Ранкова зустріч у 1 класі НУШ

Про матеріал
. І знову ранок, знову день. Він сповнений нових ідей. Тож в коло дружно всі ставаймо, Ранкову зустріч починаймо!
Перегляд файлу

Сухоребра Світлана Леонідівна,

Орільська філія Орільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Лозівської районної ради Харківської області

 

РАНКОВЕ КОЛО

 

1 березня 2018

1 клас

 

1. Вправа на привітання.

Вчитель. І знову ранок, знову день.

                Він сповнений нових ідей.

                Тож в коло дружно всі ставаймо,

                Ранкову зустріч починаймо!

 

Діти разом з учителем стають у коло і під музичний супровід промовляють слова привітання, виконуючи відповідні рухи.

 

                « Добрий день» скажи і просто усміхнись

                «Добрий день» скажи і просто усміхнись

                «Добрий день» скажи мені – «Добрий день» скажу тобі

                Посміхнеться сонце нашій дітворі.

                «Добрий день» скажи мені - «Добрий день» скажу тобі

                Посміхнеться сонце нашій дітворі.

 

               Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»

               Всім навколо нас ми скажемо «Привіт»

               Посміхнешся ти мені, посміхнуся я тобі

               Хай ясніше сяє сонце угорі.

               Посміхнешся ти мені, посміхнуся я тобі

               Хай ясніше сяє сонце угорі.

 

               Ми пограєм, поспіваєм залюбки

               Ми пограєм, поспіваєм залюбки.

               Вже настав занятття час, дуже весело у нас

               Обіцяємо старатись повсякчас.

               Вже настав занятття час, дуже весело у нас

               Обіцяємо старатись повсякчас.

C:\Users\Rostok\Desktop\DSCN2101.JPG

 

«Ранкове коло»

 

G:\нгегее\DSCN2099.JPG

 

«Ранкове коло»

 

 

 «Хвилинка доброти»

Стоячи у колі вчитель і діти тримають у руках по квітці. Промовляють слова побажання один одному і дарують квіточку. Звертаються до кожного по імені (пестливо: Софійко, Павлику…). В центрі кола на килимі стоїть ваза для квітів.

G:\нгегее\DSCN2107.JPG

  • Дарую тобі ірис, щоб здоровий та розумний ріс.
  • Квітка лілія – це диво, щоб була здорова і вродлива.
  • Півонія – весняне диво, Бувай здорова і щаслива.
  • Маргарита – ніжна і привітна, будь і ти ласкава і привітна.
  • Жоржини барвисті, великі та пишні, а очі у тебе як спілії вишні.
  • Ромашка – красуня здоровя дає, це сонячне й гарне личко твоє.
  • Троянда пишається цвітом в саду, а ти найгарніша в шкільнім квітнику.
  • Блакитний пролісок тендітний, будь завжди милим і привітним.
  • Дуже з мальвою ти схожа – щічки гарні та чудові.
  • Будь людям приємна як квітка бузкова, а настрій, щоб сонячний був та чудовий.
  •  Подарую я нарцис, щоб розумним та гарним ріс.
  • Прийми в подарунок оцю орхідею, будь фантастична і гарна як фея.
  • Я дарую тобі мак, щоб був на всі руки мастак.
  • Конвалія білесенька, будь завжди гарнесенька.
  • Хризантеми танцюють – кращої подруги ніде не знайду я.
  • Фіалка маленька і гарна, як сонечко людям ти в небі світи.
  • А ти отримай цей тюльпан, щоб з тебе виріс добрий пан.
  • Айстра це зірка у світі квіток, тож розумнішою стань із зірок.
  • Дарую барвінок хрещатий, будь здоровим та багатим.
  • Дарую тобі соняшник із зернятками в суцвіттях. Тобі  ж бажаю вроди й довголіття.
  • Синенькі дзвіночки - чаруючі квіти, у нашому класі найрозумніші діти.

Створюють букет Доброти.

G:\нгегее\DSCN2110.JPG

 

C:\Users\Rostok\Desktop\букет добра.JPG

2. Тема, мета, завдання дня

Тема. Весна іде – красу несе.

Мета. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості, любов та дбайливе ставлення до природи, естетичні почуття.

Обладнання. Крісло автора, повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, предметні малюнки квітів, таблиця «Квітковий годинник», літери української абетки.

3. «Розкажи і покажи»

  • Наші плани

        - Чим сьогодні будемо займатися? (діти називають і записують на папірцях: танцювати, співати, веселитися, дізнаватися нового, малювати, ... і прикріплюють їх в «Куточок ранкової зустрічі»)

 

  • Фронтальна бесіда про погоду. Обмін новинами.
  • число, день тижня, місяць, рік (діти відмічають у «Куточку ранкової зустрічі»);
  • погода (опис погоди, дивинки);
  • новини школи;
  • новини класу;
  • новини дітей;
  • Якими новинами ви хотіли б поділитися?
  • Математично-природничий блок завдань.
  • Що в світі буває лише по одному? (сонце, місяць…)
  • Гра  «Не зіб’юсь».

Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – одним оплеском по килиму, квітки – двома оплесками у долоні та одним по килиму.

( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)

  • Хвилинка – цікавинка «Квітковий  годинник».

Робота в парах. Обчислити математичний вираз , результатом буде час, коли лягає спати чи прокидається рослина, зображена на малюнку картки.

 Визначаючи час, необхідно пам’ятати, що в похмурі дні та перед зміною погоди квіти можуть показувати хибний час.

 Прокидаються:

  • 4год  цикорій, шипшина;
  • 5 год  кульбаба, мак;
  • 6 год  тюльпан, гвоздика польова;
  • 7 год  картопля, дзвоники;
  • 8 год  водяна лілія, берізка;
  • 9 год  нагідки;
  • 21 год  горицвіт, нічна фіалка.

Лягають спати:

  • 10 год цикорій, осот польовий;
  • 13 год картопля, гвоздика польова;
  • 16 год льон;
  • 17 год мак;
  • 20 год ромашка.
  • Лінгвістичний блок завдань.

1. Презентація повідомлення в кріслі автора.

- Які умови необхідні для того, щоб виростити здорову, гарну та якісну рослину?

 Інтерв’ю з бабусею «Бабусин город»

 

C:\Users\Rostok\Desktop\соня.JPG

 

 

 

 

 

 Фотосесія кімнатних рослин, які вирощує мама.

C:\Users\Rostok\Desktop\мама.JPG

2. Гра «Абеткова оранжерея».

Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки, кількість букв і звуків.

C:\Users\Rostok\Desktop\а оранжереябеткова.JPG

Підсумок.

  • Гра «Пальчики».
  • Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.
  • У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  • Сьогодні я закріпив та ще більше поглибив свої знання про рослини.
  • Я хотів би ще більше дізнатися про рослин.
  • Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри разом зі своїми однокласниками.
  • Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.
  • У кого розкрилася долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

 

4. Теми для щоденника вражень.

  • Моя улюблена пора року – це… .
  • Ще зранку я собі поставив (ла) за мету… .
  • Я найкраща донька (син), тому що… .

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку