“Ранкова зустріч в умовах карантину”

Про матеріал
“Ранкова зустріч в умовах карантину” Після довгого періоду дистанційного навчання школярі, нарешті, зустрілися в класі, на ранковій зустрічі. Настрій сприятливий, позитивна поведінка. Та карантинні обмеження, все-таки, приходиться виконувати. Як же вітатися під час ранкової зустрічі? Пропоную кілька варіантів привітань в умовах адаптивного карантину. 1. Вправа “Емоційне налаштування” (з рухами). Ми – маленькі сонечка осяйні. Посмішки – веселі в нас промінці. Усім друзям посмішку посилаєм, І тепла та радості побажаєм. 2. “Психогімнастика”. В кого нині гарний настрій? Руку підніміть. Хто веселий нині зранку? Ручками змахніть. Хто з вас любить таємниці? Весело моргніть. А хто вже готовий вчитись? Голівкою кивніть. Всім, хто хоче працювати, Прошу ще й потанцювати! (Під музичний супровід) 3. “Веселкове привітання”. Дощик пройшов і веселка заграла – Краплинки веселі у клас нам послала. Нумо, краплиночки дружно збирати, Настрій хороший в краплинках шукати! 4. Гра “Де сховалася краплинка?”. (Під мелодію “Пісеньки про дощик” діти ловлять краплинки) – Де сховалася краплинка? – У хмаринці. – А куди вона упала? – До криниці. – Ще куди помандрувала? – До струмочка. – Хто її побачив там? – Ліс, грибочки. Попливла дощу краплинка потічками. І злилася вдалині десь із річками. Понеслась краплинка швидко аж до моря, Змила з личок усіх діток смуток, горе … Ми з роси краплинки позбираєм – Всім здоров’я, радості побажаєм! 5. Привітання жестами. Жестами уміємо ми вітатися: Підморгнути, поклонитись, посміхатися. Реверанс зробити, закружляти, “Поцілунок” радості всім послати. Лиш з долоньки ми його посилаєм – Доброти, любові всім бажаєм. 6. Вправа “Я бажаю …” (З використанням “Долоньок побажань”). Я бажаю квітам, щоб росли, Людям побажаю всім – доброти. Я бажаю друзям – не сваритись. Всім й собі бажаю я – гарно вчитись. Україні зичу я – згоди, миру, Щоб в здоров’ї, радості люди жили! 7. Вправа “Якби я був (була) чарівником?”. Якби була в нас сила непроста, Ми б для людей творили би дива. Запанувало б на Землі добро І вірусів та воєн б не було. Жила би мудра згода між людьми … І дітки би щасливими росли. 8. “Сенкан”. • Ранок. • Осінні, свіжий. • Настав, освіжив, збадьорив. • Ранок – чудовий початок дня. • Налаштування. Привітання на ранковій зустрічі налаштовує дітей на вдалий робочий день, створює позитивний настрій, вчить взаємній повазі, сприяє формуванню цілісного колективу. Вчитель початковий класів Річківського ліцею Копчук Марія Дмитрівна Категорія вища, “учитель-методист”
Перегляд файлу

Ранкова зустріч в умовах карантину

 

Після довгого періоду дистанційного навчання школярі, нарешті, зустрілися в класі, на ранковій зустрічі. Настрій сприятливий, позитивна поведінка. Та карантинні обмеження, все-таки, приходиться виконувати. Як же вітатися під час ранкової зустрічі? Пропоную кілька варіантів привітань в умовах адаптивного карантину.

 

  1. Вправа “Емоційне налаштування” (з рухами).

Ми – маленькі сонечка осяйні.

Посмішки – веселі в нас промінці.

Усім друзям посмішку посилаєм,

І тепла та радості побажаєм.

 

  1. “Психогімнастика”.

В кого нині гарний настрій?

Руку підніміть.

Хто веселий нині зранку?

Ручками змахніть.

Хто з вас любить таємниці?

Весело моргніть.

А хто вже готовий вчитись?

Голівкою кивніть.

Всім, хто хоче працювати,

Прошу ще й потанцювати! (Під музичний супровід)

 

  1. “Веселкове привітання”.

Дощик пройшов і веселка заграла –

Краплинки веселі у клас нам послала.

Нумо, краплиночки дружно збирати,

Настрій хороший в краплинках шукати!

 

  1. Гра “Де сховалася краплинка?”.

(Під мелодію Пісеньки про дощик діти ловлять краплинки)

– Де сховалася краплинка?

– У хмаринці.

– А куди вона упала?

– До криниці.

– Ще куди помандрувала?

– До струмочка.

– Хто її побачив там?

– Ліс, грибочки.

Попливла дощу краплинка потічками.

І злилася вдалині десь із річками.

Понеслась краплинка швидко аж до моря,

Змила з личок усіх діток смуток, горе …

Ми з роси краплинки позбираєм –

Всім здоров’я, радості побажаєм!

 

  1. Привітання жестами.

Жестами уміємо ми вітатися:

Підморгнути, поклонитись, посміхатися.

Реверанс зробити, закружляти,

“Поцілунок” радості всім послати.

Лиш з долоньки ми його посилаєм –

Доброти, любові всім бажаєм.

 

  1. Вправа “Я бажаю …” (З використанням Долоньок побажань).

Я бажаю квітам, щоб росли,

Людям побажаю всім – доброти.

Я бажаю друзям – не сваритись.

Всім й собі бажаю я – гарно вчитись.

Україні зичу я – згоди, миру,

Щоб в здоров’ї, радості люди жили!

 

  1. Вправа “Якби я був (була) чарівником?”.

Якби була в нас сила непроста,

Ми б для людей творили би дива.

Запанувало б на Землі добро

І вірусів та воєн б не було.

Жила би мудра згода між людьми …

І дітки би щасливими росли.

 

  1. “Сенкан”.
  • Ранок.
  • Осінні, свіжий.
  • Настав, освіжив, збадьорив.
  • Ранок – чудовий початок дня.
  • Налаштування.

 

Привітання на ранковій зустрічі налаштовує дітей на вдалий робочий день, створює позитивний настрій, вчить взаємній повазі, сприяє формуванню цілісного колективу.

 

Вчитель початковий класів

Річківського ліцею

Копчук Марія Дмитрівна

Категорія вища, учитель-методист

 

docx
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
4134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку