Ранкова зустріч
Тема: “ Гнів ”
( Емоційне заняття )
Мета: Познайомити дітей з емоцією : гнів. Вчити розрізняти емоції; розуміти свої почуття і почуття інших людей і розповідати про це. Продовжувати вчити дітей передавати потрібний емоційний стан, використовуючи різні виразні засоби.
І. Привітання
До всіх радісно вітаюсь
І, звичайно, посміхаюсь.
Коли ж весело і вам
Візьміться всі за руки
Я вам “ секрет ” в кишеню дам
Тримайте його в групі!
Авакіян Л.С.
Перед тим як передати вам свій секрет, хочу побачити ваш емоційний стан. Пропоную його передати виразом обличчя.
Бачу, багато веселих облич і посмішок. Отже, тримайте секрет…
( Вчитель кожному учню дарує усмішку виготовлену із цупкого паперу)
Про яку емоцію ви подумали, коли отримали усмішки? Чи приємно стало вам?
Про яку емоцію дізналися на минулій зустрічі? У якого Гномика гостювали?
ІІ. Емоційний календар
А ми продовжуємо ходити на гостину до гномів. І сьогодні побуваємо
у …
Що за тупіт, що за шум,
Що то за бурчання?
Це сердитий гном Буркун
Гнівається зрання
Його братики в цей день
Вдома не прибрались,
А іще вони усі
Зранку не вмивались.
Гном Буркунчик неохайних
Ох же як не любить!
Серед класу є такі,
Хто порядок губить?
Авакіян Л.С.
ІІІ. Слово вчителя
Гном не любить дітей, таких як у творі К.І. Чуковського “ Мийдодір ”
2. Читання уривків з твору, де автор описує гнів Умивальника і Крокодила.
- Чому розсердився Умивальник і Крокодил?
- Як описав автор гнів Умивальника і Крокодила?
3. Пригадати казку “ Три ведмеді ”
Драматизація уривку з казки.
Діти розігрують епізод, де описується, як сердяться ведмеді, дізнавшись про те, хто користувався їхніми речами.
Звернути увагу на те, як по різному виражають свій гнів ведмідь, ведмедиця і ведмежатко.
4. Розповіді дітей про ситуації, коли вони сердилися, гнівалися, злилися.
5. Вправа “ Дзеркало ”
Дітям пропонується зобразити перед дзеркалом свій гнів.
6. Малювання гніву.
Запропонувати дітям кольоровою плямою зобразити свій гнів. Розглянути з дітьми малюнки. Звернути увагу на кольорове відображення гніву, відмітити схожість і відмінність в зображеннях гніву.
І۷.Прощання
( Вправа “ Сонячне проміннячко ” )
На наступну зустріч принести і прочитати оповідання М.Носова “ Живий капелюх ” , С. Михалкова “ Троє поросят ”