Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Сценарій свята"День відкритих дверей"

Про матеріал
Допомогти дитині ознайомитися з новою роллю учня, ким незабаром вона стане ; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами оточуючого їх шкільного світу, задовольнити дитячу природну цікавість.
Перегляд файлу

Мета. Допомогти дитині ознайомитися з новою роллю учня, ким незабаром вона стане ; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами оточуючого їх шкільного світу, задовольнити дитячу природну цікавість.

Звучать фанфари

Ведучий 1.

Привіт, дорослі!

Здрастуйте, діти!

День сьогодні незвичайний на світі:

Музику чути, усмішки і сміх-

Школа відкрила двері для всіх.

2ведучий.У селі Кардашинка

Все життя прикрашаючи село,

Стоїть наша  школа

Вже 105 років.

1ведучий.Повз біжать машини,

Діти в школу поспішають

І всі її досягнення

 Радують дорослих і дітей!

Ведучий 2.І не сумуйте, дівчатка й хлопчики,

За  іграми, витівками, за казковим книжками.

У шкільному житті дитинство не закінчується,

Дитинство й тут продовжується.

 1ведучий. Не сумуйте, дівчатка й  хлопчики,

За іграми,витівками і казковими книжками,

Зі шкільного життя все починається,

В країну Знань ми вирушаємо!

2 ведучий.Школа запрошує Вас

Відправитися за знаннями зараз.

Вас сонечко дружби зустрічає

І радіє за вас!

Ведучий 1.Добрий день, шановні гості! Ми дуже раді бачити Вас в стінах нашої школи! Сьогодні ми присвячуємо нашу зустріч Вам, майбутні першокласники! Адже вже в наступному навчальному році для Вас відкриються двері нашої школи, і Ви станете учнями, першокласниками! І перше слово для привітання я хочу надати директору школи Дементєєвій Людмилі Анатоліївні.

Ведучий 2.Першокласник - це круто!

Першокласник - це клас!

Адже вчитися в першому класі

Це вам не просто так!

Пісня «Не забудь»   

 Ведучий1.Я з упевненістю можу сказати, що в нашій школі панує дружня атмосфера, взаєморозуміння між вчителями та учнями. Адже школа – це наш другий дім. І дуже важливо, щоб тут нас оточувала доброта і розуміння.

Ведучий2.Школа стане для вас другим домом, ви знайдете багато нових друзів. Ви кожен день будете отримувати особливі подарунки. Але це не іграшки і цукерки. Це знання. Хто ж допоможе вам у цьому? ? Відгадайте загадку:

У неї є  багато  діток:

Два Володі і два Петі,

Три Сергія, три Наташі,

Дві Христини і три Сашка.

Є Микита, є і Оля,

Є і Юля, є і Коля.

І дві Маші, і дві Галі,

І три Тані, та три Валі.

Навіть є хлопчисько Влас,

Загалом, повний перший клас.

Вона - мама великої родини.

Здогадалися? Вона - .... (вчителька)

Ведучий1: Правильно. Ви будете разом з вашим вчителем Оксаною Миколаївною

4 зими 4 весни 4 осені

816 днів 32 тисячі уроків 50 тисяч годин

Вчитель.Подивіться навколо, один на одного. Може бути, ви ще не всі  один одного знаєте, не з усіма знайомі. Звичайно, у кожного своє ім'я, і відразу буває важко запам'ятати, кого як звуть. Але ж складно розмовляти з людиною, якщо не знаєш його імені. А ми будемо разом вчитися, і тому треба знати всіх.

– Давайте познайомимося. Коли я скажу: «Три-чотири!» – кожен по команді викрикне своє ім'я. Ану, спробуємо! (Діти вигукують своє ім'я)

– Ой-Ой-ой!.. Начебто голосно кричали, а я жодного імені не розчула! А ви всі імена розчули?

– Давайте спробуємо по-іншому. Якщо не вийшло голосно, давайте скажемо свої імена тихим шепотом.

– Знову щось не те. Ніхто не кричав, все одно нічого не зрозуміло. А ви багато імен почули? Теж ні?

– Напевно, справа в тому, що всі говорять одночасно. Разом працювати добре, весело грати, співати здорово, а ось відповідати погано: коли всі відразу говорять різні слова, то нічого не зрозуміло.

Гра»Інтервʼю»Давайте зробимо ось так:кожен з вас у мікрофон називає своє прізвище,імʼя,по-батькові, скільки років та яке твоє улюблене заняття вдома.

Ось ми і познайомилися.

 А тепер ми, як єдина родина,

Давайте крикнемо дружно «Я».

Танець-дружби з малятами»Виглядаєм сонечко»

Вчитель: Подивіться на тих, хто праворуч, ліворуч, позаду від вас, подивіться навколо себе, посміхніться всім.  а як ви думаєте, про що говорить посмішка?

Діти: Коли людина посміхається - це означає, що: йому добре, він отримав подарунок; його хвалять; він зробив добру справу; отримав хорошу оцінку.

Вчитель: А ще усмішка говорить нам про те, що у нас гарний настрій. Давайте постараємося, щоб кожен день у школі починався з посмішки

 Вчитель.А зараз ми послухаємо  майбутніх першокласників. Вони теж підготувались до свята.

.Ведуча1: Діти, у нашій школі ви навчитеся не тільки писати і рахувати, ви навчитеся дружити, допомагати один одному, співати пісні не тільки російською,українською  але й англійською мовою. (пісня англійською мовою )

 Велуча2: Так, є про що нам розповісти сьогодні. За що прославити школу і дякувати. Школа, рідна  школа! Ми без тебе вже не можемо жити!

Ведуча1.: Як жити без   гри, без біганини в їдальню юрбою?Нам всім запам'ятаються концерти, різні конкурси і всі моменти веселого шкільного життя ! Захочеться прийти сюди і в вихідний!

 Ведучий 2:Бажаємо всім майбутнім першокласникам, а також їх батькам успіхів на нелегкому шляху в світ знань!

 (танець «Чарлстон»)

Учень 1

А зараз я прошу майбутніх першокласників відгадати загадку: 

Це веселий, світлий будинок,

Моторних діток багато в нім,

Там пишуть, ,малюють, читають і вважають

Що це за чарівний будинок? (Школа)

Учень 2

Школа – це світлий дім,     

Всі вчимося ми у нім.

Тут ми навчилися писати,

Складати і множити.

В школі багато дізналися:

Про свій улюблений край,

Про гори і океани,

Про материки і різні країни;

І куди впадають річки,

І якими були греки,

І які є моря,

І як крутиться Земля.

У школі майстерня є...

 І дзвінок веселий

Цікавих справ не злічити!

Ось що означає «школа»!

Учень 3

Є в житті нашім отчий дім.    

Його ми школою зовемо.

Ми в ньому граємо й співаємо,

Живемо і  науки пізнаємо.

Сюди приходимо ми дітьми,

Щоб життя навчитися.

І стати хорошими людьми,

Щоб собою пишатися завжди.

Учень 4

Вчимося в школі дружити й веселитися    

Разом ходити  по шкільній стежині.

Разом ми любим  вчитися,

І ні про що, ніколи не сумувати.

Учень 5

В школу хочеться ходити,  

Щоб знання отримати,

Щоб співати і танцювати,

Щоб світ наш вивчати.

У школі завжди весело,

Клас просторий, чистота!

Тут вас чекає вчителька

І хороші друзі!

  Танець»Неразлучные друзья»

Вч.Цікаво, а чи розумні дітки прийшли до нашої школи?Зараз пограємо в гру»Скажи  зайчику  на вушко..»(Зайчику говорять на вушко)

- Як ласкаво тебе називає ваша матуся?

- Яку страву ти більше всього полюбляєш

- Чим займається твій татусь?

- Як ти допомагаєш вдома батькам?

-Що зараз ранок, день чи вечір?

-Скільки сонечок на небі?

-Скільки вогників у світлофора?

-Скільки коліс в автомобіля?

-Чого ти хочеш навчитися в школі?

- -Яка твоя улюблена казка або мультфільм?

-На кого із рідних ти хочеш бути схожим? Чим?

-Ким ти хочеш стати, коли виростеш?

-А що треба для того, щоб стати лікарем, продавцем,банкіром?

( добре вчитися в школі)

Я бачу, що тут зібралися найрозумніші майбутні школярики.

Ведучий.А зараз для найрозумніших діток номер від хлопців 4 класу. Танець хлопці 

Учень 1.В школі так заведено-

Всі ми разом – заодно.

Усі ми дружна сім'я,

Хоч кожен окремо – Я.

Учень 2.Сьогодні ви переступили поріг нашої школи. У кожній школі є свої правила, які повинен- на  виконувати кожна  дитина. Хочете знати які? Зараз ми вам розповімо.

Учень 3.Вранці рано прокидайся,

І гарнесенько вмивайся.

Щоб в школі не позіхати,

Носом парту не клювати.

Учень 4.Одягайся акуратно, 

Щоб дивитися було приємно.

Попрасуй форму сам і повір,

Ти великий вже тепер.

Учень 5.Приручай себе до порядку, 

Не грай з речами в хованки,

Кожною книжкою дорожи,

В чистоті портфель держи.

Учень 1.На уроках не хихикай, 

Стілець туди – сюди не рухай,

Педагога поважай

І сусідові не заважай.

Учень 2.Не дражнись, не зазнавайся,

У школі всім допомогти старайся,

Даремно не хмурься, будь сміливим

І знайдеш завжди собі друзів.

Учень 3.Ось і всі наші поради, 

  Мудріше і простіше їх немає.

Ти, друже,їх не забувай

В Країну Знань шлях тримай.

Танець-пісня»Надену мамины я бусы»

Звучить тривожна музика та у клас вбігає Баба Яга.

Б.Я.: Привіт, дівчата і хлопці!

Навіщо ви взяли з собою книжки?

Ви, що вчитися захотіли?

Ви, що братва? Та ви в собі?

Кому ж знання потрібні?

Ось сила з лінню всім важливі!

Вчитель: Вибачте, шановна, а ви хто?

Б.Я.: Я, звичайно, не оратор.

Я – бандитка....кооператор.

Рекетерша й  лиходійка,

А по-свійськи – Баба Йожка!

ВчительА навіщо ж завітали до нас у школу? Тут діти прийшли на День відкритих дверей, хочуть познайомитися зі школою. Будуть вчитися бути добрими і уважними один до одного.

Б.Я.: Гаразд, це я відволіклася.

Чого  ж я сюди приперлася?

А!!! Так всіх вас розпустити,

Школу закрити на замок!

Ну, до чого ж вам навчання?

То ж, во істину – муки!

Краще ми без Саш і Зін

тут відкриємо магазин.

Будемо всім відкрито брехати,

злом і лінню торгувати.

Ну, що згодні дітки?

Вчитель.Шановна, Бабусю, ви, напевно, помилилися будинком. У школі не можна влаштовувати магазин, а тим більше торгувати лінню і злом. Правда, діти? Давайте, краще , пограємо з нами в гру.

 Гра "Збери портфель"

Отже, діти, якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви хлопаєте в долоні. Якщо цей предмет не потрібен в школі, ви тупаєте ногами.

Підручники і книжки,

Іграшкова мишка,

Паровозик заводний,

Пластилін кольоровий,

Пензлики і фарби,

Новорічні маски,

Ластик і закладки,

Степлер і зошити,

Розклад, щоденник.

Зібраний в школу учень!

Б.Я.: Які , діти, молодці!

А можна я загадаю малятам загадки про шкільне приладдя? Згодні, діти відгадувати мої загадки?

(Баба Яга  загадує загадки)

Вчитель: Молодці,  всі загадки відгадали!

Б.Я.: Так, мені сподобалося! Тут зібралися справжні академіки. Молодці! Ви правильно зробили, що прийшли в школу за знаннями. Не буду вам заважати. Успіхів вам у майбутнім навчанні. До побачення!

Вчитель.Ви  малята молодці!А зараз пограємо в гру «Третій зайвий».

Я називаю 3 предмета, а ви говорите який з них зайвий.

Яблуко, вишня, помідор.

Корова, коза, щука.

Шапка, шарф, кепка.

Олівець, стакан, ложка.

А тепер на вас чекає

Гарний ось такий (показую)портфель

Всі  свої думки про школу

Будемо складати в нього.

Всі по черзі підійдуть,

Свій листочок відірвуть.

Якщо будем в школі ми таке робить,

То в портфель наш кладіть.

  «Портфоліо»На дошці висять листочки, діти зривають їх і дають вчителю. ( Співати,читати, крутитися, мислити, дружити, вередувати, сердитися, гратися, радіти, допомагати, рахувати, ображати, фантазувати, спілкуватися, поважати.)Вчитель читає, що написано на зворотній сторінці. Дитина, вибравши, що необхідно робити в школі, складає листочок до портфеля. А ті листочки, що не потрібні нам, хай летять у теплі краї

-Цей портфель чарівний.Тим діткам,які добре працювали він приготував подарунки.

(Діти витягають із портфеля подарунки.)

Ведучий 1.Діти, вам сподобалося в нашій школі? (пауза)

Весело у нас?

Ведучий 2.В дорогу, дівчатка!

В дорогу, хлопчики!

По стежинці  знань крокуйте сміливіше!

 На ній є чудові зустрічі і добрі книжки!

Вчитель.І нехай ніколи не трапиться з нами лиха біда...

Хай сонечко яскраво сяє і мирно нам світить завжди!

Сьогодні  у нас з вами День народження, народилася нова сімʼя.Тож давайте загадаємо бажання  і задуємо свічки.

Пісня  про дружбу.

 

 

 

 

 

 

День відкритих дверей                                                                                      "Зустріч з майбутніми першокласниками"

 

 

 

 

 

Голопристанський  район,

Кардашинська ЗОШ І-ІІ ст..

       Вчитель початкових класів:

                  Бухтій Ксенія Миколаївна