Сухоребра Світлана Леонідівна,
Орільська філія Орільської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Лозівської районної ради Харківської області
РАНКОВЕ КОЛО
1 березня 2018
1 клас
1. Вправа на привітання.
Вчитель. І знову ранок, знову день.
Він сповнений нових ідей.
Тож в коло дружно всі ставаймо,
Ранкову зустріч починаймо!
Діти разом з учителем стають у коло і під музичний супровід промовляють слова привітання, виконуючи відповідні рухи.
« Добрий день» скажи і просто усміхнись
«Добрий день» скажи і просто усміхнись
«Добрий день» скажи мені – «Добрий день» скажу тобі
Посміхнеться сонце нашій дітворі.
«Добрий день» скажи мені - «Добрий день» скажу тобі
Посміхнеться сонце нашій дітворі.
Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»
Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»
Посміхнешся ти мені, посміхнуся я тобі
Хай ясніше сяє сонце угорі.
Посміхнешся ти мені, посміхнуся я тобі
Хай ясніше сяє сонце угорі.
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Ми пограєм, поспіваєм залюбки.
Вже настав занятття час, дуже весело у нас
Обіцяємо старатись повсякчас.
Вже настав занятття час, дуже весело у нас
Обіцяємо старатись повсякчас.
«Ранкове коло»
«Ранкове коло»
«Хвилинка доброти»
Стоячи у колі вчитель і діти тримають у руках по квітці. Промовляють слова побажання один одному і дарують квіточку. Звертаються до кожного по імені (пестливо: Софійко, Павлику…). В центрі кола на килимі стоїть ваза для квітів.
Створюють букет Доброти.
2. Тема, мета, завдання дня
Тема. Весна іде – красу несе.
Мета. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості, любов та дбайливе ставлення до природи, естетичні почуття.
Обладнання. Крісло автора, повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, предметні малюнки квітів, таблиця «Квітковий годинник», літери української абетки.
3. «Розкажи і покажи»
- Чим сьогодні будемо займатися? (діти називають і записують на папірцях: танцювати, співати, веселитися, дізнаватися нового, малювати, ... і прикріплюють їх в «Куточок ранкової зустрічі»)
Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – одним оплеском по килиму, квітки – двома оплесками у долоні та одним по килиму.
( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)
Робота в парах. Обчислити математичний вираз , результатом буде час, коли лягає спати чи прокидається рослина, зображена на малюнку картки.
Визначаючи час, необхідно пам’ятати, що в похмурі дні та перед зміною погоди квіти можуть показувати хибний час.
Прокидаються:
Лягають спати:
1. Презентація повідомлення в кріслі автора.
- Які умови необхідні для того, щоб виростити здорову, гарну та якісну рослину?
• Інтерв’ю з бабусею «Бабусин город»
• Фотосесія кімнатних рослин, які вирощує мама.
2. Гра «Абеткова оранжерея».
Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки, кількість букв і звуків.
Підсумок.
4. Теми для щоденника вражень.