Ранкову зустріч –використовують з метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування ознайомлюються з енцеклопедичними даними,беруть участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток творчого мислення та самовираженню дітей. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, щоб представити навчальні завдання
Ранкова зустріч до тижня
«Мої друзі»
1.Вітання
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви. ( три клацання пальцями)
Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)
Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по грудях)
Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)
Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по колінах)
Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)
Помирися з тим, хто справа. ( взяти за руку сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)
Я і ти, і ми, і ви. ( три притопи ногами)
Посміхнись, тому, хто зліва. (посміхнутися сусідові зліва)
Посміхнись, тому, хто справа. ( посміхнутися сусідові справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. (три хлопки)
Любі гості, вчителі, ( повернутися до гостей уроку, вчителів)
Вас вітаєм щиро всі.
Ми – одна сім’я
2.Групове заняття
Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є
бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» іоб’єднаємось золотою ниткоюДіти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.
3.Обмін інформацією.
Прочитайте вислів: «Дружба – це золота нитка, яка поєднує усіх людей світу».
Джон Івлін
– Як ви розумієте цей вислів?
– Що це за золота нитка, яка поєднує друзів?
– З чого починається дружба?
Послухайте уривок «Норвезький кіт у намисті» (скорочено)
…І тут до хати скочив Пух. Ми спершу й не зрозуміли, чому він такий сердитий; чому аж пирхає. Вже пізніше мама пояснила6 дуже не сподобалося йому, що тут з’явився ще один кіт. Наш Пух з тим був зовсім не згоден.
Пух подивився на кошеня бридливо, мовби на якусь почвару. Навіть скривився. А
воно зовсім не зважало на таку непривітність, йому, звичайно ж, хотілося з Пухом
дружити.
Пух довго на те не погоджувався, та в нього не було вибору. Мусив визнати право
норвезького кошеняти жити з ним поруч. А воно – зовсім мале, та кігтики добрячі мало. Навіть якось подряпало Пухові носа, коли стрибнуло отак на нього. Бідолашний Пух аж занявчав з болю і тріснув лапою кошеня по голові. Оце вже на нього подіяло.
Тепер воно тихесенько, наче аж навшпиньочки, підходило до Пуха й запитливо зазирало в очі. Пух одразу ж ставав привітнішим і вже не пирхав. Інколи пив з ним молоко. А притому навіть дозволяв, щоб воно облизувало йому білі краплі на носі.
– Отак і починається дружба, - сказала мама.
– Це ще не вона, - заперечив тато. – Справжня дружба в них попереду. Вона почнеться взимку. (М. Слабошипський.)
● Як повівся Пух із маленьким норвезьким кошенятком?
● Чому тато вважає, що справжня дружба в них попереду?
● Якими є поки що взаємини між двома тваринками?
Запам’ятайте: дружба починається із приятелювання. (Доповнюється незакінчене речення на дошці, яке записане як тема.)
4.Щоденні новини
Доброго ранку!
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Дитина дня:…(перемоги дитини)
Сьогодні ми будемо… на нас чекає… Свої іменини святкують…