Ранкова зустріч «Моя родина»
Під час проведення ранкової зустрічі відбувається розвиток важливих навичок дітей , серед яких навички спілкування , академічні та соціальні навички. Крім того , практика ранкових зустрічей сприяє створенню у класі позитивного настрою та позитивній поведінці , також познайомить дітей з родинами їх однокласників та надихатиме дітей поважати старших людей .Познайомить з родинними святами та традиціями у родинах .
Ранкова зустріч проводиться на шкільному подвір’ї . Діти встають у коло з лего у руках . Загадки
Ніжна, лагідна і мила,
На цей світ нас народила.
Я до неї пригорнуся,
Це ріднесенька… (матуся)
Хто усіх нас захищає,
Матінці допомагає?
З ним нічого не боюсь,
Здогадались? Це… (татусь)
Ще рідня у мене є!
Всім питання задає,
І вертлява, й невеличка,
Моя люба це … (сестричка)
З ним ніколи не сварюся,
Іграшками поділюся.
Буду з ним дружити, грати.
Познайомтесь, це мій … (братик)
Ще голубонька рідненька –
Добра, мила і старенька.
Я ніколи не журюся,
Бо у мене є … (бабуся)
Сивий, мудрий і поважний.
Заклопотаний, відважний.
Всього я в житті навчусь,
Бо зі мною мій … (дідусь)
Вчитель: Доброго ранку діти .Сьогоднішня ранкова зустріч присвячена родинам. Вашим родинам . Хто з вас знає хто самий старший за віком у ваших родинах?
Діти : (відповіді дітей : дідусь , бабуся, тато, мама )
Вчитель: Покажіть на цеглинках скільки членів у вас в родині?
Діти показують ( у всіх різна кількість )
Вчитель: Діти а як ви вважаєте, чому у вас у всіх різна кількість цеглинок?
Діти: тому що у кожного своя родина і кількість членів родини теж різна .
Вчитель: А є у когось стільки членів родин, що вам не вистачило цеглинок?
Діти: Є.
Вчитель: Тоді поставте цеглинки на плитку і домалюйте рисочками стільки, скільки у вас є рідних. Знаходимо родину у кого вона найбільша .У кого найбільша родина? У Марійки .У неї вісім членів родини.
Марійка , а скільки ти домалювала рисочок?
Дитина : Я домалювала до шести цеглинок іще дві рисочки. В моїй родині проживає вісім чоловік .
Вчитель: Добре дітки. На уроці Я досліджую світ ми поговоримо про ваші родини. А зараз ми за допомогою лего пригадаємо казку «Ріпка» але на сучасний лад. Використовуючи тільки ту кількість цеглинок яка є у вас. Тобто шість. Я показую цеглинку і розповідаю вам казку ,а ви запам’ятовуйте та спробуйте відтворити героїв та події.
Казка
Одного ранку дід у червоних шароварах вийшов на город і посадив ріпку. Виросла ріпка велика – превелика ,прийшла пора ріпку витягати .
А коли збирають овочі та фрукти?
Діти: Восени.
Кличе дід бабусю. Приходить бабуся у синіх чоботях схопилась міцно за діда тягнуть -потягнуть , а витягнути не можуть . Кличе дід внучку.Прибігла внучка з зеленим бантом на голові . Вчепилась міцно в бабусю руками.Бабця в діда.Дід у ріпку, тягнуть -потягнуть, а витягнути не можуть. Клисе дід Жучку ,а вона прибігла прибігла швидко ,але шерсть у неї була голуба ,вона вимастилась об лаку ,яку пофарбувала баба . Тягнуть-потягнуть, а витягнути не можуть.Кличе дід кішку.Прибігла кішка ,але мордочка у неї була жовтенька ,бо вона влізла на стіл і злизала сметану,яку бабця забула сховати у холодильник .Тягнуть- потягнуть, а витягнути не можуть.Тоді кличе дід мишку .Прибігла мишка ,а вже вечір настав тягнуть-потягнуть тай витягнули.Мишка вилізла на ріпку і засяяла оранжеким кольором тому що сонечко сідало.Вечоріло.
Відтворіть казку за допомогою циглинок.
(діти відтворюють казку).
Вчитель6 А тепер встаньте один за одним по колу на відстані витягнутої руки.
Розділіть шість цеглинок порівну.
Скільки у вас вийшло?
Діти: по три цеглинки.
Робим рухи на спинці один одному.Дід приготував город (погладили)
Посадив ріпку (поплескали по спинці)
Пішов дощик на ріпку (пальчиками постукали по спинці)
Ріпка виросла (підняли руки догори .Лего зібрали разом)
Вчитель: Учнем дня буде та дитина, у якої найбільша родина.
Переходимо до класу і Марійка розповість сьогодні який день тижня, яке число , на календарі приоди та календарі погоди все покаже. А хвилинку – цікавинку розповість Денис,він приготував розповідь про те , які свята вони святкують у своїй родині.( рвздво,традиції)
Діти переходять до класної кімнати.