Ранкове коло
«Чи можна бути винахідником у наш час?»
-
Вітання
Учні по черзі торкаються однойменних пальців рук свого сусіда, починаючи з великих пальців, промовляючи:
-
Бажаю (стикаються великими пальцями);
-
Успіху (вказівними);
-
Великого (середніми);
-
У всьому (безіменними);
-
І всюди (мізинцями);
-
Вітаю (дотик усією долонею).
-
Обмін інформацією. Тема дня «Чи можна бути винахідником у наш час?»
-
Ми оточені речами, якими повсякчас користуємося, не замислюючи, звідки вони взялися, хто їх винайшов, і як вони змінили на краще життя людей. Навіть у звичайному шкільному класі можна побачити чимало винаходів.
-
Один давньоримський учитель додумався виготовити дошку і поставити її у класі. А наштовхнули його на цю думку тодішні звичаї. Виявляється, у Давньому Римі дозволено було писати й малювати на…стінах. І римляни охоче це робили. Перехожі з їхніх написів дізнавалися багато цікавого, як ми сьогодні – з газет і журналів. Ці помальовані та обписані стіни й підказали вчителеві зробити в класі дошку, на якій писатимуть школярі.
-
Але ж яка зручна річ – дошка! Написав – стер, написав…І помилку легше виправити, ніж у зошиті.
-
Цікаво знати! «Твої однолітки – винахідники»
-
Чи знаєш ти, що пластилін винайшла школярка? Внучка відомого виробника засобу для чищення шпалер запропонувала використати цей засіб для гри. З його складу прибрали шкідливий вміст, додали мигдалеву олію та барвники.
-
Ідея створення хутряних навушників для захисту від холоду належить 15 – річному американцеві Честеру, який любив кататися на ковзанах і водночас слухати музику.
-
Автор ідеї створення снігоходу – 15 – річний канадець Джозеф.
-
Фруктовий лід – морозиво на паличці – уперше виготовив 11 – річний американець Френк.
-
12 – річний Максим зі Львова створив робота, що виконує функції інженерів. Робот сканує приміщення, заміряє площу і за допомогою радіосигналу передає дані на комп’ютер.
-
Іграшкову вантажівку з відкидним кузовом винайшов і навіть запатентував шестирічний Роберт. Хлопчик намалював машинку для того, щоб батько зробив йому таку саму.
-
Діти, як ви вважаєте, чи все вже винайдено до нас?
-
Що хотіли б винайти ви?
-
Чи хотіли б ви, щоб у вас з’явився винахід, що вам би у всьому допомагав?
-
Перегляд мультфільму «Мі – мі – ведмедики – найкорисніші винаходи Кеші. Помогашка»
-
Що б ви змінили в «Помагашці»?
-
Чи може робот замінити живе спілкування з друзями?
-
Теми для щоденника вражень
-
Я вдосконалив (ла) домашній пристрій…
-
Я хотів (ла) винайти…
-
Навколо мене багато цікавого.