Тема: Золота красуня-осінь
Мета: закріпити та поглибити знання учнів про пори року; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам'яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму, почуття прекрасного
«Золота красуня-осінь»
Розробка ранкової зустрічі
Виконала:
Кіченко Євгенія Вікторівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи
Писарівської загальноосвітньої школи
І-ІІ ступенів Новопсковської районної ради
Луганської області
Ранкова зустріч у 1 класі
Тема: Золота красуня-осінь
Мета: закріпити та поглибити знання учнів про пори року; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище; виховувати в учнів почуття доброзичливості, патріотизму, почуття прекрасного.
Обладнання: повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, вірш Л.Новикової «Осінь», вірш М.Пономаренко «Осінь пензлика взяла», гра «Так чи ні», гра «Пальчики», українська народна пісня-руханка, енерджайзери «Як ти робиш», «Ось який я!», «Хай-файв».
Організаційний момент
Запрошення на ранкову зустріч (звук мелодії).
(Діти стають навколо килимка)
І. Вітання
ОСІНЬ Л. Новикова
Сіла осінь на порозі,
Довгі коси розплела,
Спілі яблука на возі
До бабусі привезла.
Вітром двері відчинила:
– Дари з воза забирайте!
Павутинкою злетіла:
– Через рік мене чекайте!
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей, пограємо в гру «Так чи ні». Я буду називати правила, якщо воно вірне, то ви плескаєте в долоні, якщо ні – хитаєте головою.
- Коли хтось говорить – слухай
- Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно
- Перебивай того, хто говорить, і викрикуй свою відповідь
- Говори по черзі, а не разом
- Якщо хочеш щось сказати – підніми руку
- Говори голосно і чітко
Учитель ставить запитання. Учні імітують, промовляючи «Ось так»
Хто народився навесні – плесніть у долоні, хто влітку – двічі, хто восени – стрибніть тричі на одній нозі, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років.
ІІ. Обмін інформацією. Робота над темою.
Прослухайте вірш (з ілюстраціями)
Осінь пензлика взяла Марія Пономаренко
Осінь пензлика взяла,
малювати почала,
в білокорої берізки золотила довгі кіски.
Став багряним колір чуба
в мудрого дідуся-дуба.
Дві сестрички, дві осички
стали жовті, мов лисички.
А довкруг, довкруг травиця
тихо-тихо золотиться.
Ось палахкотять калина,
горобина і шипшина.
Не вгаває щедра осінь,
а малює неба просинь.
Ще — тоненькі павутинки,
сірий дощик і хмаринки…
Пензлик біга без упину —
гарна в осені картина.
На гранях куба завдання-запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання і виконуючи завдання.
ІІІ. Щоденні новини
Зараз давайте повторимо назви днів тижня. Гра «Підкажи словечко»
Вранці ми із добрим ділом день вітали ……
Ніченька минула скоро, - трудовий іде ……
За ним спритна, молода поспішає ……
А четвертий день тепер називається …..
Діло добре ладиться, як настала …….
Дома скрізь кипить робота, як почнеться день…..
А вона із хлібом-сіллю привела сестру…..
Ось і тижневі кінець, хто трудився ……
Прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить______.
Зараз пора року_____. Місяць______. Сьогодні_______. День тижня______
На вулиці_________.
ІV. Підсумок
Гра «Пальчики»
Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитеся.
У кого розкрилася долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
Вчитель повідомляє розклад занять на день з побажанням цікавого дня та гарного настрою.