Ранкова зустріч "Дружба. Вчимося дружити"

Про матеріал
Сприяти створенню у класі дружнього середовища – простору, де цінують дружбу, товариськість і друзів; формувати правильне розуміння таких понять як «дружба», «друзі», допомогти усвідомити значення сили слова, поняття «друг», вчити дітей аналізувати ситуації, знаходити шляхи розв’язання проблем; з’ясувати в чому полягає справжня дружба; виховувати взаємоповагу, бажання мати справжніх друзів.
Перегляд файлу

Білопільська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч

«Дружба. Вчимося дружити»

 

 

 

 

                                 Вчитель початкових класів: Рибачук Надія Іванівна

 


Тема: Дружба. Вчимося дружити.

Мета: сприяти створенню у класі дружнього середовища – простору, де цінують дружбу, товариськість і друзів; формувати правильне розуміння таких понять як «дружба», «друзі», допомогти усвідомити значення сили слова, поняття «друг», вчити дітей аналізувати ситуації, знаходити шляхи розв’язання проблем; з’ясувати в чому полягає справжня дружба; виховувати взаємоповагу, бажання мати справжніх друзів.

 

Хід ранкової зустрічі

  1.               Привітання

«Доброго ранку, сонечку»

Діти стоять колом. Вони повторюють за вчителем слова та одночасно рухами показують, із чим або ким вони вітаються.

-Доброго ранку, сонечку

-Доброго ранку, хмаринки!

-Доброго ранку, пташки!

-Доброго ранку, дерева!

-Доброго ранку, земле!

-Доброго ранку, мені!

-Доброго ранку, тобі!

-Ми привіталися словами, а тепер будемо вітатися «руками».

Пальчикова гімнастика

Клас ділиться на дві підгрупи. Кожна підгрупа утворює коло, в якому діти вітаються різними способами (за вказівкою вчителя). Наприклад:

    «по дорослому» (потисканням рук);

    «як із приятелем» (плесканням долонею об долоню сусіда);

    «мізинчиками».

Гра «Приємні побажання»

Усі учасники в колі, сильно труть свої руки, потім «віддають» тепло своїх долонь сусідам ліворуч і праворуч, посміхаються і говорять компліменти.

 

  1.               Обмін інформацією

Гра «Чи хотів би ти дружити з такою дитиною?»

Учитель називає твердження, які стосуються поведінки в школі, а діти вирішують, чи хотіли б вони дружити з дитиною, яка поводиться таким чином. Якщо вони згодні мати такого друга, то піднімають руки догори та стають навшпиньки, а якщо ні, присідають. Наприклад:

    Твій друг завжди тобі допомагає.

    З ним цікаво бавитись на перервах.

    Твій друг кричить голосніше за всіх у класі.

    Твій друг є найсильнішою дитиною у класі

    Твій друг любить порозмовляти на уроках.

Вправа «Мікрофон»

Вчитель пропонує дітям назвати свій улюблений мультфільм, в якому герої є справжніми друзями.

 

  1.               Групова робота

Поділ на підгрупи

Учитель заздалегідь вибирає керівників груп (лідерів, які будуть організовувати роботу підгруп протягом двох вправ). Дитина – лідер отримує 5–6 «пелюсток» одного кольору, які роздає однокласникам. Потім групи розходяться по своїх робочих місцях та отримують завдання.

Завдання «Складіть слова»

Кожна група отримує конверт, в якому лежить слово, розрізане на букви та склади. Коли група правильно складе слово, представник групи викладає його на середину кола. Наприклад:

 

 

 

 

 

 

(друг, товариш, усмішка, клас, учень)

 

Коли всі слова складені, вчитель може запитати дітей, яке спільне поняття об’єднує всі ці слова (Дружба).

Вивчення мирилки

Іноді так трапляється, що друзі сваряться. Але довго бути у сварці з другом важко. І щоб легше було помиритися, люди придумали мирилки. Одну з них ми сьогодні вивчимо напам’ять.

Мир миром,

Пироги з сиром.

Вареники в маслі.

Ми дружечки красні.

Діти повторюють за вчителем мирилку, а потім розбиваються на пари, сідають один навпроти одного і повторюють мирилку з рухами (плескання в долоні, як у дитячій грі «Ладки»).

 

  1.               Щоденні новини

Блок погоди. Заповнення календаря погоди.

Народний календар.

Тема тижня. Діти читають на дошці тему тижня «Дружба».

-Ми з вами вивчимо пісеньку про справжніх друзів та виготовимо подарунок своєму другові.

docx
Додано
25 березня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку