29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Закріплення зорово-рухового образу писемних літер, удосконалення умінь поєднувати букви, писати з ними слова. Списування речення з друкованого шрифту.

Про матеріал
формування предметних компетентностей: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними, з’єднання із вивченими буквами; встановлювати відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів, формувати вміння списувати з друкованого речення; розвивати мовлення, фонематичний слух, увагу, пам’ять дітей; збагачувати словник дітей; Формування ключових компетентностей: комунікативної: формування культури усного та писемного мовлення, як засобу вільного спілкування та самовираження; уміння дотримуватись правил поведінки під час роботи в парі, в групі; готовність до публічного словесного представлення результату; вміння вчитися: формування навичок готовності самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом; соціальної: виховувати охайність, старанність, наполегливість; здоров’язберігаючої: виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я; соціальної: виховувати охайність та старанність при письмі, інтерес до природи.
Перегляд файлу

 

Українська мова, 1-Б клас, 20.02.2020

Вчитель: Кузьменко А.В.

Тема. Закріплення зорово-рухового образу писемних літер, удосконалення умінь поєднувати букви, писати з ними слова. Списування речення з друкованого шрифту.

Мета: формування предметних компетентностей: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними, з’єднання із вивченими буквами; встановлювати відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів, формувати вміння списувати з друкованого речення; розвивати мовлення, фонематичний слух, увагу, пам’ять дітей; збагачувати словник дітей; Формування ключових компетентностей: комунікативної: формування культури усного та писемного мовлення, як засобу вільного спілкування та самовираження; уміння дотримуватись правил поведінки під час роботи в парі, в групі; готовність до публічного словесного представлення результату; вміння вчитися:  формування навичок готовності самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом; соціальної: виховувати охайність, старанність, наполегливість; здоров’язберігаючої: виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я; соціальної: виховувати охайність та старанність при письмі, інтерес до природи.

Обладнання: плакат «Пиши правильно», малюнок дівчини Килинки, картки-намистини із завданнями, LEGO, дидактичний матеріал, презентація.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок учнів

Форма уроку: урок-подорож

Хід уроку

  1.    Вступна частина.

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

-  Як поводимось  на уроці?

- Які правила беремо на урок?

  1.    Основна частина.

Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, до нашого класу прийшло повідомлення від Калинки. Це гарна дівчинка , чемна, уважна дитинка, наша помічниця, знавець української мови.
  •  Складіть звукову модель до імені дівчинки за допомогою фішок, щоб краще його запам’ятати.
  • Яка тема нашого тижня?
  • Як ви гадаєте на чому приїхала до нас на урок Калинка?
  • Вона приїхала на возі. Віз — засіб пересування на чотирьох колесах з кінною або воловою тягою здебільшого для перевезення вантажів.
  • А як називається цей вид транспорту? (Гужовий). Цим транспортом треба також вміти керувати і навіть в правилах дорожнього руху є статті, в яких розповідається про правила безпечного керування возом.

Поможіть же мені діти,

Я не знаю, що робити:

Бо намисто загубилось,

Намистинки розкотились...

Прошу вас їх пошукати –

Всі завдання розгадати.

  •      Ну що ж, діти, допоможемо Калинці?
  •      Пропоную негайно взятися до роботи! Подумайте, куди могли закотитися намистинки? Подивіться вправо, вліво, на підлогу, під стіл. Хто знайшов, той

молодець! Читаємо завдання, вони нам по силі? Лише потрібно взяти увагу і старання.

  1.    Повідомлення теми і завдань уроку
  •   Сьогодні на уроці під час гри ми  вправлятимемося у написанні раніше вивчених букв та виконаємо багато цікавих вправ.
  1.    Узагальнення і систематизація знань
  1. . Намистина «Правила»

Повторення гігієнічних правил письма:

  •   Нагадайте, як слід правильно сидіти під час письма.
  •   Як правильно тримати спину під час письма?
  •   Де стоять ноги?
  •   Де мають лежать лікті?
  •   Покажіть, як правильно тримати ручку.
  •   Перевірте одне одного.
  •   Згадайте, як правильно покласти зошит.
  1. . Намистина «Пальчикова гімнастика»

 

                           Коли хмарка налетіла,

                           Вона слізки проронила,

                           Ми ті слізки пошукаєм,

                           У травичці позбираєм!

                          Ось скільки назбирали,

                          На ниточку нанизали!

  1. . Намистина «Допиши букву»

Відновіть букви, на які потрапили краплинки дощу.

На слайді написані вивчені рукописні літери. Учні дописують букву, називають її.

  1. . Намистина «Допиши пару» (робота в парах)
  •                 Яка тема вчора була на я досліджую світ?
  •                 Яким транспортом користуються у супермаркеті?

   Гра «Розклади калину у супермаркеті».

Ситуація: треба розкласти калину (літери) з візків . Спочатку треба «викласти» рядкові літери з обох возиків, а потім — великі.

 Вправа для очей.

  •   . Намистина «Стали по парам»   Складовий диктант

                                  Йо, ша, шу, же, уж, ай, ол.

     - Метод «Біном фантазії». Назвіть слова, в яких є такий склад?

6.Фізкультхвилинка

7. Намистина «Ягідки калини» 

Легенда про калину

В одному селі дуже гарна дівчина. Помітив її якось воєвода, вирішив продати, щоб мати великі гроші. Але дівчина була дуже швидкою, і була б утекла, якби не зачепилася своїм намистом за кущ калини. Розсипалося намисто. Дівчину було спіймано, так і загинула вона в неволі. А на тому місці, де розсипалося червоне намисто, виросли кущі з криваво-червоними плодами. Це була калина. В народі говорять: гарна, як калина; дівчина, як калина; розцвіла, як калина; цвіте, як калина.

- А наша калина – це символ України! - Які символи України ще знаєте?

- Складемо кластер до слова калина.

- Роз’яжіть приклади, щоб калина стала ряснішою, утворіть слова. (робота в групах)

Шкода – да + лава – ва =

Школа – а +я + рік – к =

Школа – ола + іль + ник – ик + і =

- Запишіть ці слова до зошитів. Яка спільна частина в цих словах?

- Як називаються ці слова? (Слова – родичі)

8. Намистина «Речення»

- Складіть зі слів речення: Дім, другий, наш, - , школа.

Школа – наш другий дім.

 

- Складіть схему речення.

- Записуємо речення до зошитів.

- Діти, здається всі намистинки на місці. Ми всі їх зібрали. І тепер наша Калинка у намисті. А це все завдяки вам. Тому що ви були уважні і старанні!

VI. Заключна частина.

Рефлексія.

 - Я дізналася… А я дізнався…

 - Мені сподобалося…

 - Я не зрозумів…

 -Ми працювали…

 

 

 

 

 

 

Українська мова, 1-Б клас, 20.02.2020

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

-  Як поводимось  на уроці?

- Які правила беремо на урок?

 

  • Діти, до нашого класу прийшло повідомлення від Калинки. Це гарна дівчинка , чемна, уважна дитинка, наша помічниця, знавець української мови.

 

  •  Складіть звукову модель до імені дівчинки за допомогою фішок, щоб краще його запам’ятати.

 

 

  • Яка тема нашого тижня?
  • Як ви гадаєте на чому приїхала до нас на урок Калинка?

 

  • Вона приїхала на возі. Віз — засіб пересування на чотирьох колесах з кінною або воловою тягою здебільшого для перевезення вантажів.

 

 

  • А як називається цей вид транспорту? (Гужовий). Цим транспортом треба також вміти керувати і навіть в правилах дорожнього руху є статті, в яких розповідається про правила безпечного керування возом.

 

Поможіть же мені діти,

Я не знаю, що робити:

Бо намисто загубилось,

Намистинки розкотились...

Прошу вас їх пошукати –

Всі завдання розгадати.

  •      Ну що ж, діти, допоможемо Калинці?

 

  •      Пропоную негайно взятися до роботи! Подумайте, куди могли закотитися намистинки? Подивіться вправо, вліво, на підлогу, під стіл. Хто знайшов, той

молодець! Читаємо завдання, вони нам по силі? Лише потрібно взяти увагу і старання.

 

  •   Сьогодні на уроці під час гри ми  вправлятимемося у написанні раніше вивчених букв та виконаємо багато цікавих вправ.

 

  1. . Намистина «Правила»

Повторення гігієнічних правил письма:

  •   Нагадайте, як слід правильно сидіти під час письма.
  •   Як правильно тримати спину під час письма?
  •   Де стоять ноги?
  •   Де мають лежать лікті?
  •   Покажіть, як правильно тримати ручку.
  •   Перевірте одне одного.
  •   Згадайте, як правильно покласти зошит.

 

 

 

 

  1. . Намистина «Пальчикова гімнастика»

 

                           Коли хмарка налетіла,

                           Вона слізки проронила,

                           Ми ті слізки пошукаєм,

                           У травичці позбираєм!

                          Ось скільки назбирали,

                          На ниточку нанизали!

  1. . Намистина «Допиши букву»

 

Відновіть букви, на які потрапили краплинки дощу.

На слайді написані вивчені рукописні літери. Учні дописують букву, називають її.

 

  1. . Намистина «Допиши пару» (робота в парах)

 

  •                 Яка тема вчора була на я досліджую світ?

 

  •                 Яким транспортом користуються у супермаркеті?

 

   Гра «Розклади калину у супермаркеті».

 

Ситуація: треба розкласти калину (літери) з візків . Спочатку треба «викласти» рядкові літери з обох возиків, а потім — великі.

 

 Вправа для очей.

  1. . Намистина «Стали по парам»
  •   Складовий диктант

                                  Йо, ша, шу, же, уж, ай, ол.

     - Метод «Біном фантазії». Назвіть слова, в яких є такий склад?

6.Фізкультхвилинка з LEGO.

 

7. Намистина «Ягідки калини» 

Легенда про калину

В одному селі дуже гарна дівчина. Помітив її якось воєвода, вирішив продати, щоб мати великі гроші. Але дівчина була дуже швидкою, і була б утекла, якби не зачепилася своїм намистом за кущ калини. Розсипалося намисто. Дівчину було спіймано, так і загинула вона в неволі. А на тому місці, де розсипалося червоне намисто, виросли кущі з криваво-червоними плодами. Це була калина. В народі говорять: гарна, як калина; дівчина, як калина; розцвіла, як калина; цвіте, як калина.

 

- А наша калина – це символ України! - Які символи України ще знаєте?

- Складіть в групах кластер до слова калина.

 

- Роз’яжіть приклади, щоб калина стала ряснішою, утворіть слова. (робота в групах)

Шкода – да + лава – ва =

Школа – а +я + рік – к =

Школа – ола + іль + ник – ик + і =

- Запишіть ці слова до зошитів. Яка спільна частина в цих словах?

- Як називаються ці слова? (Слова – родичі)

Подивіться якою рясною стала калина.

 

8. Намистина «Речення»

 

- Складіть зі слів речення: Дім, другий, наш, - , школа.

Школа – наш другий дім.

 

- Складіть схему речення.

- Записуємо речення до зошитів.

- Діти, здається всі намистинки на місці. Ми всі їх зібрали. І тепер наша Калинка у намисті. А це все завдяки вам. Тому що ви були уважні і старанні!

Рефлексія.

1

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку