Ранкова зустріч. Осінь.

Про матеріал
Ранкова зустріч має поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити учнів з назвами осінніх місяців; навчати висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу. Сприяти відчуттю причетності кожної дитини до учнівського колективу
Перегляд файлу

Гімназія № 11

Місто Сєвєродонецьк

Луганська область

Похожее изображениеПохожее изображение 

 

 

Похожее изображениеРанкова  зустріч

Похожее изображение      

Похожее изображение      Осінь

Похожее изображение 

                                                                  

 

                                                                     Підготувала

Похожее изображение                                                    вчитель початкових класів

                                      Чистикова Світлана Анатоліївна                       

                                    

                     Ранкова зустріч

     Тема: «Осінь».

Мета: поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити учнів з назвами осінніх місяців; навчати висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу. Сприяти відчуттю причетності кожної дитини до учнівського колективу.

Обладнання:  конверти із завданнями для групової роботи, малюнки – смайлики, тенісний м’ячик, записи фонової музики, музичний ролик до пісні «Осінь золотава»

                               Хід зустрічі

  Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися на ранкову зустріч. Діти і вчитель стають у коло.

  

 І.Організаційний момент

Вчитель:  

 Промінчик осінній заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас

Давайте з’єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось:

Я – вам, ви - мені.

 2. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

Картинки по запросу смайликиПохожее изображениеПохожее изображение- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день .

 

 

 

 

- Хто вибрав перший смайлик – поплескайте в долоні.

- Хто вибрав другий смайлик – потупайте ніжками.

- А хто вибрав третій смайлик  поправте зачіску.

ІІ. Привітання

Щоб день цей був гарним у малечі ,

Вітання це буде до речі!

( Діти разом промовляють вітання)

Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо дощик!

Лийся, мов з відра!

Привітаймо друзів!

Зичимо добра!

Вчитель:   - Доброго ранку, діти! Доброго ранку, мої пізнайки!

Картинки по запросу картинка осінь- Як ви гадаєте, чому я так вас назвала?

(Відповіді дітей).

 - Відгадайте загадку:

Жовте листячко летить,
Під ногами шелестить
Сонце вже не припікає
І коли це все буває? ( Восени)

Вчитель:  - А чи подобається вам осінь?

Теплий осінній вітерець приніс до нас ось цей кленовий листочок – побажань. Висловіть свої побажання один одному.

( Діти передають листочок по колу, говорячи побажання)

- Сьогодні ми продовжимо розмову про осінь.

- З чим у вас асоціюється слово « осінь»?

- Які осінні місяці ви знаєте ?

Вчитель:  Осінь щедра пора. Вона надіслала нам чарівний мішечок.

- Як ви гадаєте, що у ньому?

( Діти передають мішечок один одному, намагаючись вгадати,  що ж там).

- Це лист від пані осені. Послухайте його.

( Лунає музика. Вчитель читає листа)

  «Я старша дочка Сонця і тому останньою залишала батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи мене на землю, Сонце сказала : « Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе.  І я, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарую людям  щедрі дарунки полів і садів, чарую всіх своїм осіннім золотом.»

 -  Що сказало Сонце, коли посилало Осінь на землю ?

 -  Чи виконала наказ Сонця Осінь ?

1. Гра з м’ячем “Скажи зі словом “осінній”

День – (осінній день)

Небо– (осіннє небо)

Врожаї– (осінні врожаї)

Погода – (осіння погода )

Квіти – (осінні  квіти )

Місяці – (осінні місяці)

ІV. Групове завдання

1. Діти разом виконують пісню «Осінь золотава» ( караоке)

2. Об’єднання в групи . Виконання завдань.

І група: Створення колажу « Осіння галявина».

( В конверті малюнки об’єктів природи. Із них діти обирають лише ті, що мають відношення до весни)

ІІ група:  Скласти прислів’я.

*Дощі,  а за собою, іде, осінь,веде

(Осінь іде, а за собою дощі веде.)

*Віє, припікає, в осінній, сім, крутить, поливає, у нас, мутить,час, погод, крутить.

 (В осінній час сім погод у нас: сіє, віє, крутить, мутить, припікає, поливає.)

*Ходить, та й,  пташок, з раю, по краю, виганяє, жовтень.

(Жовтень ходить по краю та й виганяє пташок з раю.)

ІІІ група: Зібрати кошик «Що нам осінь принесла»

Учні вибирають малюнки овочів, фруктів, грибів та кладуть до кошика.

IIІ. Щоденні новини

 Вправа «Синоптик»

- Діти, який день тижня сьогодні?(відповіді дітей)

-Який він по порядку?

- Який день був учора? Буде завтра?

- Діти, яка вчора була дата, число і місяць?

- Яке число сьогодні?

Так, сьогодні …….. (викладаю дату та рік ).

- Яке число буде завтра?

- Який місяць?

- Чому цей місяць так назвали? (відповіді учнів )

ІV. Обмін інформацією.

Планування роботи на день.

Вправа «Мережа вражень»

Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок  передається  від одного учасника до іншого . Розмотуючи нитку, діти діляться своїми враженнями від зустрічі.

-  Малята! Нехай такими теплими і дружелюбними будуть ваші стосунки! Дякую за зустріч!

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку