Ранкова зустріч у 2 класі

Про матеріал
Ранкова зустріч у 2 класі Тема Мої улюблені книжки. Мета створити у класі дружнє середовище - простір, де цінують дружбу, розвивати наскрізне вміння ефективного спілкування: говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; виховувати інтерес до книги.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема Мої улюблені книжки.

Мета створити у класі дружнє середовище - простір, де цінують дружбу, розвивати наскрізне вміння ефективного спілкування:  говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; виховувати інтерес до книги.

I. Вітання

Настрій, який у вас?

Погода, яка у нас?

 -  З таким гарним настроєм ми розпочнемо нашу ранкову зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова:

«ЩОБ РОЗУМНИКАМИ СТАТИ, ТРЕБА БІЛЬШЕ КНИГ ЧИТАТИ»

Учитель: - Сьогодні ви принесли свої улюблені книжки.

Привітаймося  один з одним, продовжуючи  речення: «Доброго ранку, друзі. Я,Надія Григорівна, ось моя улюблена дитяча книжка Редьярда Кіплінга «Ріккі-Тіккі-Таві», а твоя.

II. Обмін інформацією

1. Гра «Крісло автора»

 Учитель:

- Сьогодні підготували презентацію своєї улюбленої книжки Марія і Валерія. Ми уважно слухаємо й задаємо запитання.

2.Виставка книжок..Клуб домашнього читання.

 Учитель:

- А ви звернули увагу на те, що в класі стало дуже багато книжок. Звідки вони могли взятися? Так, іх на виставку принесли ваші батьки і ви. На перерві обов’язково  їх погортаєте.

- Я пропоную створити клуби домашнього читання. У вихідний день діти збираються у когось і читають цікаві книги. Чи можливо це зробити вдома. Яким чином це можна зробити?

  •    Коли розпочати роботу?
  •    Що нам ще потрібно взяти до уваги?
  •    Ми всі згодні щодо рішення і того, як його досягти?

III. Групові заняття

1.  Гра «Небилиці для кмітливих»
Я читаю вам віршовані рядки, у яких спеціально допущені фактичні помилки. А ваше завдання– уважно послухати текст і виправити невідповідність.
1. Візьмуть книжки Павлик і Наталя,
Безумовно, у шкільній їдальні.
2. У бібліотеці скрізь полиці,
На полицях тих живуть лисиці.
3. Бібліотечний працівник
Має професію — лісник.
4. Є в бібліотеці книг чимало,
Щоб ми в книгах цих помалювали.

В учнів початкових класів є проблема: по коридору не можна бігати, а на перервах потрібно рухатися і відпочивати. Я вважаю, що на ранкових зустрічах нам потрібно вивчати малорухливі ігри, а на перервах проводити ці ігри з іншими дітьми .

2.Гра «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три на місці фігури з казки «Котигорошко» замри. Фігура вовка замри.

IV. Новини дня

1.А зараз прийшов час щоденних новин. Помічник вчителя сьогодні Назар. Він нам розповість про новини дня.

2.Знайомство з календарем свят на березень

Учитель:

  • А мені хочеться дізнатися, чим вам сьогодні хочеться займатися?

3.Знайомство з планом на день.

Нас чекає робота  в групах з цікавими завданнями і дослідженнями.

4.Розучування пісні «Пісня про книжку».

 Сьогодні ми починаємо вчити нову пісню. Називається вона «Пісня про книжку». Зараз слухаємо й підспівуємо. А коли вивчимо, подаруєте її своїм рідним.

Сподіваюсь,  що наша зустріч дала вам можливість ще більше пізнати й полюбити книжки. Отож, цікавого дня й гарного настрою вам  на цілий день!

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
2 січня 2023
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку