Ранкову зустріч –використовують з метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування ознайомлюються з енцеклопедичними даними,беруть участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток творчого мислення та самовираженню дітей. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, щоб представити навчальні завдання .
Ранкова зустріч до тижня
«Транспорт»
1.Вітання
Добрий день вам, діти!
- Добрий день.
- Добрий день вам, тракторці!
- Др-др-др!
- Добрий день вам, машинки!
- Бі, бі, бі!
- Добрий день вам літачки!
-Жу-у-у-у!
-Добрий день вам, …
(Вчитель називає вітання до будь –якого виду транспорту,діти вимовляють звуки та показують рухи)
2.Групове заняття
* Гра «Відгадай!»
Загадки
Не ящірка і не гадюка,
Оця штука, котра стука,
Є і хвіст, і голова,
А не скажеш, що жива.
(Поїзд)
Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей –
І дорослих, і дітей.
(Автобус)
По місту дві змії повзуть
І на собі хатки везуть.
У тих хатках людей багато.
Ти знаєш, як ці хатки звати?
(Трамвай)
Коник цей на двох ногах
Будь-який здолає шлях.
Коли вулицею мчить,
Безперервно торохтить,
А тролейбуси й трамваї
Дуже легко обганяє.
(Мотоцикл)
Його можна осідлати,
Можна і за роги взяти,
Та щоб міг тебе везти,
Слід йому допомогти.
(Велосипед)
3.Обмін інформацією.
Перегляд мультфільму про транспорт за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ZaWMaHzMU-M
4.Щоденні новини
Доброго ранку! Доброго ранку!
Я рада, що ви тут
Сьогодні…. (дата,місяць,рік,пора року)
Дитина дня – Миколка .
. Після обіду ми займатимемось музикою.
Запишіться нижче на «Крісло автора». ________ ________ ________
Із днем народження, Оленко!