Тема: Весна-красна нам сонце принесла…
Мета: розширити знання учнів про зміни у живій і неживій природі з настанням весни за народними звичаями і традиціями, пов'язаними з цією порою року; розвивати комунікативні здібності учнів; навчати доброго ставлення один до одного, правил культури поведінки та спілкування; розвивати акторські здібності; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги та любов до природи рідної землі.
Хід зустрічі
І. «Привітання»
Учитель
Доброго дня вам, мої малята,
Любі хлопчики й дівчатка.
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай нахмурені ваші личка
Звеселить гарна усмішка.
Вправо, вліво поверніться
І сусідам посміхніться.
За руки один одного візьмем –
І дружно привітаємось.
Разом. Добрий день.
1. Гра «Мої добрі справи».
- Хто нам сьогодні хоче розповісти, з ким, коли і як ви віталися?
- А які добрі справи ви зранку вже встигли зробити?
- Хто вам сьогодні дякував і за що?
2. Гра «Піднесіть настрій».
- Чи є в нашому класі сьогодні нахмурені личка? Чи хочеться вам розповісти усім про те, що вам зранку зіпсувало настрій?
- Хто хоче спробувати розсмішити своїх товаришів?
ІІ. Обмін інформацією.
Робота з календарем погоди.
Який сьогодні місяць? Яке число місяця? Який день тижня? Яка пора року?
За чим ви сьогодні спостерігали йдучи до школи? Що незвичайне вдалося помітити?
1.Гра «Закінчити речення».
Мене найбільше здивувало те, що …
Незвичайне я помітила тоді, коли …
Я побачив … Я побачила …
Яка сьогодні погода? Яке небо? Чи є вітер? Який він? Чи були опади зранку?
ІІІ. Повідомлення теми
«Ранкові зустрічі»
Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про одну з пір року. А відгадати цю пору вам допоможе загадка.
Зійшли сніги, шумить вода,
Тема: Весна-красна нам сонце принесла…
Мета: розширити знання учнів про зміни у живій і неживій природі з настанням весни за народними звичаями і традиціями, пов’язаними з цією порою року; розвивати комунікативні здібності учнів; навчати доброго ставлення один до одного, правил культури поведінки та спілкування; розвивати акторські здібності; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги та любов до природи рідної землі.
Хід зустрічі
І. «Привітання»
Учитель
Доброго дня вам, мої малята,
Любі хлопчики й дівчатка.
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай нахмурені ваші личка
Звеселить гарна усмішка.
Вправо, вліво поверніться
І сусідам посміхніться.
За руки один одного візьмем –
І дружно привітаємось.
Разом. Добрий день.
1. Гра «Мої добрі справи».
- Хто нам сьогодні хоче розповісти, з ким, коли і як ви віталися?
- А які добрі справи ви зранку вже встигли зробити?
- Хто вам сьогодні дякував і за що?
2. Гра «Піднесіть настрій».
- Чи є в нашому класі сьогодні нахмурені личка? Чи хочеться вам розповісти усім про те, що вам зранку зіпсувало настрій?
- Хто хоче спробувати розсмішити своїх товаришів?
ІІ. Обмін інформацією.
Робота з календарем погоди.
ІІІ. Повідомлення теми
«Ранкові зустрічі»
Зійшли сніги, шумить вода,
Земля вже квіти викида,
Росте травичка молода,
Все мертве знову оживає.
Коли, діти, це буває? (Навесні).
Сонечко
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине подвір’ячко,
На весняні квіточки,
На маленькі діточки!
Нехай вони граються,
Нехай вони граються!
ІV. Крісло автора
Весна
Прийшла весна,
Скрізь тепло стало,
Вгорі синіють небеса.
Усе кругом порозквітало –
Яка краса! Яка краса!
І молоді клейкі листочки
Прокинулись на гілочках.
Зазеленіли всі садочки,
Співають птахи у гаях.
(Наталка Криворучко)
Дивовижна пора
Як прекрасно весна зацвіла.
Всюди гарно, зелено й чисто.
Це квітуча і гарна пора –
Зустрічаєм її урочисто.
Її подих відчула земля,
Й посвітлішали враз небеса.
Із землиці пробилась травичка,
Задзвеніла в струмочках водичка.
Птахи весело защебетали
Рідну землю свою привітали:
Із пробудженням, сонцем, теплом,
З весняною красою й добром.
(Володимир Білоус)
V. Новини класу. План на день.
VI. Підсумок