28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Ранкове коло "Їжа" 1 клас

Про матеріал

Ранкове коло на тему "Їжа" для 1 класу Нової української школи.

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка посідає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, коли панує атмосфера піклування та відповідальності, створює позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у початковій школі.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч, 1 клас

Тема: «Їжа».

Мета: формувати вміння дітей вільно спілкуватися, висловлювати власну думку, уважно слухати інших, працювати у групах, розширити уявлення про корисну і шкідливу їжу; розвивати спостережливість, мислення, уяву; виховувати повагу один до одного, позитивне ставлення до навчання, уміння робити власний вибір.

Обладнання:  написи на дошці: пора року, місяць, день, число, погода, тема дня; ілюстрація потяг «Пори року», стрічки «Місяці року», круг «Дні тижня», цифри: 2, 4, 5, 6, 7;  картки «ясно, хмарно, похмуро, дощ, сніг, тепло, холодно»; коробки «із секретом» (шматочками їжі), ілюстрації: яблуко, ковбаса, банан, огірок, мандарин, шоколад, сир, борщ, яйце, кока-кола, каша,  чіпси, молоко; м’яч для гри.

 

Хід зустрічі

І. Привітання.

В цьому класі друзі всі:                        (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                     (три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.              (поворот наліво, привітатися на ім’я)

Добрий день, тому, хто справа.           (поворот направо, привітатися на ім’я)

Ми – одна сім’я.                                     (взятися за руки, підняти догори)

 

  • Діти, пригадайте правила роботи в групі.

ІІ. Обмін інформацією.

  • Діти, хто хоче розповісти, що цікавого відбулося у вас на вихідних?

ІІІ. Щоденні новини.

3.1. Календар.

- Яка зараз пора року? (Діти обирають вагон потяга «Пори року»).

- Який зараз місяць? (Діти обирають місяць березень).

- Яке сьогодні число? (Із поданих цифр діти утворюють число 26)

- Який день тижня? (За допомогою стрілочки на крузі «Дні тижня» діти позначають день понеділок).

- Визначимо погоду дня. (Діти обирають позначки стану неба: ясно, хмарно, похмуро; тепло чи холодно; опади: дощ, сніг, чи є вітер).

ІV. Групове заняття.

4.1. Гра «Коробка із секретом».

(Клас поділений на 7 груп).

- Діти, погляньте, що у мене в руках. Це незвичайні коробки. Вони – із секретом. Вам цікаво дізнатися, що саме у них лежить? Послухайте правила гри. Ви будете працювати у групах, по чотири. Я роздам вам коробки, кожній групі – одна. Поки що не відкривайте їх. Коли я промовлю: «Раз, два, три, - гру почали», ви відкриєте коробки. Необхідно на запах визначити, що у них знаходиться. Бажано не зазирати у коробку. Передаєте наступному учаснику своєї групи. Я продемонструю, як це робити. Отож, «Раз, два, три, - гру почали».

- Як ви вважаєте, що у коробках? (Відповідають по одному учаснику кожної групи. У коробках: яблуко, ковбаса, банан, огірок, мандарин, шоколад, сир. Діти демонструють, що у коробках. Вчитель вивішує на дошку предметні малюнки їжі).

- Діти, якою спільною темою можемо об’єднати ці предмети? (Їжа)

4.2. Повідомлення теми дня.

- Сьогодні ми поговоримо про їжу.

4.3. Відгадування загадок.

- Я пропоную вам відгадати загадки про їжу. Якщо ця їжа корисна – плескаємо у долоні, а якщо шкідлива – тупаємо ніжками.

Морква, біб і цибулина,

бурячок і капустина,

ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим …   (борщик).

 

Можу я його розбити,

Можу на обід зварити,

Курка нам його знесе,

Що це, діти? Це -          (яйце).

 

«Цей газований напій

Дуже часто ти не  пий!», -

Учать нас батьки і школа,

Бо шкідлива …               (кока-кола)

 

Є перлова, є гречана,

Рисова, а ще пшоняна.

Заливаєм молоком,

Споживаємо гуртом.      (Каша)

 

Кладе гроші мамин син

у кишеню, в джинси.

Хутко йде до магазину,

Щоб купити  ...         (чіпси)

 

На сметану, масло, сир нам воно згодиться.

І корисне, і смачне, тече, як водиця.

Колір в нього, наче сніг,

пригощу ним вас усіх!      (Молоко)

 

V. «Крісло автора».

- Хто із вас хоче розповісти про свою улюблену страву? Чому саме ця страва вам подобається?

VІ. Побажання.

- Діти, що ви можете побажати один одному?

(Кидаючи м’ячик, діти називають побажання один одному).

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1709
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку