Тиждень 14. Громадські місця
Ранкова зустріч
Тема 2: Які бувають заклади культури
Мета : формувати уявлення учнів про заклади культури; правила поведінки в них ; формувати позитивні взаємини між дітьми, сприяти поліпшенню психологічного клімату, створювати атмосферу дружби і причетності; виховувати в учнів повагу одне до одного, згуртовувати колектив.
Запрошення на ранкову зустріч
Візьмемося за руки
Та станемо в коло.
Радість та усмішки
Хай сяють навколо.
І. Вітання
Промінь сонця візьми у долоньку маленьку
Й до грудей своїх ніжно його притули.
Хай любов з добротою цвітуть у серденьку,
А тоді їх до іншого серця пошли.
Подаруй всім тепло свого серця, дитино,
І ніколи не кидай нікого в біді.
Прийде щастя до тебе тоді неодмінно,
Світла доленька буде у тебе тоді.
Н.Красоткіна
- Утворіть долоньками сердечко і подаруйте один одному.
Ігровий тренінг «Я обираю настрій»
ІІ. Обмін інформацією
2.1.Фізпауза
Хто прийшов з гарним настроєм – рукою махніть.
Хто вранці зарядку робив – головою кивніть.
Хто ввічливий – сусідові злегка вклоніться.
Хто вміє дружити – усім посміхніться.
Я дуже рада вітати дружних, ввічливих, щирих і доброзичливих учнів в нашому класі.
2.2.«Відповідай чи виконуй завдання яблучка»
2.3. Робота з календарем природи. Щоденні новини
(Пора року, місяць, день, число, стан неба, опади)
– Що незвичайного, цікавого ви побачили сьогодні по дорозі до школи?
ІІІ. Повідомлення теми ранкової зустрічі.
- Гра «Що зайве?» (Вибрати картинки лише із громадськими місцями)
-У яких громадських місцях ви б хотіли побувати?
2.Тема дня
Сьогодні у нас цікавий і пізнавальний урок . Ми з вами дізнаємось, які бувають заклади культури?
- Щоб дізнатися більше про історію своєї країни, люди відвідують музеї та бібліотеки. Щоб краще пізнати традиції та вірування рідного села, міста люди ідуть до церкви або храму. Для відпочинку разом з сім'єю чи друзями, люди обирають театри чи кінотеатри. Про розвиток культури ми дізнаємося, відвідавши виставки.
- Відповіді учнів
-Пояснення вчителя
-Заклади культури рідного села (перегляд фото : сільська бібліотека, церква Різдва Пресвятої Богородиці, Будинок культури, Дім молитви)
3.Гра «Так чи ні»
Повторимо правила поведінки в закладах культури
Приходити на службу вчасно.
У залі театру можна займати чужі місця.
Ходіть тихенько, не човгайте ногами у музеї, на виставці картин.
Розмовляйте в бібліотеці або вітайтеся з друзями голосно і весело.
4.Слухання вірша В.Паранової «Актор»
Він такий же, як і ми, непомітний між людьми.
А в театрі грає ролі: нині - вчителя у школі,
Завтра буде інша роль,То жебрак він, то король.
Про чуже життя розкаже і зі сцени все покаже,
Як по правді треба жити і біди не наробити.
5.Пальчиковий театр. Інсценізація казки «Червона шапочка»
ІV. Рефлексія
– Назвіть заклади культури.
–Чому їх так називають?
–Як треба поводитись у закладах культури?
Щоденник вражень
Виріжте та розмалюйте відповідний малюнок. Наклейти у щоденник вражень
Я хочу відвідати такий заклад культури.
Що цікавіше – вистава чи мультик?