Цей матеріал стане у пригоді вчителям перших класів, допоможе провести цікаво і змістовно ранкову зустріч на 23 тижні навчання "Професії". Він знадобиться для розкриття і реалізації закладених природою здібностей та нахилів особистості учнів, яка готова до свідомого вибору, до творчості та самовдосконалення.
23 Ранкова зустріч «Професії»
Мета. Розкриття і реалізація закладених природою здібностей та нахилів особистості учнів, яка готова до свідомого вибору, до творчості та самовдосконалення.
Хід ранкової зустрічі.
Діти з вчителем гуртуються на ранкове коло.
1.Привітання
1. Активність «Ми- одна сім’я»
Діти промовляють за вчителем слова, тиснуть один одному руки, усміхаються.
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
-Добрий день, сусіду зліва,
-Добрий день, сусіду справа.
Ми - одна сім’я.
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва,
Обніми сусіда справа.
Ми - одна сім’я.
2. Активність «Привіт – привіт!»
Кожен учень повинен за певний час (1-3хв.) за руку привітатися з якомога більшою кількістю дітей. Обов’язково звертайте увагу на те, що руку треба тиснути доброзичливо, дивлячись в очі людині.
3. Енерджайзер «Що ти робиш»
Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».
2. Групове заняття.
1.Активність «Ритмічний візерунок»
Учитель відтворює оплесками нескладну музичну композицію – з чітким ритмом. Потім кожен учень по черзі її відтворює. Можна відтворювати композицію всім класом.
2.Активність «Молекули - атоми»
Діти, уявіть собі, що ми молекули, які хаотично рухаються й іноді об’єднуються в атоми. Я називаю будь-яке число, а ваше завдання об’єднуватися за кількістю, яку почули.
3.Активність «Ті, хто вміє, - покажіть»
Діти стають у коло.
Учитель каже: - Зробіть крок вперед ті, хто любить допомагати мамі і татові. Покажіть рухами, жестами, мімікою, чим ви ви займаєтесь, а всі діти відгадують.
3. Обмін інформацією.
- Ви добре знаєте що кожна людина повинна працювати. Праця була, є, і буде основою життя людей на землі. Щоб стати хорошим спеціалістом, треба багато знати і вміти. Сьогодні ви учні. Навчання – теж праця. Тож давайте налаштуємось на гарну працю у колі друзів.
1.Перегляд фільму «Професії»
https://www.youtube.com/watch?v=zjZV1uEF8dE
2. Активність «Створи речення»
Кладу у коробку набір певних предметів, які щодня використовують люди різних професій. Наприклад: гребінець, фарби, ножиці, посуд, папір, Гайковий ключ, ноти, тощо. Передаючи коробку по колу, пропоную дітям по черзі витягувати з неї один предмет. Діти придумують речення про предмет та її господаря.
3. Відгадування ребусів.
(каменяр) (рибалка) (ведуча)
4. Щоденні новини.
На цьому тижні у нас відбудеться зустріч з інспектором патрульної поліції Марущак Валерією. Готуйте цікаві питання.
Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна
Криворізька загальноосвітня школа № 94