Ранкова зустріч
Тема: Горе
( Емоційне заняття)
Мета: Познайомити дітей з емоцією: горе. Вчити розуміти почуття інших людей. За допомогою практичних дій вчити дітей переживати негативні емоції разом з іншими людьми.
І. Привітання
Вітаюсь сьогодні незвично я:
Я називаю своє ім’я.
А ще скажу, що відчуваю,
Який емоційний стан я маю
Я зараз добра, лагідна, весела,
А ви, що скажете про себе?!
Авакіян Л.С.
( Учні називають своє ім’я, а також емоційний стан, який зараз вони переживають.)
ІІ. Слово вчителя
- Почнемо нашу розмову з коментування ваших робіт, які ви виконали вдома. Пригадайте, до якого гномика ми ходили на гостину?
- Опишіть його.
- Які речі у вас викликають радість? Чому саме ці речі?
ІІІ. Емоційний календар
На минулому занятті ми гостювали у Веселунчика, а сьогодні завітаємо до його братика.
Похмуре небо, сонця нема
Холодний вітер або біда,
Чи неприємність з тобою була
Радість забрала, а сум принесла.
Коли у людини очі сумні?
В той час, як говорять людині “ ні ”
Коли у людини горе, біда?
В той час, як вона залишилась одна.
Як важко ці дні прожити,
Якщо горе захоче з тобою дружити.
Відкинь, якнайдалі, емоційний цей стан
Радісним, веселим по швидше стань!!!
Авакіян Л.С.
- Як, на вашу думку, звати гномика?
А ось і гном. Звуть його Сумненький
Він давно уже забув,
Коли був раденьким.
Віки опущені, очі сумні
На гостину прошуся,
А він каже: “ Ні ”
Авакіян Л.С.
- Діти, а давайте ще раз допомогою ввічливих слів попросимося на гостину до нього.
- Що ви відчули, коли познайомилися з цим гномиком?
- Схожий він на свого братика?
- Чому?
І۷. Практична робота
“ Заяча хатка ” , “ Вовк і семеро козенят ”
- Коли герої цих казок переживають горе?
- Як вони його подолали?
Сумненький вас запитує: “ Коли люди сумують ” ?
Одна дитина виконує роль господаря собаки, а інші заспокоюють його, кожний по – своєму.
( Після драматизації запитати у дитини, що вона відчула коли її заспокоювали. Хто найкраще це зробив.)
Пропоную вам уявити похмуре небо, дощ, холодний вітер і передати своє уявлення на малюнку.
۷.Підсумки
Горе – це таке почуття…
Краще нехай воно дім обмина
Живіть в достатку, а навколо
Нехай не буде ні біди, ні горя.
Авакіян Л.С.
Учні усміхаються один одному, дарують свої посмішки Сумненькому.