Ранкова зустріч «Хто такий найкращий друг чи подруга?»

Про матеріал
Мета: налаштувати настрій дітей на навчання, навчити ефективно спілкуватись, отримувати задоволення від навчання та спілкування, вчити товаришувати, знаходити спільну мову з іншими, виховувати повагу один до одного та вміння цінувати друзів.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Хто такий найкращий друг чи подруга?»

 

 

 

Мета: налаштувати настрій дітей на навчання, навчити ефективно спілкуватись, отримувати задоволення від навчання та спілкування, вчити товаришувати, знаходити спільну мову з іншими, виховувати повагу один до одного та вміння цінувати друзів.

 

Хід зустрічі:

 

Вправа 1: «ПРИВІТАННЯ»

 

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

Вправа 2: «ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ»

 

Дружба – це невід’ємна частина життя кожної людини. Мабуть, не існує людини, яка не мала би друзів. Дружба дуже допомагає в житті кожному, скільки б друзів в тебе не було.

Але який сенс треба вміщувати в поняття “справжній друг”? Яким повинна бути така людина?

Я вважаю, що справжній друг повинен обов’язково бути розуміючим, розуміти та відчувати тебе без слів. У складній ситуації друг завжди підтримає тебе, а у конфлікті стане на твій бік, навіть якщо всі навколо будуть проти. Також друг повинен бути не жадібним, відкритим тобі.

Справжній друг – це та людина, якій ти можеш довірити свою найбільшу таємницю та будеш впевнений, що про це не дізнається абсолютно ніхто. Якщо в тебе з’явиться проблема, справжній друг відкладе всі свої справи та зробить все, щоб допомогти тебе ії вирішити. Навіть якщо ви з другом поконфліктуєте, скоро ви помиритесь, бо друзі не зможуть довго обходитись одне без одного.

Не важливо, скільки років людини, у будь-якому віці вона може стати для тебе справжнім другом, який завжди порадить та підкаже, як правильно поступити в тому чи іншому випадку, допоможе тобі знайти вихід з погано склавшоїся ситуації тощо.

Вправа 3: «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

Гра «Ім’я-асоціація»

Пропонована гра дозволить дітям навчитися визначати важливі риси-характеристики оточуючих, коректно формулювати свої твердження, розглядати осіб, предмети, події та явища з різних точок зору, аналізувати і сприймати різні характеристики. Дітям у класі вона допоможе краще пізнати одне одного.

Завдання може бути пов’язане з однією темою – задайте її: наприклад, рослини, квіти, явища природи. Ускладнений варіант гри – попросіть дитину пояснити свою асоціацію: «Маша – це дощик, бо вона часто сумує».

Хід гри:

Діти разом з учителем сідають колом. Кожен по черзі називає своє ім’я і слово, з яким воно асоціюється. Тут важливо одразу визначити, асоціація пов’язана із самим іменем чи особою, яка його має; мова йде про звучання імені чи про конкретну дитину. Учителеві варто почати, щоб задати тон гри, показати можливі варіанти. Такий варіант покаже, які власні риси дитина вважає найважливішими.

 

Вправа 4: «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

 

Скільки людині потрібно друзів

Як гадаєш, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Дотепна притча про дружбу від Бориса Крумера відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».

Учень прийшов до Вчителя і запитав його:

— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?

— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.

Учень задер голову і відповів:

— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.

— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.

Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.

— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.

— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.

Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.

Тоді Вчитель покликав його до себе:

— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?

— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.

— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!

 

Вправа «Крісло автора». Автор розповідає про ідеальну кількість друзів

Рефлексія

 

Список літератури та використаних джерел:

 

  1. Ігри для учнів початкової школи https://vberz-osvita.gov.ua/news/14-54-22-02-10-2019/
  2. Методичні рекомендації

http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf

http://21.sadok.zt.ua/planuvannya-rankovyh-zustrichej-u-zdo-praczyuyemo-po-novomu-metodychni-rekomendacziyi-dlya-vyhovateliv-ta-batkiv/

docx
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку