КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ
«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №91»
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВЧИТЕЛЬ: МИСЛИВЕЦЬ С.А.
ДНІПРО – 2018
День 1. «День починається з добра»
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
Учитель. Дружно, голосно сказати…
Діти. Добрий день!
Учитель. Вліво, вправо поверніться,
Своїм друзям посміхніться.
Діти. Добрий день!
Учитель. Дружно всі, не відставайте.
Діти. Добрий день!
2. Створення у класі позитивного настрою. Вправа «Спіймай мій настрій»
Роздайте кожному по одній картці, на якій записано цифру 1 або 2 або 3 або 4 або 5.
Матеріали для дітей. Додаток 1
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Запропонуйте дітям об’єднатися у пари так, щоб сума двох чисел дорівнювала 6.
Діти домовляються, хто почне першим.
Діти виконують дії, які називає учитель.
3.Розгадування загадок.( Матеріали для дітей. Додаток 2)
Ця тварина добра дуже,
Познайомся з нею, друже!
В морі плаває,пірнає,
Із води людей спасає.
Виринає із глибин
Щирий помічник — …(дельфін)
На голові його корона з гілля,
Копитця топчуть буйне зілля.
На спинці плямки білі, наче день,
Звірятко звати це ... (олень)
Рудий м’ячик вправно скаче
з гілочки на гілку.
— То не м’ячик, — кажуть діти,
У кішки китиці на вухах,
Щоб звуки всі уважно слухать.
Ти не скажеш кішці: «Брись!»
Обережно, бо це — … (рись).
Ой, великий упертюх
Цей сіренький капловух.
Кличе «І-а» до ясел,
Називається… (осел)
Назвіть тварин, зображених на малюнках.
Де вони живуть?
Як називають тварин, які живуть біля людей?
Наведіть власні приклади свійських тварин.
Пограйте у гру «Хто живе на моєму подвір’ї / у квартирі / коло будинку»
Нагадайте учням, що свійські тварини потребують нашого догляду, а деякі з них – наші друзі, про яких ми повинні турбуватися, наприклад, бездомні котики коло наших будинків.
4.Гра «Кошенятко»
Діти уявляють, що матуся принесла додому покинуте кошенятко, якому страшно, сумно та зовсім безрадісно. Кожна дитина по черзі перетворюється на кошенятко, решта гладить його й говорить добрі слова.
5.Визначаємо тему тижня
Запропонуйте учням назвати перший звук у кожному слові- відгадці.
Яку слово уторилося із названих звуків? («ДОБРО»)
Вчитель наголошує, що протягом тижня на заняттях говоритимуть про добрі справи, добрі вчинки, добрий настрій. І добрим день має бути не лише протягом цього тижня, а кожного дня.
6. Ознайомлення з правилами доброти
- Правила доброти дуже прості, треба тільки навчитися їх виконувати:
Варто наголосити, що під час слухання пісні потрібно відобразити рухами, мімікою настрій, характер пісні.
( Матеріали для дітей. Додаток 3.)
Від усмішки хмарний день ясніш,
від усмішки засія веселка в небі…
Поділись усмішкою щедріш,
і вона не раз повернеться до тебе.
Приспів: І тоді хмарки склика
в танець музика дзвінка,
і на скрипці коник грає веселіше…
Із блакитного струмка
починається ріка,
ну а дружба починається
з усмішки.
Від усмішки сонячної вмить
найсумніший дощик плакать перестане.
сонний ліс ураз загомонить
і заплеще, мов долонями, листками.
Приспів.
Від усмішки йде до всіх тепло –
до слона і навіть до малої мишки…
Тож нехай, щоб добре всім було,
ніби лампочки, вмикаються усмішки!
Приспів.
7.Гра «Поділись своєю добротою». ( Матеріали для дітей. Додаток 4)
Дітям необхідно заплющити очі, простягти руки, уявити, що на долоньках лежать маленькі сонечка. Через пальчики йде тепло по «всій руці, руки відпочивають. Сонячні промінчики зігрівають стопи, пальці рук та ніг відпочивають. Уявити живіт повітряною кулькою. На вдиху кулька злегка піднімається, на видиху — опускається. Дихання заспокоюється, стає повільним, рівномірним. Слід усміхнутися та говорити добрі слова одне одному:
Я — дитина хороша, ласкава.
Я привітна, гарна, славна,
Я здорова, не хворію,
Світу доброму радію.
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, джерельна водице!
Доброго ранку, чисте повітря!
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, звірі і люди!
Доброго ранку, люди!
Всіх я вітаю, будьте здорові!
Усміхнуся сонечку:
«Здрастуй золоте!»
Усміхнуся квіточці —
Хай вона цвіте.
Усміхнуся дощику:
«Лийся мов з відра!»
Друзям усміхнуся:
«Бажаю вам добра!»
Я — здорова гарна дитина.
Всім дітям класу я бажаю здоров’я.
Нехай вони будуть веселі,
Здорові, красиві, щасливі.
Вчитель. А тепер сідайте зручно, заплющіть оченята, руки покладіть долонями догори. Привітаймо природу і людей, повторюйте за мною:
Доброго ранку, життєдайна земле!
Доброго ранку, джерельна водице!
Доброго ранку, чисте повітря!
Доброго ранку, звірі!
Доброго ранку, люди!
Повітря, земля і вода — це
Природа.
Тварина, рослина і птах — де
Природа.
Природа — це я. І ти —
Це Природа.
Повинні ми жити у злагоді.
Наприкінці діти утворюють коло, беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, а потім дарують свою усмішку Всесвіту.
Додаток 1
1 |
3 |
5 |
2 |
4 |
2 |
4 |
1 |
3 |
5 |
3 |
5 |
2 |
1 |
4 |
4 |
1 |
3 |
5 |
2 |
2 |
5 |
4 |
3 |
1 |
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4