомо, потребують доброго ставлення до себе.

Про таке ставлення у  своїх творах неодноразово говорив відомий український письменник та педагог Василь Олександрович Сухомлинський. Сьогодні ми прочитаємо одне з  його оповідань про тварин та їх радощі, прикрощі, пригоди і сподівання.

8. Читання оповідання учнями.

Кошеня за пазухою

У класі тихо-тихо. Третьокласники самостійно розв’язують задачу.

Марія Миколаївна підійшла до Зіни. Дивним здалося їй, чому це дівчина заглядає за пазуху, щось ніби перекладає там з місця на місце. Учителька аж зворушилася, як на неї глянуло маленьке-маленьке кошеня. Визирнуло, побачило вчительку й заховалось.

Марія Миколаївна лагідно торкнулась до Зіниного плеча й по-змовницькому підморгнула.

Дівчинка зрозуміла: вчителька знає про її таємницю. Вона почервоніла, засоромилась, глянула вчительці у вічі. Марія Миколаївна приклала палець до вуст і похитала головою. Мовляв, мовчи. Зіна зраділа...

Наступного дня Марія Миколаївна відкликала Зіну в куток коридору й питає:

— Навіщо ти його вчора приносила до школи?

— Ой, пробачте... Не було нікого дома... а воно боїться саме залишитись...

Бесіда за почутим

— Яку живу таємницю приховувала Зіна?

— Яким ви уявляєте її кошенятко?

— У кого з вас дома мешкає таке саме маленьке кошеня?

— Чи знаєте ви, як потрібно піклуватися про нього? Розкажіть про це.

9. Робота з прислів’ями.

- Зберіть частинки прислів’їв, щоб утворилося ціле

Не той друг, хто медом маже,                             вірну людину.

Не варто з другом сваритися,                              а той, хто правду каже.

В лиху годину пізнаєм                                         бо доведеться миритися.                                       

  10. Перегляд мультфільму «kitbull»

Обговорення.

-  Чи були герої мультфільму добрими один до одного? Доведіть свою думку.

-  Чи змінило добро життя героїв? Чим це можна підтвердити?

-  Яке прислів’я можна підібрати до героїв нашого мультфільму?

Підбиття підсумків.

Література:

  1. Віршовані привітання. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/virshovani-privitannya.html
  2. Оповідання В. О. Сухомлинського. https://mala.storinka.org/василь-сухомлинський-оповідання-для-дітей
  3. Збірка українських прислів’їв. https://mala.storinka.org/приказки-збірка-народ-скаже-як-зав%27яже.html
  4. Українські народні казки про тварин.

 

docx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку