Ранкова зустріч «Моя майбутня професія»
Мета: формувати в учнів уявлення про зміст та значення праці людей різних професій, розкрити зв’язки між працею людей і ставленням до них, виховувати повагу до трудівників, працелюбність.
Хід ранкової зустрічі:
Вітання.
-Доброго ранку, діти! Я рада сьогодні всіх вас привітати! Не дивлячись на те, що за вікном холодно і зимно, у нашому класі тепло і затишно. І це завдяки вашим посмішкам і гарному настрою. А тепер візьміть один одного за руки і давайте привітаємось:
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю щоб посмішки квітли!
- Які ви молодці! А тепер давайте згадаємо який сьогодні день тижня? А число? А місяць? Добре. Сьогодні ми поговоримо з вами про професії.
Обмін інформацією
Які бувають професії?
Ким працюють мої батьки?
Ким стати? Яку професію обрати?
— Праця буває різною за її призначенням. Зараз ви маленькі та можете виконувати роботу, здебільшого, щодо самообслуговування, але коли ви виростете, ви працюватимете на користь іншим людям. Щоб робота припала до душі, щоб працювалося із задоволенням, необхідно обрати «правильну» професію. Що таке професія?
Професія — це назва певного виду праці, що вимагає спеціальної підготовки.
Сьогодні у світі існує понад 40 тис. професій. Дійсно, безліч можливостей і варіантів! Важко орієнтуватися в сучасному світі професій, але ми все-таки спробуємо.
Гра-руханка «Трям-привіт!»
Принцип: За сигналом вчителя учні мають привітатися за руку з якнайбільшою кількістю однокласників. Зверніть увагу на те, що тиснути руку потрібно максимально доброзичливо і, вітаючись, зустрітись поглядом з однокласником.
Виграє той, хто привітався із максимальною кількістю учнів.
З часом можна запропонувати ускладнений варіант цієї гри – попередньо кожному учневі видається картка із зображенням певного казкового персонажа, а завдання – привітатися так, як би вітався його персонаж. Виграє той, хто виявився найбільш артистичним.
Робота в групах
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над змістом казок.
Послухайте ситуацію і скажіть, що є ворогом успіху?
Казка про хлопчика Абихто
Казна-коли, казна-де жив хлопчик Абихто.
Прокидався будь-коли, вмивався абияк, знехотя, аби ніхто не сварив, снідав і йшов куди-небудь, гуляв аби з ким, аж доки не обридало. Повертався додому, думаючи: «Будь що будь, будь як-небудь…».
Якось хлопчика запитали: «Ким ти хочеш бути?» Він неохоче відповів: «А мені все одно. Ким-небудь».
Так і виріс хлопчик Абихто. Виріс, та так ніким і не став. І прозвали його — Ніхто.
Василь Струтинський
Віршований исновок
Яка ж професія найважливіша?
Учитель, лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр —
Всі називають головною
Одну професію — школяр!
Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що мусиш там набуть,
Не станеш у житті ніколи
Тим, ким в дитинстві мрієш буть!
Список літератури та використаних джерел:
http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf