Ранкова зустріч " Гнів"

Про матеріал
Ранкова зустріч .Тема: “ Гнів ”( Емоційне заняття ) Мета: Познайомити дітей з емоцією : гнів. Вчити розрізняти емоції; розуміти свої почуття і почуття інших людей і розповідати про це. Продовжувати вчити дітей передавати потрібний емоційний стан, використовуючи різні виразні засоби.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема: “ Гнів ”

( Емоційне заняття )

Мета: Познайомити дітей з емоцією : гнів. Вчити розрізняти емоції; розуміти свої почуття і почуття інших людей і розповідати про це. Продовжувати вчити дітей передавати потрібний емоційний стан, використовуючи різні виразні  засоби.

І. Привітання

До всіх радісно вітаюсь

І, звичайно, посміхаюсь.

Коли ж весело і вам

Візьміться всі за руки

Я вам “ секрет ” в кишеню дам

Тримайте його в групі!

                                                          Авакіян Л.С.

Перед тим як передати вам свій секрет, хочу побачити ваш емоційний стан. Пропоную його передати виразом обличчя.

Бачу, багато веселих облич і посмішок. Отже, тримайте секрет…

( Вчитель кожному учню дарує усмішку виготовлену із цупкого паперу)

Про яку емоцію ви подумали, коли отримали усмішки? Чи приємно стало вам?

Про яку емоцію дізналися на минулій зустрічі? У якого Гномика гостювали?

  •          Які малюнки у вас одержались?

ІІ. Емоційний календар

А ми продовжуємо ходити на гостину до гномів. І сьогодні побуваємо

у …

Що за тупіт, що за шум,

Що то за бурчання?

Це сердитий гном Буркун

Гнівається зрання

Його братики в цей день

Вдома не прибрались,

А іще вони усі

Зранку не вмивались.

Гном Буркунчик неохайних

Ох же як не любить!

Серед класу є такі,

Хто порядок губить?

                                                                  Авакіян Л.С.

ІІІ. Слово вчителя

Гном не любить дітей, таких як у творі К.І. Чуковського “ Мийдодір ”

2. Читання уривків з твору, де автор описує гнів Умивальника і Крокодила.

- Чому розсердився Умивальник і Крокодил?

- Як описав автор гнів Умивальника і Крокодила?

3. Пригадати казку “ Три ведмеді ”

Драматизація уривку з казки.

Діти розігрують епізод, де описується, як сердяться ведмеді, дізнавшись про те, хто користувався їхніми речами.

Звернути увагу на те, як по різному виражають свій гнів  ведмідь, ведмедиця і ведмежатко.

4. Розповіді дітей про ситуації, коли вони сердилися, гнівалися, злилися.

5. Вправа “ Дзеркало ”

Дітям пропонується зобразити перед дзеркалом свій гнів.

6. Малювання гніву.

Запропонувати дітям кольоровою плямою зобразити свій гнів. Розглянути з дітьми малюнки. Звернути увагу на кольорове відображення гніву, відмітити схожість і відмінність в зображеннях гніву.

І۷.Прощання

( Вправа “ Сонячне проміннячко ” )

На наступну зустріч принести і прочитати оповідання М.Носова “ Живий капелюх ” , С. Михалкова “ Троє поросят ”

 

 

 

doc
Додано
12 жовтня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку