Ранкова зустріч " Горе"

Про матеріал
Ранкова зустріч .Тема: Горе. ( Емоційне заняття) Мета: Познайомити дітей з емоцією: горе. Вчити розуміти почуття інших людей. За допомогою практичних дій вчити дітей переживати негативні емоції разом з іншими людьми.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема: Горе

( Емоційне заняття)

Мета: Познайомити дітей з емоцією: горе. Вчити розуміти почуття інших людей. За допомогою практичних дій вчити дітей переживати негативні емоції разом з іншими людьми.

І. Привітання

Вітаюсь сьогодні незвично я:

Я називаю своє ім’я.

А ще скажу, що відчуваю,

Який емоційний стан я маю

Я зараз добра, лагідна, весела,

А ви, що скажете про себе?!

                                                              Авакіян Л.С.

( Учні називають своє ім’я, а також емоційний стан, який зараз вони переживають.)

ІІ. Слово вчителя

- Почнемо нашу розмову з коментування ваших робіт, які ви виконали вдома. Пригадайте, до якого гномика ми ходили на гостину?

- Опишіть його.

- Які речі у вас викликають радість? Чому саме ці речі?

ІІІ. Емоційний календар

На минулому занятті ми гостювали у Веселунчика, а сьогодні завітаємо до його братика.

Похмуре небо, сонця нема

Холодний вітер або біда,

Чи неприємність з тобою була

Радість забрала, а сум принесла.

Коли у людини очі сумні?

В той час, як говорять людині “ ні ”

Коли у людини горе, біда?

В той час, як вона залишилась одна.

Як важко ці дні прожити,

Якщо горе захоче з тобою дружити.

Відкинь, якнайдалі, емоційний цей стан

Радісним, веселим по швидше стань!!!

                                                                    Авакіян Л.С.

- Як, на вашу думку, звати гномика?

А ось і гном. Звуть його Сумненький

Він давно уже забув,

Коли був раденьким.

Віки опущені, очі сумні

На гостину прошуся,

А він каже: “ Ні ”

                                                                   Авакіян Л.С.

- Діти, а давайте ще раз допомогою ввічливих слів попросимося на гостину до нього.

- Що ви відчули, коли познайомилися з цим гномиком?

- Схожий він на свого братика?

- Чому?

І۷. Практична робота

  1. Сумненький дуже любить читати казки. Пригадайте зміст казок:

 “ Заяча хатка ” , “ Вовк і семеро козенят ”

- Коли герої цих казок переживають горе?

- Як  вони його подолали?

Сумненький вас запитує: “ Коли люди сумують ” ?

  1. Драматизація ситуації “ Зникла собака ”

Одна дитина виконує роль господаря собаки, а інші заспокоюють його, кожний по – своєму.

( Після драматизації запитати у дитини, що вона відчула коли її заспокоювали. Хто найкраще це зробив.)

  •          Яким кольором ви  намалювали б горе? Чому?
  1. Етюд “ Погана погода ”

Пропоную вам уявити похмуре небо, дощ, холодний вітер і передати своє уявлення на малюнку.

 ۷.Підсумки

Горе – це таке почуття…

Краще нехай воно дім обмина

Живіть в достатку, а навколо

Нехай не буде ні біди, ні горя.

                                                                       Авакіян Л.С.

Учні усміхаються  один одному, дарують свої посмішки Сумненькому.

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 жовтня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку