Ранкова зустріч."Тиждень 13 Класифікація тварин"

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі з учнями 4 класу на тему тижня "Класифікація тварин".Тема дня "Властивості птахів"
Перегляд файлу

1

 

 

                               Ранкова зустріч

тема тижня «Класифікація тварин»

тема дня «Властивості птахів»

              

Мета. Розвивати соціальні та навчальні навички в учнів; сприяти інтелектуальному розвитку кожного учня; позитивно налаштувати дітей на день; створити доброзичливу атмосферу у класі,розширювати знання про птахів.

 

  1. Привітання

 Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

  • Доброго ранку Сонцю!

      (руки піднімають угору, розводячи в сторони)

  • Доброго ранку Землі!

      (руки опускають додолу, вклоняються)

  • Доброго ранку всім вам!

     (руки розводять у сторони, усміхаються один одному)

  • Доброго ранку мені!

      (руки кладуть на груди)

  • Доброго ранку, Україно!

      (Широко розводять руки, піднімаючи вгору).

 

Вправа «Очікування»

  • Учні, подивіться на мій стіл… На ньому розкидані листочки з дерев (листочки вирізані з паперу), а на дошці прикріплено паперовий стовбур. Прошу вас підійти по одному до  стола, взяти листочок та при-

      кріпити його до гілки, сказавши, що ви очікуєте від сьогоднішнього дня.

(Я очікую, що день буде веселим; на уроках буде цікаво;дізнаюся щось нове…)

  • Сподіваюся, що сьогоднішній день буде саме таким, як ви бажаєте
  • 2. Обмін інформацією

- Відгадайте загадку: ходять, літають, всіх співом чарують? (Птахи)

- Птахи – це наші пернаті друзі. Ми завжди повинні пам’ятати про них. Адже птахи радують нас своїм співом та є помічниками, тому що винищують комах-шкідників. А зараз відгадайте загадки про птахів та розкажіть, що ви знаєте про них. (Демонстрація малюнків)
 

● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелека)

- Що ви знаєте про лелеку? (Лелека – символ доброти і щастя, тому господарі будинків радіють, коли у них поселяється цей птах. Їх улюблена їжа – жаби, ящірки, змії, риба, черепахи, гризуни…Це перелітні птахи. До нас прилітають у березні, а відлітають у вересні-жовтні)

 

● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел)

- Що ви знаєте про дятла? (Дятли- це осілі птахи.  Почувши стукіт під час прогулянки по лісу, кожен з нас розуміє, що це дятел добуває собі їжу. Як правило, дятли харчуються комахами, яких за допомогою дзьоба видовбують з-під кори стовбурів дерев та винищують багато шкідників дерев. У дятлів дуже довгий язик з клейким покриттям, який допомагає їм без проблем діставати комах з вузьких отворів)
 

● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець.)

- Що ви знаєте про горобця? (Горобці -  це одні із найвідоміших птахів, що живуть по сусідству із житлом людини. Це осілі птахи. Харчуються здебільшого рослинною їжею, тільки навесні частково комахами, якими і годують своїх пташенят)

 

 

 

● Уночі гуляє, а вдень спочиває,

Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)

-Так це сова. Що ви знаєте про неї? (Сови – це нічні птахи. В них великі круглі очі, які розташовані спереду. Очима повертати не можуть, зате добре повертають головою. Це осілі птахи. Харчуються комахами і невеликими гризунами. Один раз на рік ці птахи розводять пташенят)

 

● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

- Що знаєте про ластівку? (Ластівки – це перелітні птахи. З року в рік птахи повертаються до одного й того ж місця. Але старе гніздо звичайно не займається, навіть якщо воно й добре збереглося, а поруч з торішнім гніздом пара птахів будує нове. Пташки часто займають горища дерев'яних будинків, прикріплюючи свої гнізда біля самої стелі на стіні або балках. Їжа сільських ластівок складається виключно з добре літаючих комах: мух і комарів, жуків, метеликів, бабок.)

 

• Птах цей – символ України. Тішить піснею людей. Гарна пташка… (Соловей)

          -Що ви знаєте про солов’я? (Соловей дуже моторний і спритний, його побачити серед природи дуже важко.  Птахи перелітні, з вирію повертаються пізно навесні. Співають від весни до початку літа. Потім зайняті клопотами про пташенят.   Солов’ї харчуються павуками, комахами, черв’яками і ягодами)

 

 

 

 

 

 

3.Групове заняття

Гра "Чий голосок?"

  • Тепер я вам пропоную послухати запис голосів птахів і назвати кому вони належать. (Звучить запис)
  • Молодці. Тепер вам потрібно об’єднатися у 2 групи.
  • Перед вами зображення птахів. Першій групі потрібно вибрати тих птахів, які є перелітними, а другій тих – які  є осілим. Також назвати цих птахів.
  • Молодці!

 

4. Щоденні новини

- А тепер запросимо синоптика. Заповнюємо календар погоди.

І сьогодні ми з вами продовжуємо подорож Країною знань, де будемо здобувати нові знання та вміння. Давайте познайомимося із планом роботи на день… Сідайте на свої місця і готуйтеся до першого уроку.

Сьогодні ми продовжимо працювати над темою нашого тижня”Класифікація тварин”.А тема нашого дня “Властивості птахів.”

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку