Ранкова зустріч "Як подарувати гарний настрій?"

Про матеріал
Ранкова зустріч, 1й клас"Як подарувати гарний настрій?" Мета: Створити доброзичливий настрій в учнівському колективі, активізувати увагу для швидкого налаштування на продуктивну навчальну діяльність, розвивати комунікативні навички, інтерес до декоративного мистецтва та виховувати бажання власноруч створеними виробами дарувати гарний настрій близьким.
Перегляд файлу

ТИЖДЕНЬ 11

ТЕМА ТИЖНЯ «КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ»

 

Як подарувати гарний настрій?

 

Картинки по запросу лето для детского сада

 

 

 

Похожее изображениеРозробила :

вчитель початкових класів

Комунального закладу

«Морозівська гімназія Балаклійської

районної ради Харківської області»

Рибалка Ірина Володимирівна.

 

 

Мета:

Створити доброзичливий настрій в учнівському колективі, активізувати увагу для швидкого налаштування на продуктивну навчальну діяльність, розвивати комунікативні навички, інтерес до декоративного мистецтва та виховувати бажання власноруч створеними виробами дарувати гарний настрій близьким.

Хід зустрічі:

Як подарувати гарний настрій?

 

  1. Ранкова зустріч.
  • Вітання.

(Звучить пісня В.Шаїнського «Посмішка»)

 

  • Поспішала зранку я

Усмішку подарувати вам –

Часточку добра.

(В долонях вчитель передає свою уявну усмішку (міміку, звук тощо). Діти приймають, передають далі по колу.)

 

  • Чарівні слова вживайте,

Ввічливо один одного вітайте!

(Діти від останнього до першого вітаються: «Привіт, Іванко! Доброго здоров я, Тетянко!)

 

  • Добрий день і вам, малята,

Дуже рада вас вітати!

(Вчитель закінчує коло вітання)

 

  • Обмін інформацією.

Коли до школи йшли,

Сонечко з собою взяли? (Взяли…Ні)

Воно вам посміхалось

Чи в хмарках десь сховалось? (Посміхалось…Сховалось)

 

А вітер лоскотав

Чи швидше підганяв? (Лоскотав….Підганяв)

 

Дощик дріботів

Чи іній стежечку покрив? (Дріботів….Іній покрив)

 

Листя мерехтіло

Чи все вже облетіло? (Мерехтіло…Облетіло)

 

Який місяць? День? Число?

Не згадаю, як на зло!

Ви мені допоможіть –

Календарик оживіть!

(Заповнення календаря погоди)

 

  • Групове заняття.

 

  1. Гра «Порятуйко» ( Питання – відповіді дітей)
  • Що потрібно,

Щоб знов зеленіла трава?  

Гомоніла земля?

Пташка весело співала?

Потрібно, щоб ……(весна настала)

 

C:\Users\Таня\Documents\Пташка.jpg

 

  • Хто потрібний хлопчику малому,

Щоб в родині бути не самому?  ……

 

C:\Users\Таня\Documents\Федя.jpg

 

  • Що потрібно листоноші,

                                                                  Щоб гарні звістки

       Були легкою ношею?  ……

 

C:\Users\Таня\Documents\1523431902_a4b5836eb446.jpg

 

  • Що потрібно мамі? ……

А що тату? ……

Україні? ……

Що сестрі? ……

Що брату? ……

 

 

  • Що пташині в золотій клітці?

І звірятку у звіринці? ……

 

(Звернути увагу дітей на важливість вибору:  шматок м’яса чи воля….)

 

  1. Ритмічна пауза (одягнути дітям маски звірят)

 

Н     Як би привітався носоріг?

  •    Він подав би нам свій ……(ріг)

А     Антилопа Гну – підплигнула б!

  •    Ну а ви? Ану!.....

С     Слон поплескав би вухами …..(плескають долоньками)

Т     Тигр погнався б за слонами……(оббігають колом)

Р     Рак попятився б назад …..(обійти коло спиною вперед)

І      Ішачок сказав: …..(«І-а»)

Й     Йорш знайшов би дитинча, яке звуки всі згада (діти пригадують перші звуки назв звірів і озвучують слово – НАСТРІЙ)

 

  • Щоденна новина.

У нас гарна новина:

«Гарний настрій» - тема дня!

 

А в який ще спосіб можна покращити настрій дізнаємося з мультфільму

(Перегляд мультфільму «Просто так»: https://www.youtube.com/?v=m1PH6Kі5Zdo)

 

 

docx
Додано
2 березня 2019
Переглядів
1195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку