НУШ: Ранкова зустріч «Літо. Зміни природи влітку»

Про матеріал

Ранкова зустріч «Літо. Зміни природи влітку»

Мета: розширити знання дітей про літо; формувати досвід взаємодії дитини з природою; показати красу літньої пори року; розказати про тривалість літніх канікул, цікаві заняття влітку; розглянути основні правила безпеки під час відпочинку; виховувати дбайливе ставлення та любов до природи.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Літо. Зміни природи влітку»

Мета: розширити знання дітей про літо; формувати досвід взаємодії дитини з природою; показати красу літньої пори року; розказати про тривалість літніх канікул, цікаві заняття влітку; розглянути основні правила безпеки під час відпочинку; виховувати дбайливе ставлення та любов до природи.

1. Вітання. Гра «Подаруй посмішку»

Діти з учителем утворюють коло. Учитель бере сонечко і, передаючи його учневі, говорить з посмішкою комплімент. Діти продовжують.

Розучування віршика «Доброго ранку! Доброго дня!»

2. Обмін інформацією. «Як упізнати літо?»

— Діти, подивіться, хто сьогодні в нас у гостях! Ви впізнали цього героя? (Лисичка.) Правильно, це лисичка, яка на час канікул їде відпочивати до своєї бабусі. Як ви вважаєте, який час наближається, якщо Лисичка їде у відпустку? Підкаже вам загадка!

Теплий, довгий-довгий день,

Повна миска черешень,

Достигає жовтий колос,

Демонструє коник голос,

І суничка дозріває.

То ж коли це все буває? (Улітку.)

 

— Які відчуття, спогади викликає у вас літо?

— Як упізнати літо? (Діти розглядають малюнок.)

— Як ви вважаєте, чому літо називають «смачним»? Які літні «дарунки» вам подобаються?

— За що ви любите літо?

Гра «Я люблю літо, тому що...»

Діти по колу продовжують речення «Я люблю літо, тому що...».

(Улітку сонце яскраво світить і гріє спекотно; улітку день найдовший, а ніч коротка; дме теплий вітер; ідуть теплі дощі; на небі буває веселка; улітку можна кататися на велосипеді, засмагати і купатися.)

— Так, літо — дійсно прекрасна пора! Пропоную вам погратися. Якщо ви згодні з моїм твердженням, плескайте в долоні, якщо ні — тупайте ногами.

Гра «Мін-ман-мон»

Діти утворюють коло, одного гравця обирають початківцем. Він каже: «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі. Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця, сказати слово «Ман». Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця і каже: «Мон». Гра триває доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець залишає коло і стає суддею. Він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.

3. Групове заняття

· Робота в групах. Створення малюнка «Кольорове літо»

— Діти, якого кольору літо?

— Які кольори потрібно взяти, щоб зобразити літо?

— Кого можна зустріти влітку?

— Де можна відпочивати під час літніх канікул?

— Намалюйте літо.

Презентація роботи в групах.

 

Перегляд мультфільму «Літні та весняні місяці. Тітонька Сова»

 

· Гра «Буває — не буває». Лего – сигнальні знаки.

 

□ Улітку діти катаються на санчатах.

□ Улітку на деревах розпускаються бруньки.

□ Улітку діти ліплять сніговика.

□ Улітку діти пускають у струмках кораблики.

□ Улітку діти засмагають та купаються.

□ Улітку діти надягають легкий одяг.

□ Улітку діти майструють шпаківні.

□ Улітку на полях збирають урожай.

Улітку діти їдуть на море із батьками.

Улітку діти носять шарф.

 

Вправа «Крісло автора». «Квіточка»

— Уявіть себе красивою, тендітною квіточкою. Роскажіть про своє життя. (Ви ростете, тягнетеся до сонечка. Раптом повіяв вітерець, почав із вами гратися. Ви нахиляєтеся то в один бік, то в інший. Раптом почався дощик, ви підставляєте свої пелюсточки під прозорі краплинки, п’єте водичку. Дощик закінчився. Ви чуєте кроки. Це йде людина. Ви лякаєтеся, що вас можуть зірвати. Але людина вами помилувалася і пішла. Ви знову радієте сонечку.)

4. Теми для щоденника вражень. Запис слів зі стіни слів до щоденників вражень.

 

□ Я люблю літо за...

□ Улітку ми з сім’єю...

□ Моя улюблена літня розвага.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Природничі науки, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 травня 2019
Переглядів
2289
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку