Ранкова зустріч Тиждень 24 Час. Чк керувати часом?

Про матеріал
Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?» Очікувані результати: збагатити знання учнів про одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; значення слова «пунктуальність»; деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною; закріпити вміння користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем, визначати час; складати власний план дня; висловлювати власну думку та обґрунтовувати її; співпрацювати в парі, групі, самостійно. Обладнання: годинник, ілюстрації, цеглинки LEGO, мовний матеріал, щоденник вражень.
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

          Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?»

 

Очікувані результати: збагатити знання учнів про одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; значення слова «пунктуальність»; деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною; закріпити вміння користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем, визначати час; складати власний план дня; висловлювати власну думку та обґрунтовувати її; співпрацювати в парі, групі, самостійно.

Обладнання: годинник, ілюстрації, цеглинки LEGO, мовний матеріал, щоденник вражень.

 

     

 

1. Вітання

Учитель просить дітей стати в коло  відповідно до їхніх днів народження.  На початку кола стають діти, які народилися в січні, лютому, березні і т.д.,  для того, щоб дітям було не складно утворити коло, можна покласти картку з написом першого місяця "січень", а у кінці — картку "грудень".

 

Вправа “Побажання.”

Вчитель тримає в руках будильник і каже:

  •    Результат пошуку зображень за запитом "режим дня дитини першокласника" Я хочу, щоб  ви передаючи годинник з  рук в руки по колу  привіталися один з одним і висловили свої найкращі побажання однокласникам. Обов’язково  потрібно дивитися один одному в очі і подякувати за вітання.

 Наприклад:  Олю, привіт! Я  дуже рада тебе бачити. Бажаю тобі веселого настрою на цілий день і т.д.

  •    Молодці. Я помітила, що ви вмієте гарно вітатися,  дякувати один одному і говорити теплі слова.
  •    Діти, що можна виміряти годинником, що в мене в руках? (Час). Вірно. Чим ще можна вимірювати час? Якими одиницями можна виміряти час? (Година, хвилина, секунда, рік, місяць, тиждень, доба)

 

2. Щоденні новини

          - Діти, який день тижня сьогодні?(Відповіді дітей)

          - Який він за рахунком?

  • - Який день буде  завтра? Який день був вчора?
  • - Діти, яка вчора була дата, число і місяць?
  • - Яке число сьогодні? (Відповіді дітей. Вчитель викладає  дату та рік ).
  • - Яке число буде завтра?
  • - Який  зараз місяць?
  • - Чому цей місяць так назвали?  (Відповіді учнів )

 

Сьогодні четвер.

Сьогодні 5 березня 2021 року.

Погода сонячна і прохолодна.

 Сьогодні ми будемо шукати відповідь на питання «Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?»

 

 

 

 

 

3.  Групове заняття.

Годинник, завжди допомагає мені. Він показує час, допомагає мені не запізнюватися, бути пунктуальною людиною.

  • Діти, кого можна назвати пунктуальним? (Відповіді дітей) Правильно, це ті люди, які завжди вчасно приходять і ніколи не запізнюються. Давайте перевіримо, чи ї в нашому класі пунктуальні учні. Пропоную вам пройти тест

Тест «Чи пунктуальна ви людина?» з цеглинками LEGO

Вчитель зачитує запитання а діти піднімають  цеглинку зеленого кольору, якщо відповідь «Так» і червоного кольору, якщо відповідь «Ні». Якщо діти найчастіше підіймали зелену цеглинку – вони пунктуальні і відповідальні.

 

Що каже Біблія про пунктуальність — ОНЛАЙН-БІБЛІОТЕКА Товариства «Вартова  башта»

1. Я завжди намагаюся приходити вчасно.
2. Мене дуже дратують люди, які обіцяють і не виконують своїх обіцянок.
3. Мені подобається, коли мене чекають і на мене розраховують.
4. На будь-яке запізнення можна придумати виправдання.
5. Якщо я щось роблю, то роблю це вчасно і дуже якісно.
6. Якщо я спізнююся, то обов’язково попереджаю про це людей, які будуть мене чекати.
7. Я ненавиджу вставати рано, навіть якщо це необхідно.
8. Якщо мене запросили в гості, але у мене багато роботи, я просто не прийду.

 

Дослідницька робота в групах.

Дидактична вправа «Що станеться, коли…»

Кожна група дітей отримує конверт у якому є картка з описом життєвої ситуації. Дітям потрібно відтворити описане та запропонувати свій власний спосіб вирішення проблемної ситуації.

 - І група - Тебе запросили на День народження на 12 годину дня. Але ти не встигаєш.

- ІІ група - Ти прийшов до театру, коли вистава вже розпочалася.

- ІІІ група - Ти запросив у гості друга, який спізнився на 2 години.

  

 

Дидактична гра «Як усе встигати?» 

 

Життя кожної людини буде гармонійним і наповненим, якщо приділяти достатньо уваги кожній сфері діяльності. Якщо ви не будете займатися спортом, гуляти на свіжому повітрі, то погано почуватиметеся. Якщо приділяти забагато часу навчанню, то його не залишиться на ігри та спілкування. Якщо ж навпаки грати в ігри, багато відпочивати, ви не зможете гарно вчитися.  І так в усьому.

  • Діти, розгляньте, які плани у першокласників Ромчика і Миросі. Як ви гадаєте, чи встигнуть вони все це зробити протягом дня? Чому? Що можна відкласти або перенести на інший день?

 

 

 

4. Обмін інформацією

Інтерактивна вправа «Крісло автора»

• Запропонуйте учням сісти в авторське крісло й розповісти, як потрібно керувати власним часом, щоб бути пунктуальним і всі заплановані  події можна було реалізувати.

• Узагальніть відповіді дітей.  

 

 

 

 

5. Щоденник вражень

Діти заповнюють свої щоденники вражень вибираючи тему на власний вибір.

Теми для щоденника вражень:

  • Продовжіть речення:

- «Пунктуальним потрібно бути, тому що…».

 -  Кожного дня я обов'язково маю встигнути…
- Якщо я сьогодні не встигну зробити…
- На завтра можна відкласти…

  • Написати (намалювати)  поради, які допоможуть стати пунктуальним

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 червня 2021
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку