Ранкова зустріч «Подорож в країну Добрих справ»
Мета: розширити уявлення дітей про моральне поняття «доброта»; формувати ціннісне ставлення до себе і до людей; вміння оцінювати вчинки; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати власну думку, відстоювати свої погляди; викликати бажання йти дорогою добра; виховувати кращі людські цінності (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність, милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, повагу до особистості); сприяти створенню дружнього дитячого колективу.
Хід ранкової зустрічі
Привітання (вивчення віршика колективно напам ять)
Йшов довго дощ, кругом калюжі сірі,
Промокло все: і небо, і земля.
Сховалися у норах дикі звірі,
Розмокли та розм’якли всі поля.
Та якось враз калюжа засиніла,
І зайчик сонячний прогнав від неї зло.
Природа заблищала, заясніла,
В калюжі враз довкілля зацвіло.
Гра «Повтори!»
- Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе по голівці.
- Якщо ви хочете допомагати одне одному, протягніть руку товаришеві.
- Якщо ви хочете буди дружними, візьміть одне одного за руки.
- Якщо ви хочете бути працелюбними, підніміть руки вгору.
- Якщо ви хочете бути веселими і здоровими, добрими, поплескайте в долоні.
Щоденні новини.
За широкими полями, за дрімучими лісами, за синіми озерами є гора, а за горою місто. В тому місті стоїть висока башта, а в ній живе королева, яка вчить творити добро і бореться зі злом. Звати її Добринка. Вона нам передала чарівну скриньку. Але її можуть відкрити тільки добрі, чемні й чуйні люди. Але спочатку нам потрібно її знайти, розповідаючи про добрі діла. Всі готові вирушити в подорож? Тож скористаймося повітряною кулькою, влаштовуємось зручно – і полетіли.
Робота в групах
Кожній групі на стіл «впала» дощова краплинка, що розповідає про людські вчинки.
Оцініть їх і станьте під відповідну парасольку.
Яскрава - гарний, добрий вчинок, прояв милосердя.
Чорна – негативний учинок, прояв не поваги, злості.
Крісло автора. Автор розповідає про свої добрі вчинки, які пам ятає. Обираєще одного автора і передаєйому мікрофон.
ІІІ. Підсумок заняття.
Рефлексія.
Список літератури та використаних джерел:
http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf