РАНКОВАі ЗУСТРІЧі ДЛЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ

Про матеріал
РАНКОВА ЗУСТРІЧ Тиждень 3. Мої друзі Тема:Як знайти друзів?, РАНКОВА ЗУСТРІЧ Тиждень 4. Моє довкілля Тема: Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ Тиждень 3. Мої друзі

Тема:Як знайти друзів?

Мета: уточнити  уявлення дітей про те, що означає «уміти дружити»; формувати толерантні стосунки в колективі; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів.

Обладнання: дракончик іграшка,  3 склянки, вода, блискітки, глина, капелюх, смайликів – настрою.

Хід зустрічі

     Ігровий тренінг «Я обираю настрій». Вправа «Три настрої»

 Учитель бере  три склянки з водою й розповідає: «Коли Дракончик почу-ває себе добре, він усім задоволений і всіх любить. У цей час його на-стрій схожий на чисту воду (показує першу склянку з чистою водою).

 Коли в його голову приходять чудові ідеї, то думки стають схожими на салют: вони сяють і переливаються, як вода в іншій склянці (кидає в другу склянку блискітки й паличкою їх розмішує).

 Але буває, що його думки сумні та неприємні. Тоді його думки схожі на брудну воду (кидає шматочок глини в третю склянку)».

 Після демонстрації вчитель ставить питання.

1. Чи був у вас такий стан, як у Дракончика? Коли?

2. Як ви виходили з нього?

3. Що потрібно робити, щоб це минуло?

Учитель відкриває дітям «секрет - правило», що допомагає виправи-ти поганий настрій : подумай про хороше, й буде все добре!

Вітання з гарним настроєм!

     Вправа «Сонечко  побажань»

Усі діти стають у коло посміхаються сонечку у вікні, потім один одному та кладуть праву руку на плече сусіду. Кожен учасник по черзі називає ім’я сусіда й щось йому бажає. Гра закінчується, коли всі діти обмінялися побажаннями.

2. Обмін інформацією. Тема дня  «Як знайти друзів?»

     Вправа «Презентую себе»

Учитель передає дітям капелюха. Хто у капелюсі - розказує про свої захоплення, інтереси.

Учитель «Пригадайте свій перший день у школі. Ви ще не знали однокласників, але згодом з усіма перезнайомилися і подружилися. Дехто знайомиться з новими людьми легко і невимушено, а для декого це стає справжнім ви-пробуванням. Якщо це ваша проблема, не сумуйте, адже вмінню знайомитися можна навчитися. Наприклад, у незнайомій компанії вас може відрекомендувати хтось із дорослих або ваш друг. Ви теж маєте навчитися знайомити людей».

     Робота в парах.

a) Об’єднати дітей у пари за допомогою карток фруктів (дві сли-ви, два яблука, дві груші, дві вишеньки… )

б) Пари мають коротко представити один одного. Наприклад: «Знайомтесь, це мій друг, Андрій. У нього є кумедний персик».

в) Запитання для обговорення:

- В яких випадках потрібно представляти друзів?

Висновок: «Уміння представляти друзів допомагає комфортніше почуватися у незнайомій компанії».

     Вправа «Куточок дружби»

У класі ми  організувати «Куточок дружби». Туди  можна прийти, вибрати мирилку, сказати слова вибачення, дивлячись один одному в вічі і помиритися.

     Теми для щоденника вражень:

З якою погодою я порівнюю  дружбу?

Які фарби я візьму, щоб намалювати дружбу?

Мій справжній друг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ Тиждень 4. Моє довкілля

Тема: Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?

Мета: ознайомити дітей із розмаїттям навколишнього світу; продовжувати формувати уявлення про красу природи; розвивати прагнення до дослідження, творчу фантазію, креативність мислення, інтерес до довкілля, зв'язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: листя з дерев, які ростуть на шкільному подвір’ї.

Хід зустрічі

     Вітання

Вправа «Ранкові враження»

— Розкажіть про свої ранкові враження за опорою.

- Уранці мене здивувало…

-Сьогодні я помітив(ла)…

-Дорогою до школи я почув(ла)…

-Чи звернули увагу на шкільне подвір’я? Що там змінилося

Обмін інформацією. Тема дня «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? »

-Сьогодні ми помандруємо шкільним подвір’ям, помилуємося різнокольоровими фарбами золотої осені. Послухаємо, як шуршить листя, шумить вітер у гілках, весело посвистують пташки. Але щоб усе це побачити й почути, потрібно добре поводитися.

-Яких правил поведінки потрібно дотримуватися в природі?

— Помилуймося яскравими фарбами осіннього дня.

— Скільки кольорів і відтінків ви бачите на листі дерев і кущів?

-А чи знаєте, чому листя жовтіє?

    Улітку листочки зелені, тому що в них міститься багато зеленого барвника — хлорофілу. Крім нього, у листках містяться й інші фарбувальні речовини жовтого й червоного кольору. Але зеленої речовини так багато, що влітку вона переважає над рештою відтінків. Вона дуже важлива для рослини. У процесі життя рослини вона поступово руйнується, але під дією сонячного світла знов утворюється. Улітку сонце світить довго, сонячного світла багато — і листя весь час залишається зеленим. А восени день стає коротшим, рослини отримують менше світла, зелений барвник у листках руйнується і не встигає відновитися, тому колір у листках зникає. Листочок забарвлюється по-різному. Там, де більше речовини жовтого кольору, воно жовтіє, а де більше червоного — червоніє. Оскільки в листках кількість барвників різниться, то рослини й розфарбовані безліччю різноманітних відтінків.

 

     Гра «З якого дерева листок?»

Учитель роздає кожному учневі по одному листку. За сигналом «На пошук дерева рушай!» діти мають підбігти до того дерева, листок з якого тримають у руках. Учитель перевіряє, чи не помилилися вони. Через деякий час вони обмінюються листочками, і гра триває. Виграють ті, хто припустився меншої кількості помилок.

     Дихальна гімнастика

— Звикайте дихати носом, особливо якщо погода прохолодна: холодному повітрю необхідно зігрітися у ваших теплих носиках, перш ніж воно потрапить у легені. Виконаймо дихальну гімнастику, зміцнімо здоров’я! (Діти утворюють коло.)

В. п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. Підняти руки вгору, потягнутися, піднятися навшпиньки — вдих; опустити руки вниз, опуститися на всю ступню — видих. Вимовити «у-х-х-х-х» (5 разів).

Подивіться одне на одного, як гарно розфарбувала вас художниця Осінь! Щічки стали рум’яними, очі світяться. Чому?

— Правильно, тому що перебування на свіжому повітрі зміцнює здоров’я, а здорова людина завжди гарна.

-Давайте зберемо різнокольорові листочки, я навчу висушувати їх, а потім створимо різноманітні аплікації.

     Теми для щоденника вражень

Мої улюблені рослини на шкільному подвір’ї.

 Мій осінній букет для матусі.

Мої враження від екскурсії.

docx
Додано
15 березня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку