"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

Ранкову зустріч –використовують з метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування ознайомлюються з енцеклопедичними даними,беруть участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток творчого мислення та самовираженню дітей. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, щоб представити навчальні завдання

Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч до тижня

«Мої друзі»

1.Вітання

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.    (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:         (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.     (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва.                 (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  (три хлопки)

Любі гості, вчителі,                            ( повернутися до гостей уроку, вчителів)

Вас вітаєм щиро всі.

Ми – одна сім’я

 2.Групове заняття

Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є

бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» іоб’єднаємось  золотою ниткоюДіти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.

 

 3.Обмін інформацією.

Прочитайте вислів: «Дружба – це золота нитка, яка поєднує усіх людей світу». 

                                                                                                                  Джон Івлін

– Як ви розумієте цей вислів?

– Що це за золота нитка, яка поєднує друзів?

– З чого починається дружба?

Послухайте уривок «Норвезький кіт у намисті» (скорочено)

     …І тут до хати скочив Пух. Ми спершу й не зрозуміли, чому він такий сердитий; чому аж пирхає. Вже пізніше мама пояснила6 дуже не сподобалося йому, що тут з’явився ще один кіт. Наш Пух з тим був зовсім не згоден.

Пух подивився на кошеня бридливо, мовби на якусь почвару. Навіть скривився. А

воно зовсім не зважало на таку непривітність, йому, звичайно ж, хотілося з Пухом

 дружити.

       Пух довго на те не погоджувався, та в нього не було вибору. Мусив визнати право

норвезького кошеняти жити з ним поруч. А воно –  зовсім мале, та кігтики добрячі мало. Навіть якось подряпало Пухові носа, коли стрибнуло отак на нього. Бідолашний Пух аж занявчав з болю і тріснув лапою кошеня по голові. Оце вже на нього подіяло.

     Тепер воно тихесенько, наче аж навшпиньочки, підходило до Пуха й запитливо зазирало в очі. Пух одразу ж ставав привітнішим і вже не пирхав. Інколи пив з ним молоко. А притому навіть дозволяв, щоб воно облизувало йому білі краплі на носі.

– Отак і починається дружба, - сказала мама.

– Це ще не вона, - заперечив тато. – Справжня дружба в них попереду. Вона почнеться взимку. (М. Слабошипський.)

Як повівся Пух із маленьким норвезьким кошенятком?

Чому тато вважає, що справжня дружба в них попереду?

Якими є поки що взаємини між двома тваринками?

Запам’ятайте: дружба починається із приятелювання. (Доповнюється незакінчене речення на дошці, яке записане як тема.)

 

4.Щоденні новини

          Доброго ранку!   

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо…       на нас чекає…       Свої іменини святкують…

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку