Ранкова зустріч
Тема Мої улюблені книжки.
Мета створити у класі дружнє середовище - простір, де цінують дружбу, розвивати наскрізне вміння ефективного спілкування: говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; виховувати інтерес до книги.
I. Вітання
Настрій, який у вас?
Погода, яка у нас?
- З таким гарним настроєм ми розпочнемо нашу ранкову зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова:
«ЩОБ РОЗУМНИКАМИ СТАТИ, ТРЕБА БІЛЬШЕ КНИГ ЧИТАТИ»
Учитель: - Сьогодні ви принесли свої улюблені книжки.
Привітаймося один з одним, продовжуючи речення: «Доброго ранку, друзі. Я,Надія Григорівна, ось моя улюблена дитяча книжка Редьярда Кіплінга «Ріккі-Тіккі-Таві», а твоя.
II. Обмін інформацією
1. Гра «Крісло автора»
Учитель:
- Сьогодні підготували презентацію своєї улюбленої книжки Марія і Валерія. Ми уважно слухаємо й задаємо запитання.
2.Виставка книжок..Клуб домашнього читання.
Учитель:
- А ви звернули увагу на те, що в класі стало дуже багато книжок. Звідки вони могли взятися? Так, іх на виставку принесли ваші батьки і ви. На перерві обов’язково їх погортаєте.
- Я пропоную створити клуби домашнього читання. У вихідний день діти збираються у когось і читають цікаві книги. Чи можливо це зробити вдома. Яким чином це можна зробити?
III. Групові заняття
1. Гра «Небилиці для кмітливих»
Я читаю вам віршовані рядки, у яких спеціально допущені фактичні помилки. А ваше завдання– уважно послухати текст і виправити невідповідність.
1. Візьмуть книжки Павлик і Наталя,
Безумовно, у шкільній їдальні.
2. У бібліотеці скрізь полиці,
На полицях тих живуть лисиці.
3. Бібліотечний працівник
Має професію — лісник.
4. Є в бібліотеці книг чимало,
Щоб ми в книгах цих помалювали.
В учнів початкових класів є проблема: по коридору не можна бігати, а на перервах потрібно рухатися і відпочивати. Я вважаю, що на ранкових зустрічах нам потрібно вивчати малорухливі ігри, а на перервах проводити ці ігри з іншими дітьми .
2.Гра «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три на місці фігури з казки «Котигорошко» замри. Фігура вовка замри.
IV. Новини дня
1.А зараз прийшов час щоденних новин. Помічник вчителя сьогодні Назар. Він нам розповість про новини дня.
2.Знайомство з календарем свят на березень
Учитель:
3.Знайомство з планом на день.
Нас чекає робота в групах з цікавими завданнями і дослідженнями.
4.Розучування пісні «Пісня про книжку».
Сьогодні ми починаємо вчити нову пісню. Називається вона «Пісня про книжку». Зараз слухаємо й підспівуємо. А коли вивчимо, подаруєте її своїм рідним.
Сподіваюсь, що наша зустріч дала вам можливість ще більше пізнати й полюбити книжки. Отож, цікавого дня й гарного настрою вам на цілий день!