Ранкова зустріч "Професії"

Про матеріал

Цей матеріал стане у пригоді вчителям перших класів, допоможе провести цікаво і змістовно ранкову зустріч на 23 тижні навчання "Професії". Він знадобиться для розкриття і реалізації закладених природою здібностей та нахилів особистості учнів, яка готова до свідомого вибору, до творчості та самовдосконалення.

Перегляд файлу

23 Ранкова зустріч «Професії»

Мета. Розкриття і реалізація закладених природою здібностей та нахилів особистості учнів, яка готова до свідомого вибору, до творчості та самовдосконалення.

Хід  ранкової зустрічі.

Діти з вчителем гуртуються на  ранкове коло.

1.Привітання

1. Активність «Ми- одна сім’я»

Діти промовляють за вчителем слова, тиснуть один одному руки, усміхаються.

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

-Добрий день, сусіду зліва,

-Добрий день, сусіду справа.

Ми - одна  сім’я.

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва,

Обніми сусіда справа.

Ми - одна  сім’я.

2. Активність «Привіт – привіт!»

Кожен учень повинен за певний  час (1-3хв.) за руку привітатися з якомога більшою кількістю дітей. Обов’язково звертайте увагу на те, що руку треба тиснути доброзичливо, дивлячись в очі людині.

3. Енерджайзер «Що ти робиш»

  Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

  • Як читаєш?
  • Як пишеш?
  • Як малюєш?
  • Як співаєш?
  • Як танцюєш?

2. Групове заняття.

1.Активність «Ритмічний візерунок»

Учитель відтворює оплесками нескладну музичну композицію – з чітким ритмом. Потім кожен учень по черзі її відтворює. Можна відтворювати композицію всім класом.

2.Активність «Молекули - атоми»

Діти, уявіть собі, що ми молекули, які хаотично рухаються й іноді об’єднуються в атоми. Я називаю будь-яке число, а ваше завдання об’єднуватися за кількістю, яку почули. 

3.Активність «Ті, хто вміє, - покажіть»

Діти стають у коло.

Учитель каже: - Зробіть крок вперед ті, хто любить допомагати мамі і татові. Покажіть рухами, жестами, мімікою, чим ви ви займаєтесь, а всі діти відгадують.

 

3. Обмін інформацією.

- Ви добре знаєте що кожна людина  повинна працювати. Праця була, є, і буде основою життя людей на землі. Щоб стати хорошим спеціалістом, треба багато знати і вміти. Сьогодні ви учні. Навчання – теж праця. Тож давайте налаштуємось на гарну працю у колі друзів.

1.Перегляд фільму «Професії»

https://www.youtube.com/watch?v=zjZV1uEF8dE

2. Активність «Створи речення»

Кладу у коробку  набір певних  предметів, які щодня використовують люди різних професій. Наприклад: гребінець, фарби, ножиці, посуд, папір, Гайковий ключ, ноти, тощо. Передаючи коробку по колу, пропоную дітям по черзі витягувати з неї один предмет. Діти придумують речення про предмет та її господаря.

3. Відгадування ребусів.

C:\Users\UserWin7-2018\Pictures\загружено.jpg

C:\Users\UserWin7-2018\Pictures\images (10).jpg   C:\Users\UserWin7-2018\Pictures\загружено (1).jpg

 

 

(каменяр)                                  (рибалка)                                      (ведуча)

4. Щоденні новини.

На цьому тижні у нас відбудеться зустріч з інспектором патрульної поліції Марущак Валерією. Готуйте цікаві питання.

 

                                                         Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна

                                                        Криворізька загальноосвітня школа № 94

 

docx
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
1410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку