Ранкова зустріч у 1 класі "Мої улюблені книжки"

Про матеріал

Розробка заняття "Ранкові зустрічі" на тему " Мої улюблені книжки" підготовлена за програмою нової української школи, може бути корисною всім вчителям початкової школи, особливо тим, що будуть працювати у першому класі

Перегляд файлу

Криворізької районна державна адміністрація

Районний науково-методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.air-studio.com.ua/air-studio.gifF:\МОИ РИСУНКИ\КНИГИ, блокноти, папки\9dbbbece2c23.png               Тема:

                                 « Яка улюблена

                                               книжка у мене?»

 

 

 

 

 

 

 

 

     учитель початкових класів,

      КНЗ «Гейківська загальноосвітня

     школа І – ІІІ ступенів»

     Бойко Олена Вікторівна

 

 

2018 рік

Ранкова зустріч « Яка улюблена книжка у мене?»

 

Тема тижня «Мої улюблені книжки»

Показники компетенції дітей: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й

доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

    Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь

про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на

Запитання;

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя або )

або побаченого (про спостереження за чимось /кимось),  уживає ввічливі слова;

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня),

лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

 

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Вітання

 

Вчитель:    Доброго ранку, любі малята,

Рада сьогодні вас знову вітати,

Хочете разом загадку вгадати?

Прошу за мною, відповідати!

Чому першим ділом
Навчається кішка?

Діти:    Хапати!
Вчитель:    Чому першим ділом
                   Навчається пташка?
Діти:    Літати!
Вчитель:     Чому першим ділом
                      Навчиться школяр?
Діти:     Читати!

Вчитель: Я пропоную вам переглянути відео із зверненням одного хлопчика до вас.

https://www.youtube.com/watch?v=-FBEKPYfFIQ

Вчитель: Ну, а тепер за діло візьметесь ви сміло, передаючи книжечку, що зараз в мене в руках одне одному, скажіть, яка ваша улюблена книжка, про що ви любите читати.

Аліна: Моя улюблена книжка «Попелюшка», я люблю читати про принцес.

Антон: Моя улюблена книжка «Котигорошко», я люблю читати про лицарів.

Стас: Моя улюблена книжка « Хоббіт», я люблю читати про пригоди і незвичайних створінь.

( Відповіді дітей продовжуються до закінчення кола)

Вчитель: Клас, ви бачите у кімнаті багато книг. Чи хотіли б ви їх оглянути, почитати? Зараз ви можете пройти і подивитися на них, погортати сторінки. Але за моїм особливим сигналом ви знову займете місце у колі.

Звучить пісня «А ми любимо читати» https://www.youtube.com/watch?v=Qy4BY32ECn4

Обмін інформацією

Вчитель ( дає сигнал, діти повертаються в коло): Ну, от ви проглянули книги. Як ви гадаєте, звідки я їх принесла?

Діти: З бібліотеки.

Вчитель: Так, є особливе місце, дім, де живуть книги – бібліотека. Але у ньому книги не завжди бувають у безпеці, інколи їх читають діти, що не вміють поводитися з книгами. Як ви гадаєте, це добре чи ні?

Діти: Ні!

Вчитель: Візьміться за руки із своїм сусідом і розкажіть одне одному, як потрібно поводитися з книгою, на вашу думку.

Діти у парах розповідають про необхідність акуратного ставлення до книг.

Групове заняття

 

Вчитель: А тепер скажіть мені, хто може жити у бібліотеці ще? Маленьке, сіреньке, а хвіст, як шило.

Діти: Мишка.

Вчитель: Добре. А хто полює на мишку?

Діти: Кішка.

Вчитель: Ось у мене є пісенька про цих двох у бібліотеці. Послухайте її.

https://www.youtube.com/watch?v=2Q-6S3W7xF4

Вчитель: Діти, хочете допомогти кішці та мишці?

Діти: Так.

Вчитель: Об`єднайтеся вболівальники, хто за кішку, хто – за мишку у дві групи. Ось вам завдання: із заготов очок, що лежать на ваших столах, зробімо закладочки-нагадувалочки, щоб ніякі киці й мишки, а також інші діти, не псували книжечок.

Діти роблять із заготовок закладки.

Вчитель: Ви зробили гарну роботу, подаруєте ці закладки своїм друзям. А зараз від киці і мишки нове завдання.

Гра «Поверхи»

Похожее изображениеВчитель: Тож звернемося до скриньок, що стоять на наших партах. У них живуть казкові герої але їм так хочеться до нових домівок, допоможемо їх розмістити у нові квартири, щоб вони не заважали одне одному і не поїли одне одного. Ось завдання для першої команди: якому поверсі і чому ви поселите Песика, Цибуліно, Мишу, Кота у чоботях, Велетня. А друга група має вирішити, на якому поверсі і чому ви поселите Чебурашку, Попелюшку, Зайця і Вовка, Козу і семеро козенят?

 

Діти розміщують героїв казок, презентують свої роботи:

Оксанка: Ми поселили  Вовка на третьому поверсі, а козу з козенятами - на першому, щоб він їх не з`їв, а малеча не тупотіла над головами інших. На другому поверсі ми поселили Чебурашку і Попелюшку, вони добрі і помиряться завжди одне з одним.

Андрій: Ми розмістили Велетня на першому поверсі, щоб він не розвалив будинок, а Песика поселили з Мишкою на другому поверсі, бо Кіт може підстерегти Мишку, а Песик Мишку захистить. Цибуліно Кіт не з`їсть, і до Велетня йому теж далеко йти.

Вчитель: Чи є в когось інші пропозиції?

Діти: Ні

Вчитель: Отже, ви добре знаєте цих героїв книжок, і можете мені сказати, хто з них добрий, а хто – ні.

Віктор: Добра Попелюшка, Чебурашка, Песик, Коза і козенята, Цибуліно.

Стас: А велетень може бути злим.

Оксана: І кіт у чоботях може з`їсти мишку, хоч він добрий, а Вовк – злий теж.

Вчитель: Он як? А давайте зіграємо у маленьку руханку. Я говорю героя казки, а ви, якщо він добрий, встаєте і плещете в долоньки, а якщо злий, присідаєте, мов мишки, тихенько. Домовилися? Почали!

Діти грають у гру-руханку.

Вчитель: А були герої, коли ви сумнівались?

Катруся: Так, я не знала чи добрий, чи злий Чарівник.

Вчитель: Отже, нам потрібно буде надалі знайти і прочитати книгу про нього.

Діти: Так!

Вчитель: А ще у нас які запитання потрібно переглянути? Сподобалося вам працювати у світі книг? Напишіть чи намалюйте про це у своєму «Щоденнику вражень».

Письмо для себе. Діти працюють у «Щоденнику вражень»

На фліпчарті (дошці) записано кілька тем:

1. «Моя улюблена книжка…»

2. «Читати – це цікаво, тому що …»

3. «Мені б дуже хотілось мати книжку про…»

4. …

Четверту тему нехай запропонують самі учні, а вчитель запише тему на фліпчарті

Вчитель: Відволічемося думами до наших планів на сьогодні. ! Андрійку, ти допоможеш мені розповісти про сьогоднішній день?

Стасик: Пора року – Зима, місяць – січень, день тижня – понеділок, погода за вікном – холодна, з ясним сонечком.

Вчитель: Дякую. Чи хоче хтось додати новину? Отож у планах у нас сьогодні розповідь про те, як народжується книга, малювання ілюстрації до своєї улюбленої книжки, навчимося рекламувати книги,  відкриємо нове для себе. А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!

 

 

Похожее изображение

1

 

doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
4703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку