Ранкова зустріч з первоцвітами

Про матеріал

Листочків на деревах ще немає,
Дерева в лісі голі всі стоять.
А килим з квітів землю покриває,

Несе усім красу навкруг.

Ранкова зустріч першокласників Нової української школи у весняний день.


Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема. Зустріч з первоцвітами

Мета. Закріпити та поглибити знання про рослини - первоцвіти, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання. Крісло автора, повідомлення учнів,скринька, кубик цікавих запитань, малюнки первоцвітів, пазли малюнків квітів, таблиця «Квітковий годинник», мішечки з секретом, літери української абетки, картки з квітами.

І.Вітання

  1. «Коло первоцвітів».

Діти стають навколо килимка за допомогою обраної квітки-первоцвіту: підсніжники, проліски, фіалки, ряст, сон-трава,гіацинтів, крокусів, киваючи голівкою.

Стали дружно всі у коло.

Тихо ходимо навколо.

Вгору тягнемось усі,

Мов квітки в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Каблучками цок-цок-цок.

Та й почнемо наш деньок.

  1. Ранкове привітання в колі друзів.

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.

 

  1. Побажання вчителя на позитивний настрій на роботу.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

     Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

 

ІІ. Групове заняття

  1. «Загадкова скринька»

А) Дослідження

  • Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.
  • В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути. 
  • Повторимо правила.
  1. Скриньку не можна відкривати.
  2. Її можна трусити.

3) Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.

(цибулинка первоцвітів підсніжника чи гіацинта…)

Б) Бесіда

  • Що ви знаєте про цей предмет?
  • Де бачили ці квіти?
  • Як називають людей, які вирощують квіти?
  • Де ростуть первоцвіти?
  • Чому їх так називають?

 

2.Вправа-руханка «Як зростають квіти?».

Учитель ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

  • Як з земельки проростають?
  • Як з під снігу виглядають?
  • Як пелюстки розкривають?
  • Як кружляють у танку?
  • Як співають про весну?

3.Вправа- руханка «Ось які ми первоцвіти!».

Підсніжники - плесніть двічі у долоні, проліски – стрибніть тричі на одній нозі, фіалки – доторкніться правою рукою до лівого вуха, рясти – присядьте стільки разів, скільки вам років, сон-трава- обійдіть навколо ціле коло, гіацинти – покрутіться, ну а крокуси – руки в боки всі візьміть два притопи ви зробіть.

4.Гра «Кубування».

На гранях куба завдання – запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання:

  • Квітка з під снігу? (Підсніжник.)
  • Синя квітка? (Пролісок.)
  • Найсонливіша рослина? (Сон-трава.)
  • Рослина, що кусає? (Кропива.)
  • Квітка-друг Бога Гермеса? (Крокус.)
  • Квітка на воді? (Лілія.)
  • Які із цих рослин ми відносимо до первоцвітів?

5.Гра  «Чи знаю я первоцвіти?».

Учитель називає різні види назви квітів. Учні мають «зловити» назву первоцвіту одним оплеском у долоні,а назву інших квітів – одним оплеском по килиму.

( Ромашка, кульбаба, мак, пролісок, крокус, підсніжник, троянда,жоржина,  і т. д.)

6.Гра «Квіти на  килимку».

          Листочків на деревах ще немає,
         Дерева в лісі голі всі стоять.
         А килим з квітів землю покриває,

         Несе усім красу навкруг.
        Робота з пазлами. Діти в парі складають малюнки квітів-первоцвітів.

 

7.Танок квітів

Дітям пропонується уявити себе на квітковому танцмайданчику.

Щось наскучило сидіти, треба трохи відпочити.

Політати, покружляти, гарний танець станцювати.

ІІІ. Обмін інформацією

Презентація повідомлення в кріслі автора.

А чи можна виростити первоцвіти у кімнаті? Що для цього потрібно?

  • Розповіді учнів.
  • Фотосесія квітів, які вирощує мама.

Запитання для обговорення: «Чи можуть первоцвіти зникнути на землі

ІV .  Щоденні новини

Робота з календарем.

  1. Фронтальна бесіда про погоду. Обмін новинами.
  2. Математичні запитання.

Хвилинка – цікавинка «Квітковий  годинник».

Робота в парах. Обчислити математичний вираз , результатом буде час, коли прокидається рослина, зображена на малюнку картки.

 Прокидаються:

  • 4год   шипшина;
  • 5 год  кульбаба, мак;
  • 6 год  тюльпан, гвоздика польова;
  • 7 год   дзвоники;
  • 8 год  водяна лілія, берізка;
  • 9 год  нагідки;
  • 21 год  горицвіт, нічна фіалка.
  1. Лінгвістичні запитання.
  2. Гра «Азбука квітів».

Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки.

  1. Природничні запитання.

Повідомлення про первоцвіти, які занесені до  Червоної книги.

V.   Підсумок зустрічі.

 

Наприкінці діти утворюють коло, беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, а потім дарують свою усмішку .

 

Гра «Пальчики».

  • Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.
  • У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  • Сьогодні я ще більше дізнався про рослини.
  • Я хотів би побачити як ростуть первоцвіти.
  • Я хочу спробувати виростити їх.
  • Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.

У кого розкрилася долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

     Гра «Кому і за що…»

Діти стоять у колі та по черзі передають  квітку  і говорять, кому і за що дарують її. Наприклад: «Я хочу передати цю квітку Тетянці за те, що вона гарно співає». «Я хочу подарувати цю квітку Іванкові просто так» тощо.

 

 

 

1

 

docx
Додано
5 травня 2018
Переглядів
1966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку