Урок основ здоров'я у 1 класі на тему: "Моя сім'я, моя родина.Здоров'я - неоціненний скарб."

Про матеріал

На даному уроці використовуються найрізноманітніші методи та прийоми з метою осмислення учнями важливої думки про цінність здоров'я та роль родини в житті кожного.

Перегляд файлу

ТЕМА : МОЯ СІМ’Я, МОЯ РОДИНА.  ЗДОРОВЯ – НЕОЦІНЕННИЙ СКАРБ. ( 1 клас )

МЕТА: поширити уявлення про сімю, як чинник здоров’я; формувати позитивне ставлення до сімї та членів родини,    вчити надавати допомогу членам родини, поважати старших, піклуватися про здоров’я оточуючих   людей, розвивати пам'ять, мислення, взаємодопомогу, уміння аналізувати, робити висновки. 

ОБЛАДНАННЯ:  папір, кольорові олівці або фломастери, таблиці , малюнки, кольорові паперові стрічки, музична колонка, підручник.

 

ХІД УРОКУ

І. ВСТУП. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

  1. ПРИВІТАННЯ. СТВОРЕННЯ АТМОСФЕРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМФОРТУ.

Лунає спокійна приємна музика, під яку діти під керівництвом вчителя утворюють коло.

Вчитель:

  • Дорогі діти, погляньте , що у мене в руках? ( Свічка)
  • А що символізує свічка? ( Вогонь, тепло , любов, вічність, затишок,пам’ять).

ІНСТРУКЦІЯ:

  • А тепер, кожний з вас , візьміть в руки свічку, назвіть своє ім’я , передаючи її іншому та  побажайте чогось гарного та приємного.

( Діти передають свічку по колу з побажаннями , поки свічка не повернеться до вчителя. Кожен наступний дякує за побажання).

АНАЛІЗ:

Вчитель:

  • Свічка повернулася до мене. Дякую вам. В свою чергу , хочу всім вам побажати міцного здоров’я, душевного тепла, спокою, любові до всіх хто вас оточує. А де ми  можемо отримати все те, що я назвала?(В сімї, родині.)

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА.

2.1. Вступне слово вчителя.

- Отже, на сьогоднішньому уроці ми поговоримо про сімю та родину.

2.2. Звучить пісня ( приспів ) Н.Яремчука « Родина»

 

2.3. ОЧІКУВАННЯ:

- А що кожен з вас очікує від сьогоднішнього уроку?

 

2.4. ГРА « ПЕРЕДАЙ ЕСТАФЕТУ»

ІНСТРУКЦІЯ:

Кожен учень передає естафету, натискаючи долоньку руки поряд стоячого і при цьому висловлює своє сподівання , починаючи зі слів : Сподіваюся що цей урок …..

 

2.5. ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ.

Вчитель:

  • А для того щоб виправдались наші сподівання ми маємо дотримуватися раніше вивчених правил.
  •  Давайте пригадаємо правила. Які ви знаєте правила?

Правила нашого класу

  1. Звертатися по імені.
  2. Бути доброзичливим.
  3. Допомагати один одному.
  4. Уважно слухати.

 

Вчитель:  Так от , ви готові до праці?!

2.6. ВИЯВЛЕННЯ  РІВНЯ  ПРОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО СІМЮ ТА РОДИНУ.

  1. ГРА « Впіймай оплесками слово»

ІНСТРУКТАЖ:

Вчитель:

  • Ловимо оплеском слово , яке належить до родини.

СЛОВА: сонечко, школа, мама , ліжко, сніг, дерева, котик, тато,дідусь, будинок, бабуся, книжка, діти , зошит, вчителька.

Вчитель:

  • Давайте ще раз назвемо слова , які ми з вами піймали оплесками

( Мама, тато , бабуся , дідусь, діти)

( В цей час на дошку прикріплюються малюнки із зображенням членів родини).

- Що ці всі слова означають? Яким одним словом ми можемо їх обєднати?

2.7. ЕНЕРГІЗАТОРИ . ЛІЧИЛКА -  РУХАНКА.

Раз - турботлива матуся             (руку покласти сусідові  справа на плече)

Два – до тата пригорнуся          ( руку покласти сусідові зліва на плече)

Бабця – три, дідусь – чотири     ( хитнутись разом всім праворуч)

П’ять – сестричку полічили       (хитнутись разом всім ліворуч )

Ось така моя родина:                 (нахилились правою рукою до лівої ноги)

І привітна, і гостинна                   (нахилились лівою рукою до правої ноги )

2.8. ДЕМОНСТРАЦІЯ ПЛАКАТУ « РОДИНА»

Вчитель:

  • Гляньте, будь ласка, на плакат і назвіть тільки членів сімї.

( Мама, тато, дитина)

- По колу повторіть , чергуючи ці слова: мама , тато , діти.

2.9. ЕНЕРГІЗАТОР - РУХАНКА

Вчитель: Міняємось місцями:

  • Мама і діти
  • Діти і тато
  • Мама і тато
  • Сім’я

2.10. ОБЄДНАННЯ У ГРУПИ ЗА СЛОВАМИ

 (Діти об’єднуються у групи за словами : мамо , тато , діти.)

ІНСТРУКЦІЯ:

Об’єднайтеся у групи  : мами займіть місце – праворуч, татусі – ліворуч , а діти – посередині.

ІНСТРУКЦІЯ:

Вчитель:

  • Кожна група, утворіть коло. У колі ,торкаючись долоньками по черзі один одного, висловіть кожен  свою думку з приводу:

 ЗАВДАННЯ: Як дбають про збереження та зміцнення здоров’я в сімї:

І група -  Мами

ІІ група - Татусі

ІІІ група -  Діти

АНАЛІЗ

Вчитель:

  • Отже, діти, щоб всі в нашій сімї були здоровими , кожен  має:
  • Піклуватися один про одного;
  • Робити разом усі домашні справи;
  • Поважати один одного;
  • Допомагати один одному;
  • Разом з  родиною відпочивати.

( Вчитель вивішує на дошку ілюстровані правила поводження у родині).

2.11. УТВОРЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО КОЛА

Вчитель: Утворіть загальне коло.

2.12.ГРА « ПЕРЕДАЙ М’ЯЧ ІНШОМУ»

ІНСТРУКЦІЯ:

Вчитель:

  • М’яч не повинен потрапити в руки двічі. При цьому, кидаючи м’яч, ви  повідомляєте про те , що допомагаєте робити мамі  : « Я допомагаю мамі…..»( мити посуд , прибирати у кімнаті, поливаю квіти, витираю пил, складаю свої речі, доглядаю за тваринками…)

АНАЛІЗ

Вчитель:

  • Ми  з вами є теж великою класною  родиною  і повинні дбати про здоров’я один одного. У  класі ми проводимо фізкультхвилинки, прогулянки на свіжому повітрі, ігри , руханки , уроки фізичного виховання , естафети , змагання.

 

2.13. ОБ’ЄДНАННЯ  У 4 ГРУПИ ЗА КОЛЬОРОМ СМУЖОК .

 Вчитель :

  • Учасники об’єднайтеся у групи за кольором смужок .

 

2.14.  ГРА   « У ТЕАТРІ »

Вчитель :

- Уявіть ,що ви актори , покажіть за допомогою міміки або жестів, як можна відпочивати родиною. При цьому учасники інших груп мають вгадати ваш вид відпочинку.

2.15. ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК.

Вчитель :

  • У вас в руках є кольорова смужечка . Це ваша стежинка, яка приведе вас до здоров’я. Якщо ваші сподівання здійснилися , давайте утворимо разом цей шлях до здорової  щасливої родини.

ІІІ.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

1. Релаксація під приємну музику.

Вчитель під музику розповідає притчу про щасливу родину.

 

2.Подяка всім оплесками.

Хай біда і горе

Обмина ваш дім.

Доброго здоров’я

Зичим вам усім!

IV. ПІДСУМОК УРОКУ.

  • Кого ми можемо назвати членами сім’ї?
  • Як потрібно поводитись з найстаршими членами родини?

ЗАВДАННЯ ДЛЯ АКТИВНИХ:

На альбомному аркуші паперу намалюйте свою родину або сім’ю.

doc
Додано
4 липня 2018
Переглядів
3746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку