Ранкова зустріч: «Дерево міцне корінням, а людина друзями»

Про матеріал
Мета: учити дітей цінувати дружбу та друзів; викликати у них прагнен¬ня бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати почуття відпові¬дальності перед друзями; виховува¬ти чесність, щирість..
Перегляд файлу

Ранкова зустріч: «Дерево міцне корінням, а людина друзями»

 

 

Мета: учити дітей цінувати дружбу та друзів; викликати у них прагнен­ня бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати почуття відпові­дальності перед друзями; виховува­ти чесність, щирість..

 

Хід ранкової зустрічі:

 

1.Вітання. Розучування невеличкого віршика (тренування пам яті)

 

Частіше, діти, в небеса дивіться,
Там стільки дива, казки і краси!
І сонце ніжно променем струмиться,
Й пташок весняних чисті голоси.
Там грім гуркоче, блискавка стрибає,
Хмаринки білі творять чудеса!
Веселка свій місток перекидає…
В безмежнім небі завжди є краса..

 

2. Вправа «Крісло автора».  Сьогодні ми поговоримо про одне з найбільших багатств, що може мати людина. Воно потрібне всім і дорослим і малим. Відгадайте загадку, допоможе її відгадати шифрограма.

        Що дорожче за золото, сильніше за бурі, міцніше за сталь?

Ж

А

Р

Д

Б

У

4

6

2

1

5

3

        Нашу ранкову зустріч присвячуємо дружбі: ознайомимось з вимогами до товаришування, спільної гри, праці, навчання; дізнаємось, що означає «бути справжнім другом». Допоможе нам автор.

 

3. Вправа « Мозковий штурм»

- У вас є друзі: хлопчики чи дівчатка ?

-Як ви вважаєте наш клас дружний чи ні?

- Чи потрібно взагалі мати  друзів?

- З ким ви більше граєтеся і чому?

- Чи можна допустити таке, що дівчинка любить гратися машинкою, а хлопчик – лялькою?

- А скільки може бути друзів в однієї людини?

 

4. Створення асоціативного куща

       Які асоціації викликає слово «дружба»? Давайте спробуємо підібрати слова, які розкажуть нам, що думаємо, коли чуємо – «дружба».

       Терпіння, ввічливість, сміливість, доброта, чесність, товариськість, підтримка, взаємодопомога, взаємовиручка, співдружність, єдність, чуйність, співчуття, братерство, мир, допомога, злагода.

 

4. Щоденні новини. Робота зі стіною слів.

 

Товаришування, дружба — це взаємини між людьми, які народжуються й міцні­ють на основі спільного навчання і ін­тересів. Товаришувати можна з багатьма ровесниками, а от дружити - лише з од­ним чи кількома. Друзів пов'язує велика повага одне до одного, принциповість у взаєминах, симпатія, взаємодопомога. Дружба не може бути міцною, якщо в ній немає місця чесності, взаємоповазі, довірі. Друг завжди допоможе в біді, захистить, підтримає, і водночас він же першим скаже відверто про недоліки, запропонує їх виправити.

 

 

5. Гра «Поясни».

- Чи завжди ви погоджуєтеся з думкою товариша?

- А чи бувають випадки, коли ви думаєте інакше?

- А чи погодитесь ви з моїми думками? Якщо так, то піднімайте руку.

1. Друг – це той, з ким мені добре.

2.Мій друг дружить тільки зі мною.

3.Мій друг не може гратися з іншими, бо я ображуся.

4.Друг має бути сміливим і захищати мене.

5.Друг завжди робить те, що я хочу.

6.Друг завжди поруч зі мною.

7.Друзі ніколи не сваряться.

8.Друг завжди допоможе в біді.

9.Я не дружу з тими, хто негарний.

 

 

6. Індивідуальна робота

- Чи добре мати друзів? Чому? Чи з усіма ви хотіли б дружити?

- Якого друга ви хотіли б взяти із собою?

- Давайте спробуємо його створити.  У вас на партах є фігурка - силует людини. Напишіть на фігурках ті риси характеру, які б ви хотіли  бачити у своєму другові, назвіть їх по черзі та прикріпіть на дошку біля запису «Справжній друг» (завжди зрозуміє, веселий, вируче з біди, не насміхається, добрий, щедрий і т.д.)

 - Погляньте, який круг справжніх товаришів вийшов у нас.

- А яких друзів потрібно остерігатися? (Хитрунів, брехунів, задавак, задирак, забіяк)

 

7. Групова робота.

 

- Повідомлення вчителя про те хто такий знайомий, приятель, товариш, друг.

   Запам’ятай! Товаришувати можна з багатьма ровесниками,

   а дружити - лише з одним чи кількома.                                                     

  •                 Приятель – людина, з якою у вас добрі стосунки та близькі відносини.
  •                 Товариш – помічник, людина, близька за поглядами, діяльністю, умовами життя.
  •                 Друг – людина, близька по духу, за поглядами, на яку можна в усьому покластися.
  •                  (Кожна група отримує завдання.)

Твій друг не виконав домашнє задання і просить зошита, щоб списати.

Твій друг пропонує тобі вчинити погано.              

Твій друг отримує погані оцінки за семестр і тобі забороняють з ним дружити.

Твій друг вживає погані слова і вислови.

Твій товариш просить сказати неправду

 

7. Рефлексія.

Дітям пропонується за допомогою кольорових стікерів провести голосування за найкраще виконання ролі.

 

Список літератури та використаних джерел:

 

  1. Ігри для учнів початкової школи https://vberz-osvita.gov.ua/news/14-54-22-02-10-2019/
  2. Методичні рекомендації

http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf

http://21.sadok.zt.ua/planuvannya-rankovyh-zustrichej-u-zdo-praczyuyemo-po-novomu-metodychni-rekomendacziyi-dlya-vyhovateliv-ta-batkiv/

 

doc
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку