23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Календарне планування з предмету я у світі для 3 класу за оновленою програмою. І-ІІ семестр 2018-2019 н.р. за підручником Н.М.Бібік.

Про матеріал

Календарне планування з предмету я у світі для 3 класу за оновленою програмою.

І-ІІ семестр 2018-2019 навчального року за підручником Н.М.Бібік.

Перегляд файлу

№ уроку

(за підручником Н.М.Бібік)

І семестр

1 година на тиждень

 

Примітка

ДАТА

з/п

в темі

 

П

Ф

Я – людина (6 годин)

  1.  
  1.  

Вступ. Що вивчає курс «Я у світі». Я – частина природи і суспільства

 

 

 

  1.  
  1.  

 Моє зовнішнє «Я».  Яким бути? Акуратність.

 

 

 

  1.  
  1.  

 Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність).

 

 

 

  1.  
  1.  

 Вияви характеру. Що таке  чесність, доброта, щедрість, працьовитість, толерантність.

 

 

 

  1.  
  1.  

 Як досягти успіху. Можливості успішного розвитку сучасної людини:навчання, праця. старанність.

 Практична робота: Складання   правил успішного навчання.

 

 

  1.  
  1.  

 Самостійність та відповідальність. Узагальнення матеріалу по темі.

 

 

 

Я та інші (9 годин)

  1.  
  1.  

Сім’я.  Склад сім’ї. Родовідне дерево. Рід, родина. Рідня.

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки. Сімейний календар.

Практична робота: Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.

 

 

  1.  
  1.  

Школа.  Традиції рідної школи.

 Навчальний проект: «Історія та традиції моєї школи»

 

 

  1.  
  1.  

Права і обов’язки  учня.

   

 

 

 

  1.  
  1.  

 Стосунки з однокласниками. Друзі.

Рольова гра: Складання і застосування узагальнених правил поведінки учнів  в різних ситуаціях.

 

 

 

  1.  
  1.  

Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки  членів учнівської громади класу.

Практична робота: Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконання соціальних ролей дітей.

 

 

  1.  
  1.  

Ми – споживачі. Права та обов’язки споживачів.

 Рольова гра:  У книжковому супермаркеті.

 

 

 

  1.  

 

  1.  

Людські чесноти.

 

 Підсумки соціальної акції: Участь у шкільному благодійному ярмарку.

 

 

  1.  
  1.  

За добро – добром.     Захист проектів.  Узагальнення матеріалу по темі.

Навчальний проект:  Людина має творити добро.

 

 

 

 

ІІ семестр

Я – українець (9 годин)

  1.  
  1.  

Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність.

 

 

 

  1.  
  1.  

Відносини людей у суспільстві. Правила життя в суспільстві.

 

 

 

  1.  
  1.  

Україна – незалежна демократична  держава.  Україна на карті світу.

 

Навчальний проект: «Подорожуємо  Україною».

 

 

  1.  
  1.  

Символи держави: Герб, Прапор, Гімн. Їх значення.

 

 

 

  1.  
  1.  

Громадяни  України.

 

 

 

  1.  
  1.  

 Мої права як громадянина.  Будь-який вчинок завжди має наслідки.

Практична робота:                            Розвязання  прогностичних задач «Що буде, якщо…».   Моделювання правомірних способів поведінки.

 

 

  1.  
  1.  

Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.

Практична робота: Робота з адаптованими текстами цих документів.  

 

 

  1.  
  1.  

Захист проектів.

 

Навчальний проект:«Славетні українці»

 

 

  1.  
  1.  

Узагальнення матеріалу за темою.  Захист проектів (продовження).

 

 

Я –  європеєць (10 годин)

  1.  
  1.  

Україна – європейська держава. Наші кордони і сусіди.

 

Практична робота: Україна на карті світу.

 

 

  1.  
  1.  

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

 

 

 

  1.  
  1.  

Я – член європейської спільноти.

Навчальний проект: Традиції та звичаї європейських народів.

 

 

  1.  
  1.  

Мої ровесники за кордоном.

 

Практична робота: Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

 

 

  1.  
  1.  

Відомі у світі народні промисли сучасної України.

 

 

 

  1.  
  1.  

Внесок українців у світову науку і культуру.

 

 

 

  1.  
  1.  

Земля – спільний дім для людей.

 

Соціальна акція: Виготовлення екологічних  листівок. Участь у шкільному конкурсі екологічних плакатів.

 

 

  1.  
  1.  

Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.

 

 

  1.  
  1.  

Співробітництво країн у питаннях збереження природи, ведення господарства, культурного обміну.

 

 

 

  1.  
  1.  

Підсумковий урок. Узагальнення матеріалу.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, Планування
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку