Ранкове коло
«Чи завжди захоплення приносить нам користь?»
-
Вітання
Вправа «Коло радості»
Звучить спокійна музика.
-
Утворіть коло й уявіть, що кожен із вас здійснив свою мрію, знайшов свій талант, став знаменитим. Отже, шановні лікарі та педагоги, художники і музиканти, співаки і танцюристи, спортсмени і фотомоделі, відрекомендуйтеся, будь ласка. Наприклад, «Мене звуть Маринка, я – відома співачка». «Мене звуть Максим, я – хірург».
-
Обмін інформацією. Тема дня «Чи завжди захоплення приносить нам користь?»
-
Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника, він може тривалий час стояти, милуватися нею, інший зовсім байдужий до цієї картини. Захоплення – це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, а твій сусід днями грає в комп’ютерні ігри. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда – ні. Смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї.
-
Вправа «Інтерв’ю»
Розкажи про:
-
Свої захоплення;
-
Захоплення твого друга;
-
Захоплення твоїх однокласників.
-
Які захоплення сприяють зміцненню здоров’я, а які, навпаки, - шкодять йому?
-
Чим може зашкодити захоплення комп’ютером? Телефоном?
-
Групове заняття.
Діти об’єднуються у групи. Кожна пропонує захоплення, якими варто займатися, на думку членів групи. Обгрунтовують свій вибір.
-
Теми для щоденника вражень
-
У вільний час я…
-
Мені варто відмовитися…
-
Комп’ютер у моєму житті.