Календарне планування з предмету я у світі для 3 класу за оновленою програмою.
І-ІІ семестр 2018-2019 навчального року за підручником Н.М.Бібік.
№ уроку |
(за підручником Н.М.Бібік) І семестр 1 година на тиждень
|
Примітка |
ДАТА |
||
з/п |
в темі |
|
П |
Ф |
|
Я – людина (6 годин) |
|||||
|
|
Вступ. Що вивчає курс «Я у світі». Я – частина природи і суспільства |
|
|
|
|
|
Моє зовнішнє «Я». Яким бути? Акуратність. |
|
|
|
|
|
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність). |
|
|
|
|
|
Вияви характеру. Що таке чесність, доброта, щедрість, працьовитість, толерантність. |
|
|
|
|
|
Як досягти успіху. Можливості успішного розвитку сучасної людини:навчання, праця. старанність. |
Практична робота: Складання правил успішного навчання. |
|
|
|
|
Самостійність та відповідальність. Узагальнення матеріалу по темі. |
|
|
|
Я та інші (9 годин) |
|||||
|
|
Сім’я. Склад сім’ї. Родовідне дерево. Рід, родина. Рідня. |
|
|
|
|
|
Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки. Сімейний календар. |
Практична робота: Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї. |
|
|
|
|
Школа. Традиції рідної школи. |
Навчальний проект: «Історія та традиції моєї школи» |
|
|
|
|
Права і обов’язки учня. |
|
|
|
|
|
Стосунки з однокласниками. Друзі. |
Рольова гра: Складання і застосування узагальнених правил поведінки учнів в різних ситуаціях.
|
|
|
|
|
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу. |
Практична робота: Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконання соціальних ролей дітей. |
|
|
|
|
Ми – споживачі. Права та обов’язки споживачів. |
Рольова гра: У книжковому супермаркеті.
|
|
|
|
|
Людські чесноти.
|
Підсумки соціальної акції: Участь у шкільному благодійному ярмарку. |
|
|
|
|
За добро – добром. Захист проектів. Узагальнення матеріалу по темі. |
Навчальний проект: Людина має творити добро.
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
Я – українець (9 годин) |
|||||
|
|
Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. |
|
|
|
|
|
Відносини людей у суспільстві. Правила життя в суспільстві. |
|
|
|
|
|
Україна – незалежна демократична держава. Україна на карті світу.
|
Навчальний проект: «Подорожуємо Україною». |
|
|
|
|
Символи держави: Герб, Прапор, Гімн. Їх значення. |
|
|
|
|
|
Громадяни України. |
|
|
|
|
|
Мої права як громадянина. Будь-який вчинок завжди має наслідки. |
Практична робота: Розвязання прогностичних задач «Що буде, якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки. |
|
|
|
|
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. |
Практична робота: Робота з адаптованими текстами цих документів. |
|
|
|
|
Захист проектів.
|
Навчальний проект:«Славетні українці» |
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу за темою. Захист проектів (продовження). |
|
|
|
Я – європеєць (10 годин) |
|||||
|
|
Україна – європейська держава. Наші кордони і сусіди.
|
Практична робота: Україна на карті світу. |
|
|
|
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. |
|
|
|
|
|
Я – член європейської спільноти. |
Навчальний проект: Традиції та звичаї європейських народів. |
|
|
|
|
Мої ровесники за кордоном.
|
Практична робота: Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? |
|
|
|
|
Відомі у світі народні промисли сучасної України. |
|
|
|
|
|
Внесок українців у світову науку і культуру. |
|
|
|
|
|
Земля – спільний дім для людей.
|
Соціальна акція: Виготовлення екологічних листівок. Участь у шкільному конкурсі екологічних плакатів. |
|
|
|
|
Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. |
|
|
|
|
|
Співробітництво країн у питаннях збереження природи, ведення господарства, культурного обміну. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Узагальнення матеріалу. |
|
|
|