Ранкова зустріч ЯДС "Які бувають заклади культури"

Про матеріал
Ранкова зустріч "Які бувають заклади культури" розроблена до 14 тижня ЯДС "Громадські місця". Під час ранкової зустрічі діти порівняють заклади культури з іншими громадськими місцями, повторять правила поведінки в громадських місцях та спробують себе у ролі акторів театру.
Перегляд файлу

Тиждень 14. Громадські місця

Ранкова зустріч

Тема 2: Які бувають заклади культури

Мета : формувати уявлення учнів про заклади культури; правила поведінки в них ; формувати позитивні  взаємини між дітьми, сприяти поліпшенню психологічного клімату, створювати атмосферу дружби і причетності; виховувати в учнів повагу одне до одного, згуртовувати колектив.

Запрошення на ранкову зустріч

Візьмемося за руки

Та станемо в коло.

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

 

І. Вітання

Промінь сонця візьми у долоньку маленьку
Й до грудей своїх ніжно його притули.
Хай любов з добротою цвітуть у серденьку,
А тоді їх до іншого серця пошли.
Подаруй всім тепло свого серця, дитино,
І ніколи не кидай нікого в біді.
Прийде щастя до тебе тоді неодмінно,
Світла доленька буде у тебе тоді.

                        Н.Красоткіна

- Утворіть долоньками сердечко і подаруйте один одному.

 

Ігровий тренінг «Я обираю настрій»

  • Любі діти! Я пропоную прислухатися до своїх почуттів і обрати  яблучко з вашим настроєм та яблучко з ранковим запитанням .

 

ІІ. Обмін інформацією

2.1.Фізпауза

Хто прийшов з гарним настроєм – рукою махніть.

Хто вранці зарядку робив – головою кивніть.

Хто ввічливий – сусідові злегка вклоніться.

Хто вміє дружити –  усім посміхніться.

Я дуже рада вітати дружних, ввічливих, щирих і доброзичливих учнів   в нашому класі.

 

2.2.«Відповідай чи виконуй завдання яблучка»

 

2.3. Робота з календарем природи. Щоденні новини

(Пора року, місяць, день, число, стан неба, опади)

– Що незвичайного, цікавого ви побачили сьогодні по дорозі до школи?

 

 ІІІ. Повідомлення теми ранкової зустрічі.

  1. Мотивація

- Гра «Що зайве?» (Вибрати картинки лише із громадськими місцями)

-У яких громадських місцях ви б хотіли побувати?

       2.Тема дня

Сьогодні  у нас цікавий і пізнавальний урок . Ми з вами дізнаємось, які бувають заклади культури?

- Щоб дізнатися більше про  історію своєї країни, люди відвідують музеї та бібліотеки. Щоб краще пізнати традиції та вірування рідного села, міста люди ідуть до церкви або храму. Для відпочинку разом з сім'єю чи друзями, люди обирають театри чи кінотеатри. Про розвиток культури ми дізнаємося, відвідавши виставки.

 

  1. Що таке культура?

- Відповіді учнів

-Пояснення вчителя

 

-Заклади культури рідного села (перегляд фото : сільська бібліотека, церква Різдва Пресвятої Богородиці, Будинок культури, Дім молитви)

 

3.Гра «Так чи ні»

Повторимо правила поведінки в закладах культури

Приходити на службу вчасно.

У залі театру  можна займати чужі місця.

Ходіть тихенько, не човгайте ногами у музеї, на виставці картин.

Розмовляйте в бібліотеці або вітайтеся з друзями голосно і весело.

 

4.Слухання вірша В.Паранової «Актор»

Він такий же, як і ми, непомітний між людьми.
А в театрі грає ролі: нині - вчителя у школі,
Завтра буде інша роль,То жебрак він, то король.
Про чуже життя розкаже і зі сцени все покаже,
Як по правді треба жити і біди не наробити.

 

5.Пальчиковий театр. Інсценізація казки  «Червона шапочка»

 

ІV. Рефлексія

Назвіть заклади культури.

–Чому їх так називають?

–Як треба поводитись у закладах культури?

 

Щоденник вражень

Виріжте та розмалюйте відповідний малюнок. Наклейти у щоденник вражень

Я хочу відвідати такий заклад культури.

Що цікавіше – вистава чи мультик?

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку