Ранкова зустріч "Дружба"

Про матеріал
Ранкова зустріч на тему "Дружба" допоможе дітям більше дізнатися про дружбу
Перегляд файлу

                 Ранкова зустріч . Дружба.

 М е т а. Розширити знання учнів про дружбу,створити хорошу дружню атмосферу,  виховувати почуття поваги до друзів.

О б л а д н а н н я: скринька, портрети учнів , картинки дерев,окуляри,  крісло автора, повідомлення учнів, пісня, казка.

                                                 Хід зустрічі

І. ПРИВІТАННЯ

Вітання  у  колі  друзів.

- Діти разом з  вчителем  промовляють  вірш - вітання.

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

По ланцюжку, починаючи від вчителя, обіймають один одного. Привітання один з одним. 

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.

         Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.

         Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.

IІ. ГРУПОВА РОБОТА

-Тему ранкової зустрічі ви дізнаєтесь відгадавши, що знаходиться в скриньці.

Діти по колу задають питання. В скриньці знаходяться дві маленькі ляльки(хлопчик та дівчинка).

Відгадавши, вчитель допомагає дітям сформулювати тему.

 

  1. Гра «Я почну,  а ти – закінчуй».

 

-Я кажу вам початок речення, а ви продовжуєте, говорите свою думку.  

-Друг – це той, хто...  

-Справжній друг ніколи не...  

-Я можу бути гарний другом, тому що...  

-Дружити – це означає...
 

2. Казка « Урок дружби» М.С.Пляцковський.

 

 

Жили два горобця: Чік і Чірик. Одного разу Чіку прийшла посилка від бабусі. Цілий ящик пшона.

 

Але Чік про це ані слова не сказав своєму приятелеві.

“Якщо я пшоно роздаватиму, то мені нічого не залишиться”, – подумав він. Так і склював всі зернятка сам. А коли ящик викидав, то кілька зерняток все ж випало на землю.

Знайшов ці зернятка Чірик, зібрав в пакетик акуратно і полетів до свого приятеля Чіка.

 

– Здрастуй, Чіку! Я сьогодні знайшов десять зерняток пшона. Давай їх поділимо порівну і склюємо.

– Не треба… Навіщо?.. – став відмахуватися крильцями Чік. – Ти знайшов – ти й їж!

– Але ж ми з тобою друзі, – сказав Чірик. – А друзі всі повинні ділитися. Хіба ж не так?


– Ти, мабуть, правий, – відповів Чік.

Йому стало дуже соромно. Адже він сам склював цілий ящик пшона і не поділився з другом, не дав йому жодної зернини. А зараз відмовитися від подарунка приятеля – це означає образити його. Взяв Чік п’ять зерняток і сказав:

– Спасибі тобі, Чірик! І за зернятка, і за урок… дружби…

 

  1. Прислів'я про дружбу.

 

-Як ви розумієте прислів'я?

Не май сто рублів, а май сто друзів.

Людина  без друзів, що дерево без коріння.

 

  1. «Сад друзів».

 

-Сьогодні ми створимо «Сад друзів».

-Кожен з чарівного мішечка дістане портрет дівчинки або хлопчика, на якому написано ім однокласника. Необхідно розмалювати портрет так, щоб можливо було впізнати цю дитину. У кожної групи є дерево , на яке потрібно  наклеїти портрет. Потім об 'єднаємо дерева та отримаємо «Сад друзів».

 

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

 

  • Доброго ранку, учні
  • Сьогодні           -------(день тижня)
  • Сьогодні           ------(число)----( рік)
  • Погода              Солнце
  • Дитина тижня   Микита
  • Сьогодні ми будемо   співати , грати, слухати цікаві історії.

 

IV. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

 

  1. «Крісло автора» .

Микита(дитина тижня) розповідає про свого друга та показує колаж з фотографій.

  1. Дидактична гра «Чарівні окуляри».

Група учнів стають в рядочок. Почерзі одягають окуляри і говорять, що доброго бачать один в одного.

V.  ПІДСУМОК РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

- Ось, діти, наша  ранкова  зустріч  дійшла  до  завершення. Ви  всі  були  молодці, поводилися чемно. Дякую вам за роботу. Давайте заспіваємо пісню про дружбу.

 

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку