Ранкова зустріч «Філіжаночка чудового настрою»

Про матеріал

На мій погляд, чудова ідея для початку робочого дня. Ранкова зустріч «Філіжаночка чудового настрою» сприятиме покращенню взаємовідносин у колективі, активно розвиватиме комунікативні навички, вміння слухати і чути один одного. Бажаю успіхів!

Перегляд файлу

МАЙСТЕР-КЛАС  «РАНКОВА  ЗУСТРІЧ»

«ФІЛІЖАНОЧКА  ЧУДОВОГО  НАСТРОЮ»

для учнів 5 - 6 класів

Заступник директора з виховної роботи

Нікольської гімназії «Софія»

з загальноосвітньою школою І ступеня №2

Нікольської районної ради Донецької області,

учитель української мови та літератури

Гордієнко Ольга Олександрівна

Мета.

    Створити демократичне освітнє середовище, орієнтоване на дитину.

    Моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування (вербального і невербального).

    Сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків.

    Навчити співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

 

Очікувані результати.

  •                   Створення позитивної атмосфери в учнівському колективі на весь навчальний день у гімназії.
  •                   Розвиток соціальних та навчальних навичок  у поєднанні з соціальним, емоційним та інтелектуальним розвитком кожного учня.
  •                   Виховання піклування та відповідальності в колективі. 

 

Обладнання та матеріали. Зображення великої однотонної (бажано теплих тонів) філіжанки, «чаїнки» (по кількості учнів класу), комп’ютер, мінус пісеньки «Не давайте суму жити», маркери.

Зміст майстер-класу.

І. Вправа «Вітання» (1,5 хв.)

У класі лунає  музика (наприклад, «Не давайте суму жити» https://b-track.ru/track/детские-украинские-не-давайте-суму-жити-96904 ). Діти разом із учителем стають у коло обличчям один до одного і починають усі разом:

  •                   Ми,  6-А,  - одна сімя:

Він, ти, а також я! (промовляючи цей рядок, указують, роблячи рухи правою рукою)

Дружно за руки візьмемось, (промовляючи цей рядок,беруться за руки)

C:\Users\Master\Desktop\IMG_7567.JPGОдин одному всміхнемось. (посміхаються один одному праворуч і ліворуч від себе)

Учитель: Хай проблеми нас оминають,

Учні разом: а щирі  посмішки сяють!

Учитель починає, а учні підхоплюють: Я Ольга, Віка, Іван, Влад (кожен називає своє ім’я по колу)… - (разом) бажаю тобі чудового дня!  (дружні оплески)

 

ІІ. Вправа «Обмін інформацією» (2,5 хв.)

  1. Вправа «Запрошую на філіжаночку чудового настрою».

Учитель:  Любі, гімназисти! Дозвольте запросити вас на філіжаночку  чудового настрою. (вчитель вказує на зображення філіжанки, діти стають півколом, обличчям до зображення і самого вчителя) Так заведено у нашого народу, що за філіжанкою чаю чи кави, частувальники насолоджуються спілкуванням один із одним, обмінюються інформацією. Тож, давайте і ми поспілкуємося: я буду питати, а ви мені жестами і мімікою відповідати.

  •         C:\Users\Master\Desktop\IMG_8510.JPGЗ добрим ранком вас вітаю!  Що у відповідь побачу я? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Як настрій? Покажіть. (учні не говорять, а лише показують)
  •         А як самопочуття? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Що цікаве побачили дорогою до гімназії? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Як вам погода сьогодні? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Хто дома залишився у вас? (учні не говорять, а лише показують)
  •         А який перший урок? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Як ви приготувалися до уроку? (учні не говорять, а лише показують)
  •         Як сьогодні  має пройти день? (учні не говорять, а лише показують)
  1. Вправа «Похвастушки»

Учитель: Сьогодні поговоримо з вами про котів. Чому? Уявіть собі, 1 березня відзначається Міжнародний день котів, тож не забудьте привітати вдома своїх пухнастиків.

Бесіда:

- Розкажіть про свого кота: як звати, що полюбляє, а що – ні, як  потрапив до вашого дому.

- Чи вміє ваш кіт дружити?

- Як ви визначаєте настрій свого кота?

- Навіщо людям коти?

- Які прикмети, пов’язані з котами, вам відомі?

- Які фразеологізми, в яких згадуються коти, вам відомі?

- Якщо бажаєте, намалюйте або сфотографуйте свого улюбленця, і ми оформимо виставку в класі.

ІІІ. Вправа «Групові заняття» (5 хв.)

Вправа «Геть страхи і опасіння» (додатки 1, 2):

Учитель: Любі мої шестикласники. Що може завадити чудовому настрою протягом дня?

Відповіді учнів (наприклад: сварка, погана оцінка через недовчений матеріал, поганий настрій)

Учитель:  Візьміть до рук чарівні «чаїнки» та напишіть на них маркерами  свої страхи, опасіння  щодо сьогоднішнього дня. (учні пишуть на «чаїнках» - різнокольорових  кружечках  із картону) А тепер  сховаємо  їх  у філіжанці чудового настрою. Хай вони там полежать і не заважатимуть сьогодні нам. (учні опускають свої «чаїнки» у потаємну кишеню філіжанки на її  зворотньому боці)

C:\Users\Master\Desktop\2. Щоденні новини.jpgІV. Вправа «Щоденні новини» (2 хв.)

Учитель:

Тож чудовий день  нам  слід починати,

А  при цьому й пам’ятати.

Учень 1: Сьогодні 1 березня 2018 року. Четвер. Перший день весни.

Цього дня відзначають Всесвітній день імунітету, Міжнародний день боротьби з наркоманією і наркобізнесом, Всесвітній день цивільної оборони, Міжнародний день котів.

Учень 2: Іменини сьогодні святкують  – Данило, Веремій, Ілля, Павло, Порфирій, Самуїл, Юліан. 

Учень 3: Надворі холодно, тож слід ретельніше турбуватися про своє здоров’я. 

Народні прикмети цього дня: Якщо 1 березня тепло і сонячно, значить, і вся весна буде такою. Якщо ж у цей день іде сніг, значить буде хороший врожай, якщо дме теплий вітер — чекайте дощове літо, а дме північний вітер, то літо буде холодним.

Учень 4: Нагадую: чергові у класі – Віка і Влад.

Відсутніх немає.

Учитель: Настрій - гарний! Вперед, за приємними враженнями, корисними знаннями, веселими пригодами!

Учні обнімаються дружно за плечі, а потім розходяться по робочих місцях.

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Ескіз  філіжанки.

C:\Users\Админ\Desktop\філіжанка.bmp

 

 

 

Додаток 2.

Ескіз  «чаїнок».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання:

http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/

 

https://www.google.com.ua/search?biw=1360&bih=662&tbm=isch&sa=1&ei=sQKYWov6DYfDwQLi0aHoDA&q=%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B0+%D1%87%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0&oq=%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B0+%D1%87%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0&gs_l=psy-ab.3...7957.10339.0.10435.6.6.0.0.0.0.152.665.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.3.422...0j0i30k1j0i24k1.0.0Y-w5XFj49o#imgrc=U2C5Xujw2Djb9M:

 

https://b-track.ru/track/детские-украинские-не-давайте-суму-жити-96904

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку