Урок у 1 класі з предмета "Я пізнаю світ"

Про матеріал
Конспект уроку у 1 класі за програмою НПП "Інтелект України" з предмета "Я пізнаю світ".
Перегляд файлу

Тема: Наша люба школа

Завдання уроку:

  • Продовжити роботу над мотивацією до навчання.
  • Формувати повну орієнтувальну основу читання та запам’ятовування.
  • Вчити працювати з текстом; долати труднощі.
  • Розвивати зорову та слухову пам’ять, мислення, увагу.
  • Виховувати успішного учня, бажання вчитися.

Обладнання: Телевізор, відеозаписи пісень, плакати.

Поліфункціональний урок.

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

    Емоційне налаштування.

- Діти, до нас на урок завітали гості. Давайте привітаємося:

                       Доброго ранку, доброго дня,

                       Бажаємо всім вам здоров’я й добра.

ІІ. Визначення цілей та завдань уроку..

(Тема уроку надрукована на дошці).

Наша люба школа

- Діти, давайте прочитаємо тему нашого уроку.

- Про що ми будемо говорити на уроці?

- Отже, які завдання ми поставимо на урок?.

(Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про нашу школу і дізнаємось про те, що допоможе нам досягти успіхів у навчанні.)

- Діти, ви хочете бути успішними у навчанні?

- Тож до праці.

ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Робота над загадкою.

- Розумниця підготувала нам загадку. Давайте  послухаємо її та спробуємо розгадати.

- Що це за будинок? (школа)

- Які слова допомогли відгадати загадку?

- Розфарбуйте личко  смайлика біля слова-відгадки.

- Діти, Розумниця любить свою школу, а ви свою любите?

- Чому ви любите школу?

- Дійсно так. Але у школі ми часто зустрічаємося з багатьма труднощами, нам доводиться вирішувати складні завдання.

- Діти, а хто з видатних людей є прикладом того, як долати труднощі? (Демосфен)

- Що ми знаємо про Демосфена?

- Завдяки чому Демосфен досягнув успіху?

2. Хвилинка Знайка.

- А зараз ми прочитаємо закінчення розповіді про Демосфена. Стежимо уважно за диктором, щоб дати відповідь на запитання:

Від чого залежить успіх?

- Від чого залежить успіх? ( Успіх залежить від наполегливості )

- А чи можемо ми ці слова взяти собі за правило?

- Давайте хором його повторимо.

- Ось саме це правило допоможе нам виконати завдання  на сторінці Запам’ятайлика.

3. Вправа .

- Зараз на екрані з’являться слова, ми їх прочитаємо хором, ви намагайтесь запам’ятати якомога більше слів. Приготуйте очки-фотоапаратики, покліпайте ними. Увага на екран. Читаємо.

- А зараз, я буду читати слова з вправи 4, а ви зафарбуйте личка-смайлики поряд з тими словами, які запам’ятали з презентації.

- Хто прочитає слова, які відмітив у першому стовпчику?

- А ви уважно слухайте, чи не позначив він зайвих слів?

(Перевірка виконання вправи за презентацією)

Ми з вами, як Демосфен, подолали  труднощі  – виконали складну вправу, тому в нагороду отримуємо хвилинку-відпочинку.

4. Фізкультхвилинка  «Пісня про Чарівника».

- Чи долав хлопчик  у «Пісні про Чарівника» труднощі, щоб бути успішним? Чому?

- А ми з вами вчимося долати труднощі, щоб бути успішними і зараз виконаємо завдання  на розвиток пам’яті.

5. Вправа «Намалюй побачене».

- Зараз на екрані ви побачите малюнок. Уважно розгляньте його. Зверніть увагу:

Що зображено?

Де розміщений малюнок?

Якого кольору?

З яких фігур складається?

Скільки їх?

- Приготуйте очки-фотоапаратики. Увага на екран.

- Відтворіть побачене. Хто бажає презентувати свою роботу?

- А  зараз ми перевіримо, чи правильно ви відтворили побачене. Увага на екран.

- Хто задоволений тим, як виконав роботу?

6. Зарядка для очей.

7. Вправа «Приклади».

- Ми відпочили і готові подолати ще одну сходинку до успіху у навчанні.

- Зараз на екрані ви побачите приклади. Уважно подивіться і запам’ятайте:

Які знаки дій були у прикладах?

Чи було число, яке повторювалося?

Увага на екран.

1) – Які математичні дії були у прикладах?

2) – Які приклади були на додавання?

Поставимо знак «+»  

3) - Які приклади були на віднімання?

Поставимо знак «-»

4) – Чи було число, яке повторювалось?

- Яке?

5) – На якому місці воно стояло у  прикладах?

 - Хто запише?

- Що нам ще залишилося запам’ятати?

- Увага на екран. Запам’ятовуємо.

- Напишіть самостійно число, якого не вистачає у кожному прикладі та обчисліть всі приклади.

- Давайте перевіримо нашу роботу за презентацією.

- Хто записав правильно всі приклади?

- Хто не справився з завданням, не хвилюйтесь ми будемо наполегливо працювати і навчимося долати і ці труднощі.

8. Фізкультхвилинка. Релакс.

9. Повторення правила відмінника.

- Ми вже виконали багато завдань, щоб бути успішними у навчанні.  Зараз на сторінці Читайлика ми  прочитаємо ще одне важливе правило, як стати успішним учнем.

Приготуйтесь до стеження.

Хто прочитає нам це правило?

Хто відтворить з пам’яті?

10. Вправа на визначення швидкості читання.

- Перевіримо, чи можете ви швидко читати текст?

- Відкриємо с. 22  - закінчення «Казки про стійкого олов’яного солдатика».

- Будемо читати напівголосно швидко. Приготували пальчики - почали. Стоп - зробіть відмітку червоним олівцем.

1)  А зараз поставте пальчик на 1-ше речення, ми прочитаємо його всі разом повільно, як стара мудра черепаха.

2)  Продовжать читати хлопці вже швидше, як  молода сорока, а дівчата стежать.

3)  А 3-тє речення дівчата прочитають  - якнайшвидше, як досвідчена сорока, хлопці стежать.

- А тепер прочитаємо ще раз за 1хв. Приготуйте пальчики – читаємо.

- Зробіть відмітку зеленим олівцем. Хто хоче озвучити свій результат?

- Підніміть руку,  хто прочитав цей раз швидше. А як ви думаєте, чому результат збільшився?

Повертаємося на сторінку 17.

- Скажіть, будь ласка, а як солдатик потрапив у кімнату?

- Хто знає відповідь на це запитання підніміть руку.

- Ось бачите, як мало дітей знають відповідь на запитання. А знаєте чому? Тому що потрібно читати не лише швидко, а й уважно, розуміючи прочитане.

- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про увагу?

- А що таке довільна увага?

11. Вправа  «Повітряні кульки».

- Зараз ми дізнаємось, хто може управляти довільною увагою та підготуємося до читання, а мавпочці допоможемо спуститися на повітряній кульці.

1) Познайомимось із словами, поставили пальчик – читаємо «луною»;

2) Допоможемо мавпочці спуститися разом з нами.

- Чи всім вистачило повітря?

3) – А хто сам спробує спустити мавпочку?

- Хто запам’ятав слова і відтворить з пам’яті? 

- Ми підготувались до читання.

12. Вправа  «Сорока і черепаха».

Зараз ми виконаємо вправу «Сорока і черепаха» і дізнаємося, як людина може управляти довільною увагою.

- Будьте уважними, щоб запам’ятати «чарівну формулу»

1) Приготуйте пальчики для стеження, прочитаємо хором повільно, як повзе черепаха.

2) Хто прочитає як молода сорока?

3) Читає як досвідчена сорока 1 учень.

- Хто читав уважно і запам’ятав «чарівну формулу» підніміть руку?  Давайте повторимо разом:

«Я дуже уважний, мені дуже цікаво читати»

- Хто відтворить з пам’яті?

- Ви чудово працювали, а тепер нас чекає ваша улюблена ігрова сторінка.

13. Вправа  «Ребуси».

- Подобається вам розгадувати ребуси?

- Що таке ребус?

- Давайте розглянемо 1-ий ребус.

Яке слово утворилося? Поясніть. Запишемо друкованими літерами.

Робота над 2-им ребусом.

Перевірка.

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.

- Над якою темою ми працювали?

- Чи зуміли ми подолати труднощі, які зустрічались нам на уроці? Чому?

- Ми живемо у прекрасній країні -  Україна.

 - Які люди потрібні нашій країні для того, щоб вона розвивалася, процвітала?

- Нашій країні потрібні добрі, розумні, успішні люди, які вміють долати труднощі. І я вірю, що саме такими людьми станете в майбутньому ви.

- Давайте завершимо наш урок піснею «Моя Україна».

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку